Wat zeg je me nou?quote:
Ik zit ook binnen, maar ik had even geen zin in zware gesprekkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof het wel... ik zit binnen, waar het koud isZo maar even met pauze
Zaterdag heb ik 's middags een verjaardag van de jongste van Kallyquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zaterdag papadag, en zondag nog niet ingedeeld
ja dat is een goed planquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet doen, is nergens voor nodig
[..]
OH NEE!Wat jammer
Misschien kun je iemand anders nog blij maken in FHF of V&A?
owja de maandag hebben we ook nog, bijna vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik 's middags een verjaardag van de jongste van KallyEn daarna gelijk door naar een verjaardag/BBQ van Rob's neefje.....
En zondag ga ik denk ik fonduen bij ouders, en maandag ga ik denk ik BBQ-en
ja ik snapte hem (opeensquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit ook binnen, maar ik had even geen zin in zware gesprekken
hmmm kan ik je niet ana helpenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik snapte hem (opeens)
Maar ik ga zo wel even naar buiten
Ik heb trek in een dropje ofzo
Ga je zondag mee met ons naar Slagharen met de kindjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zaterdag papadag, en zondag nog niet ingedeeld
Dat dus... en 1 Hyvesprofiel vind ik wel voldoendequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Koen66 het volgende:
Linkedin vind ik meer een veredelde Hyves
was helemaal de paas vergetenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je zondag mee met ons naar Slagharen met de kindjes?CA heeft kaarten over en ze zijn gratis
Ja, maar dat moet je er niet van weerhouden je op vacature sites te zettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar weet wat een gedoe en bij sommige collega's is geweest.
Dan maar via de achterdeur aan een andere baan zodat ik op een normale manier weg kan.
kortom, ik heb vrijdag 'over', zaterdag met de kids, en maandagquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was helemaal de paas vergetenWe hebben een paasgourmet met de family
wij fonduen elk jaar wel, 1 of 2 keerquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja de maandag hebben we ook nog, bijna vergeten
en de vrijdag ben ik ook al vrij
Fondue, minimaal 20 jaar niet meer gedaan
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik snapte hem (opeens)
Maar ik ga zo wel even naar buiten
Ik heb trek in een dropje ofzo
Dat gaan wij maandag doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was helemaal de paas vergetenWe hebben een paasgourmet met de family
is bij ons eigenlijk door Gourmet vervangenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij fonduen elk jaar wel, 1 of 2 keer
het is echt lekker buitenquote:
sorryquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit ook binnen, maar ik had even geen zin in zware gesprekken
geniet er van kerelquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is echt lekker buiten![]()
straks ook buiten lunchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |