Inderdaad, mooi spel. Wat ik nou echt niet snap is dat ze geen nieuw deel meer makenquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef gamezz het volgende:
The Warchiefs bedoel je? Goed spel dat. Komen ook veel verschillende native Amerikaanse volken in voor.
Klopt, maar ze zijn wel bezig met AOE 4 Online. Wel een heel nieuw concept, meer in cartoon stijl.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:53 schreef qeunta het volgende:
[..]
Inderdaad, mooi spel. Wat ik nou echt niet snap is dat ze geen nieuw deel meer maken
De game deed het onwijs goed op de game markt
Ik raad het je aan, je speelt het eens, en je kan niet meer weg van de computerquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wat screenshots en beoordelingen gezien, dit spel moet ik serieus maar eens gaan spelen.
Sowieso heb ik nog nooit een Age of empire-game gespeeld, terwijl ze altijd goed aangeschreven staan.
Oef, linkje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:57 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn wel bezig met AOE 4 Online. Wel een heel nieuw concept, meer in cartoon stijl.
Dat word hemquote:
Dat ziet er wel tof uit trouwens! Die Cartoon achtige stijl is ook best vet, vooral omdat het gewoon goede graphics zijn en niet van die halftamme graphics die je vaak ziet bij gratis online spellen zoals die battlefield varianten.quote:
Heb die idd net weer een beetje opgepikt met mn broertje, al jaren niet gespeeld, maar de afgelopen maanden toch weer een aardig aantal uurtjes erop zitten. Geniaal spel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef Fruitsalade het volgende:
En in deel twee kon je niet te vergeten ook met de Maya's en de Aztecs spelen! (expansion pack)
Ik speelde vaak met de Azteken. Kon er aardig mee opschieten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:29 schreef Fruitsalade het volgende:
En in deel twee kon je niet te vergeten ook met de Maya's en de Aztecs spelen! (expansion pack)
Idd vandaag maar weer eens downloaden denk ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik speelde vaak met de Azteken. Kon er aardig mee opschieten.
Sowieso, Age of Empires
Dat waren toch die lui in boomschors jasjes die met grote houten planken rondrenden?quote:
Mooi, morgen eens uit proberenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even tussendoor, je kan nu een gratis beta key krijgen, moet je even op die age of empires online site kijken
Inderdaad!quote:Op woensdag 20 april 2011 08:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Dat waren toch die lui in boomschors jasjes die met grote houten planken rondrenden?
Ik geloof dat deze mensen dus echt hebben bestaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:55 schreef gamezz het volgende:
De volkeren die je kan regeren:
Aztecs
Sioux
Iroqois
En verder kun je allianties sluiten met:
Apache
Carib
Cherokee()
Cheyenne ()
Comanche
Cree
Huron
Inca
Klamath
Mapuche
Maya
Navajo
Nootka
Seminole
Tupi
Zapotec
Aztec
Iroquois
Lakota
Volgens mij hebben ze bijna allemaal echt bestaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef qeunta het volgende:
[..]
Ik geloof dat deze mensen dus echt hebben bestaan.
De bazen der indianen stammen
Die Cherokee Legendary Riflemen zijn wel gruwelijk sterk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:18 schreef qeunta het volgende:
[..]
Ik geloof dat deze mensen dus echt hebben bestaan.
De bazen der indianen stammen
Je bedoelt deze?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die Cherokee Legendary Riflemen zijn wel gruwelijk sterk.
Ja, die.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef qeunta het volgende:
[..]
Je bedoelt deze? [ afbeelding ]
Die zette ik altijd vooraan. De vijand had bij voorbaat al verloren als hij deze indianen op zich af zag komen
Als je met cheats speelde en je had van die auto's of zo die alles in 1 schot kapot maakten, let je ff niet op word die auto ineens gejat door zo'n kutventjequote:Op zaterdag 23 april 2011 12:52 schreef numero_uno het volgende:
AOE!!!
WOLOLOOOOOOOOOOOOO!!!!!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |