Doe mij de neppe maar danquote:
Of een echte babe die zich er naar vernoemd heeft.quote:
Ik zou d'r gevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of een echte babe die zich er naar vernoemd heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De neppe is veel knapper.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of een echte babe die zich er naar vernoemd heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze een pakje bij een feestwinkel vandaan hebben maakt ze nog geen indiaanquote:
Voor mij is het goed genoeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat ze een pakje bij een feestwinkel vandaan hebben maakt ze nog geen indiaan![]()
verder
Het gaat om de gedachte, respect voor deze mensen dat ze op deze wijze de aandacht vestigen op Indianen. Er zijn er maar weinig die dat durven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat ze een pakje bij een feestwinkel vandaan hebben maakt ze nog geen indiaan![]()
verder
Waarom zou je aandacht moeten vestigen op indianen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte, respect voor deze mensen dat ze op deze wijze de aandacht vestigen op Indianen. Er zijn er maar weinig die dat durven.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef geertbukken het volgende:
Indianen chicks lijken gewoon op Thaise chicks
Beiden zijn het mongoloïden..
Bron?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik ben serieus het is een dezelfde ras, makaak.
Indianen stammen simpelweg af van Aziaten (Eskimo's) kijk naar de spleetogen, de brede jukbeenderen. En zoek het op zou ik zeggen het staat ook wikipedia geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
Bron?
Buiten het feit dat 'de indiaan' niet bestaat maar een verzamelnaam is voor vele inheemse Amerikaanse volken.
Ze stammen er wel van af, maar ze hebben zich natuurlijk gedurende duizenden jaren anders ontwikkeld.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:24 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Indianen stammen simpelweg af van Aziaten (Eskimo's) kijk naar de spleetogen, de brede jukbeenderen. En zoek het op zou ik zeggen het staat ook wikipedia geloof ik.
Ze zitten nog wel in de catogorie "mongoloïden"quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:30 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ze stammen er wel van af, maar ze hebben zich natuurlijk gedurende duizenden jaren anders ontwikkeld.
Ze verschillen daardoor toch nog aanzienlijk van Aziaten.
Enig idee bij welke de Maori hoort? Ik weet het zelf namelijk niet eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 16:48 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ze zitten nog wel in de catogorie "mongoloïden"
Je hebt drie rassen, negride, mongoloide en kaukasiërs
De Maori zitten op nieuw zeeland, heeft vrij weinig met indianen te maken. Overigens las ik de post hiervoor niet dus was dat redelijk irrelevantquote:Op woensdag 20 april 2011 00:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Enig idee bij welke de Maori hoort? Ik weet het zelf namelijk niet eensWe lijken zowel op negers als aziaten.
quote:Op woensdag 20 april 2011 01:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
De Maori zitten op nieuw zeeland, heeft vrij weinig met indianen te maken. Overigens las ik de post hiervoor niet dus was dat redelijk irrelevantMaar zal wel ook mongoloïden zijn dan.
Mja daar stammen de Maori wel van af, vroeger was een groot deel van wat nu China, Taiwan en de Fillepijnen is een soort van zwart.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
We komen oorspronkelijk niet uit Nieuw - Zeeland, maar van Hawaiki. De bewoners die er woonden in de tijd dat we er aankwamen zijn allemaal opgegeten door de Maori. Las ergens ooit van dat we van Papua New Ginea komen maar die lijken onwijs veel op negers terwijl ik de meeste Maori toch meer op indianen vind lijken.
Polynesie is waar ze nu wonen jaquote:Op woensdag 20 april 2011 02:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mja daar stammen de Maori wel van af, vroeger was een groot deel van wat nu China, Taiwan en de Fillepijnen is een soort van zwart.
Maar toen kwamen de spleetogen en die koloniseerden de boel.
Maar iets recenter komen de Maori uit Polynesie, lees Wikipedia maar
Genetisch hebben ze eigenlijk niet zoveel met negers van doen, alhoewel ze er wel op lijken.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:22 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn mams heeft ook gewoon een dikke afro, blij dat ik die niet heb (al kom ik wel steeds vaker haren tegen met kleine krulletjes ipv mijn grove slag).
Wh00p wh00p ik ben 'n neger! Snap ik meteen waar die reet vandaan komt die verder niemand in mijn blanke familie heeft. Dat is het neger-gen die mijn ma net gemist heeft maar toch doorgepaast aan mij.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 20 april 2011 03:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze hebben wel iets unieks![]()
Hula Girls BTW
[ afbeelding ]
Ook mongoloïde maar ze zijn aangepast aan het klimaat dus ook donker.quote:Op woensdag 20 april 2011 02:22 schreef Phantomesse het volgende:
Mijn mams heeft ook gewoon een dikke afro, blij dat ik die niet heb (al kom ik wel steeds vaker haren tegen met kleine krulletjes ipv mijn grove slag).
Wh00p wh00p ik ben 'n neger! Snap ik meteen waar die reet vandaan komt die verder niemand in mijn blanke familie heeft. Dat is het neger-gen die mijn ma net gemist heeft maar toch doorgepaast aan mij.
Ja, oorspronkelijk komt iedereen uiteindelijk uit Afrika ergens, voordat de continenten uit elkaar dreven.quote:Op woensdag 20 april 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
We komen oorspronkelijk niet uit Nieuw - Zeeland, maar van Hawaiki. De bewoners die er woonden in de tijd dat we er aankwamen zijn allemaal opgegeten door de Maori. Las ergens ooit van dat we van Papua New Ginea komen maar die lijken onwijs veel op negers terwijl ik de meeste Maori toch meer op indianen vind lijken.
Ik gooi mijn geld op azie, want ik had dr ooit een docu over gezienquote:Op woensdag 20 april 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]![]()
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 16:28 schreef tostitomaatkaas het volgende:
ielllSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |