Doe mij de neppe maar danquote:
Of een echte babe die zich er naar vernoemd heeft.quote:
Ik zou d'r gevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of een echte babe die zich er naar vernoemd heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De neppe is veel knapper.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Of een echte babe die zich er naar vernoemd heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ze een pakje bij een feestwinkel vandaan hebben maakt ze nog geen indiaanquote:
Voor mij is het goed genoeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat ze een pakje bij een feestwinkel vandaan hebben maakt ze nog geen indiaan![]()
verder
Het gaat om de gedachte, respect voor deze mensen dat ze op deze wijze de aandacht vestigen op Indianen. Er zijn er maar weinig die dat durven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat ze een pakje bij een feestwinkel vandaan hebben maakt ze nog geen indiaan![]()
verder
Waarom zou je aandacht moeten vestigen op indianen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte, respect voor deze mensen dat ze op deze wijze de aandacht vestigen op Indianen. Er zijn er maar weinig die dat durven.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:00 schreef geertbukken het volgende:
Indianen chicks lijken gewoon op Thaise chicks
Beiden zijn het mongoloïden..
Bron?quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:06 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik ben serieus het is een dezelfde ras, makaak.
Indianen stammen simpelweg af van Aziaten (Eskimo's) kijk naar de spleetogen, de brede jukbeenderen. En zoek het op zou ik zeggen het staat ook wikipedia geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
Bron?
Buiten het feit dat 'de indiaan' niet bestaat maar een verzamelnaam is voor vele inheemse Amerikaanse volken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |