ONZ is elders; opdonderen jij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef Weissman het volgende:
Socios ga weg, jij hebt hier niks te zoeken.
Ik stond vooraan toen de strijd voor dit subfora werd gevoerd. Types zoals jij profiteren er nu van zonder ooit een ban te hebben geriskeerd.quote:
Deze naam heb ik zelf niet gekozen. Dat zijn de hogere machten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef vosss het volgende:
Aan je naam te zien heb je dus vertrouwen in je jonge kut of wat? [ afbeelding ]
Doe normaal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:07 schreef Weissman het volgende:
Socios ga weg, jij hebt hier niks te zoeken.
Hij probeert zoals altijd weer vrouwelijke users te paaien, ik heb er geen moeite mee, die jongen moet het ook ooit leren; maar niet in dit subforumquote:
Ga toch weg joh.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij probeert zoals altijd weer vrouwelijke users te paaien, ik heb er geen moeite mee, die jongen moet het ook ooit leren; maar niet in dit subforum
Socios heeft, zo ver ik weet, Myraela anders al 'gepaait'.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hij probeert zoals altijd weer vrouwelijke users te paaien, ik heb er geen moeite mee, die jongen moet het ook ooit leren; maar niet in dit subforum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |