Stoer heyyyy...quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik hoop dat ik laura een keer ergens tegenkom ,loop ik haar zo voorbij !
Denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Stoer heyyyy...
Ben je dan niet bang dat ze tegen je zal zeggen: "Zeg, waarom loop jij mij maar zo voorbij????"
quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef 38half het volgende:
Legmaar kan echt wel 2 uur bezig zijn met soedookoe 1 tm 16. 1 tot 9 kan ze zonder ze erin te schrijven.
Ik denk dat het te maken heeft met wat Servio heeft verteld aan de bewoners. Iedereen slijmt ineens bij Gerard en Karim. En Joanne is plotsklaps genezen van haar 'fakking' uitspraken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:45 schreef Day het volgende:
Toch grappig dat ook flip steeds meer gerard opzoekt. En volgens mij heeft het niet eens te maken met nominaties.
Er zijn natuurlijk meerdere moeilijkheidsgraden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef 38half het volgende:
Legmaar kan echt wel 2 uur bezig zijn met soedookoe 1 tm 16. 1 tot 9 kan ze zonder ze erin te schrijven.
Jo en flip fluisterden alleen maar, Mo en Maik lagen te neuken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Er word totaal weggelaten dat Jo & Flip weer de hele tijd lagen te fluisteren ( wat verboden is )
Jo heeft ook het word toneelstuk genoemd en daar lijkt dit hele gebeuren weer duidelijk op.
Servio mocht toch niet praten over dingen buiten het huis?? Maar die langneus kon weer eens niks voor zich houdenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft met wat Servio heeft verteld aan de bewoners. Iedereen slijmt ineens bij Gerard en Karim. En Joanne is plotsklaps genezen van haar 'fakking' uitspraken.
Jep want fel slaat op hevig en schreeuwend(fel van kleur)quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:53 schreef Kiqy het volgende:
ik zit gewoon te googlen voor het antwoord van de puzzelhevig schreeuwend is fel, geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |