Serieus? Ik doe het voor de helft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:03 schreef doehetniet het volgende:
Een prive stripper in huis halen is wat boven ons budget (ligt meestal rond de 250 euro voor een kwartiertje:S)
tnx!
kickje FHF?quote:
Kan je nu langskomen? Mijn mams is jarig.quote:
Mijn post was een grapje, en eigenlijk niet bedoeld om verdere grapjes uit te lokken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kan je nu langskomen? Mijn mams is jarig.
Maar mijn mams is serieus jarig vandaag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mijn post was een grapje, en eigenlijk niet bedoeld om verdere grapjes uit te lokken.![]()
Ga jij eens een stripclub zoeken voor TS.
Feliciteer je mams maar van mij dan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar mijn mams is serieus jarig vandaag.
Ik kan er geen vinden, sorry TS.
Nee, dat is een Transseksuele Stripper.quote:
Nou doe je het zelf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:21 schreef doehetniet het volgende:
haha nou inderdaad gefeliciflapstaart![]()
absurd duur he, die strippers, 't moet wel leuk blijven en op de kleintjes moet worden gelet! of nouja kleintjes.... ach je snapt 'm:P
Waarom een club?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef doehetniet het volgende:
nou dat zou je dus wel denken. Heb gegoogled op stripclub, stripclub voor vrouwen, mannelijke strippersclub, noem maar op maar ik kan 't niet vinden....
Amsterdam moet er vol mee zitten toch??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |