abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:35:18 #1
342670 Wassil
Tandarts-Implantoloog
pi_95709052
WIe is er allemaal bang voor de tandarts en waarom. Ben benieuwd?
www.avtkliniek.nl
Tandarts Utrecht Centrum
Pieterskerkhof 25
3512 JS Utrecht
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:39:56 #2
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_95709182
Niet bang, maar vind het geen pretje als de beste man met z'n gereedschap in m'n mond gaat lopen werken. Heb tot nu toe dan ook alleen maar gaatjes gehad.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:40:09 #3
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_95709191
Niet bang, maar zie er wel tegen op. Bang dat het geld gaat kosten, en eventueel pijn :')
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:49:24 #4
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_95709431
Niet bang. Alleen voor naalden. Dus laat altijd alles zonder verdoving doen.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_95709693
Nee, helemaal niet bang. Ik snap die angst ook nooit zo goed. Behalve de angst voor de rekening dan ;)
  dinsdag 19 april 2011 @ 12:58:38 #6
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_95709706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef Tja..1986 het volgende:
Nee, helemaal niet bang. Ik snap die angst ook nooit zo goed. Behalve de angst voor de rekening dan ;)
Je bent toch verzekerd?
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_95709944
^Een tandarts verzekering kost je al gouw 20euro meer bovenop je premie. Dan kun je beter de gok wagen en die ene controle en dat ene gaatje uit eigen zak betalen (150euro oid).
Maarja, als je dan per ongeluk een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan -O-

Zelf was ik altijd bang voor de tandarts, ik vond vooral het geluid van de boor verschrikkelijk.
Maar nu ik een tijdje bij studentjes zit (UMCG) heb ik er geen last meer van, gezien hun OVERAL rekening mee houden en alles heel voorzichtig doen. :*
pi_95709986
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 12:58 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Je bent toch verzekerd?
Zorgverzekeraars zijn een tijdje terug gestopt met vergoeden van zo'n beetje alles :')
pi_95710012
Nee, ben niet bang voor mijn tandarts. Ik heb het alleen niet zo op de instrumenten waar hij mee werkt. :+ (Wel geile assistentes. :9 )
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:12:00 #10
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_95710162
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:05 schreef VGA4xZoom het volgende:
^Een tandarts verzekering kost je al gouw 20euro meer bovenop je premie. Dan kun je beter de gok wagen en die ene controle en dat ene gaatje uit eigen zak betalen (150euro oid).
Maarja, als je dan per ongeluk een wortelkanaalbehandeling moet ondergaan -O-

Zelf was ik altijd bang voor de tandarts, ik vond vooral het geluid van de boor verschrikkelijk.
Maar nu ik een tijdje bij studentjes zit (UMCG) heb ik er geen last meer van, gezien hun OVERAL rekening mee houden en alles heel voorzichtig doen. :*
Ik betaal 11 Euro per maand meer. Maar scheelt wel.
Was dit jaar en vorig jaar ruim 200 Euro kwijt bij de tandarts dus dat is wel rendabel.
pi_95712743
ik moet zo weer :S
  dinsdag 19 april 2011 @ 14:25:47 #12
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_95713090
Qua pijn boeit de tandarts mij ook niet verder, maar ik vergeet altijd te ademen met kokhalzen als gevolg. Echt fucking irritant is dat :(.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_95714985
niet voor de tandarts maar wel voor spuiten. Gaatjes boren heb ik altijd zonder verdoving gedaan, tot vorig jaar. Ze begon met boren in de verstandskies en na 3 keer stop te hebben geroepen toch maar om een verdoving gevraagd, de eerste na 30 jaar!
pi_95715119
Ik ben vrij bang voor de tandarts. Mijn vriend moet echt een afspraak voor 'ons' maken want als ik het voor mezelf moet doen dan ga ik niet. Ik snap zelf niet zo goed waar de angst vandaan komt aangezien ik nog nooit wat schokkends heb gehad, op wat tanden trekken (voor beugel) en gaatjes na en achteraf valt het ALTIJD mee. Maar toch zie ik er altijd weer tegenop 8-)
pi_95719606
Niet bang, maar ook niet echt fan :P Toch altijd wel een klein beetje zenuwachtig als ik er weer naartoe moet. Is overigens wel al een heel stuk minder sinds ik een nieuwe tandarts heb; altijd heel vriendelijk en begripvol en legt goed uit wat ze allemaal gaat doen, dat helpt wel. En sinds ik een paar verstandskiezen eruit heb laten zagen door de kaakchirurg vind ik de tandarts ineens een stuk minder erg :o
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95776193
Ik ben eerder bang voor de kapper
pi_95777099
Ik ben enorm bang voor de tandarts, heb het al sinds dat ik klein was.
Mocht ik een gaatje hebben, ga ik naar de narcosetandarts... Narcose vind ik prettiger dan zwetend in de stoel liggen..
pi_95780285
Ik heb nu een heel fijne tandarts die heel geduldig is en uitlegt wat ie doet. Dat scheelt. En als ik een gaatje blijk te hebben tijdens de controle vult ie dat meteen: het stressen vooraf is meestal het ergst namelijk. Voor boren ben ik inmiddels niet meer echt bang. Als ik maar platgespoten word.

Helaas heb ik nu voor het eerst van mijn leven kiespijn. Het is niet duidelijk waar het door veroorzaakt wordt. Lig al weken wakker van de pijn. Van de week is er een sealtje overheen gegaan, maar dat heeft niet geholpen. Dus nu is een optie het trekken van de verstandskies morgen (hoewel het niet honderd procent zeker is dat die de pijn veroorzaakt)... En plots weer bang, want nieuw. En uitgerekend vandaag lijkt de pijn weg te blijven...
pi_95830142
Nou, dat viel dus ook weer mee. :D

Tip van mijn tandarts: hij heeft vaker bange patiënten, maar die komen dan verstijfd binnen en weigeren toe te geven dat ze bang zijn. Ik zeg wel wat ik op mijn lever heb, dat vond hij fijner omdat hij dan weet waar je onzekerheden zitten enzo... Dus zeg het tegen je arts, mocht je bang zijn.
  vrijdag 22 april 2011 @ 02:08:10 #20
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_95838911
Ik ben wel bang ja. Maar dat heeft ook een oorzaak. Een stuk of 7 wortelkanaalbehandelingen, verstandskiezen die braken tijdens het trekken (doordat de wortels veel groter bleken dan op de foto's te zien was) en er allerlei stukjes uitgepeuterd moesten worden, een tandarts die een wortelkanaalbehandeling wilde doen terwijl ik een ernstige kaakholteontsteking had (en de verdoving dus niet werkte) :{

Ik heb totaal geen vertrouwen meer en aangezien de tandartsen steeds meer een houding hebben van "ik weet wel wat goed voor jou is", ga ik niet meer zo graag in een stoel liggen........
pi_95838972
De tandarts is bang voor mij, nadat ik hem in zijn halsslagader heb geboord.
pi_95839071
Genoeg tandartsen, orthodontisten, mondhygiënisten gezien tot mijn achttiende verjaardag om alles te kunnen hebben, want ik mis mijn halve volwassen gebit (16 van de 32 elementen).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 22 april 2011 @ 06:39:12 #23
208890 June.
Seriously?
pi_95840106
Ik ben banger voor de rekening dan voor de tandarts :')
Shine bright like a diamond.
pi_95859220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 02:26 schreef heiden6 het volgende:
Genoeg tandartsen, orthodontisten, mondhygiënisten gezien tot mijn achttiende verjaardag om alles te kunnen hebben, want ik mis mijn halve volwassen gebit (16 van de 32 elementen).
Oh wat erg :{

Ik ben niet echt bang voor de tandarts, hoewel ik wel bang ben om een gaatje te hebben (tot nu toe nog nooit gehad en daar ben ik heel trots op *) )
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 22 april 2011 @ 19:04:10 #25
64781 bonke
pipo koeie
pi_95859572
ga der ook niet graag heen, maar eens per jaar is voldoende
waar ik wel een hekel aan heb is dat als je geen gaatjes hebt tijdens controle maar wel een beetje tandsteen dat ze daar een aparte afspraak voor moeten gaan maken :(
oww en assistentes die niet goed kunnen zuigen heb ik ook een hekel aan
owww en aan mijn eigen tandarts want die is zo klein dat als je in de stoel gaat ligge ze je met je hoofd bijna tot aan de grond laat zakken en dan je voeten nog een stukkie de lucht in :) dat ik er niet elke keer afglij in de schoot van de tandartsassistente is me een wonder)
ps: die vislucht is daar ook niet te harden
pss: over twee weken moet ik weer :(
psss: joepie :)
pssss: not
pies on joe toe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')