quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef shomila het volgende:
Laura en Sharon zeggen het ging nergens over en geven Flip gelijk.
Jo zegt oordeel niet.
Nee jo alleen als ze jou gelijk geven dan wel.
Zo ging het vannacht ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef shomila het volgende:
Laura en Sharon zeggen het ging nergens over en geven Flip gelijk.
Jo zegt oordeel niet.
Nee jo alleen als ze jou gelijk geven dan wel.
moet ze er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef PoezeligDing het volgende:
'Omdat ik net uit een relatie van 3,5 jaar kom en hij zegt soms dingen, en dat benauwt me'.
Dat gebruikt ze steeds als argument. Begin dan zelf niets met een anderquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef PoezeligDing het volgende:
'Omdat ik net uit een relatie van 3,5 jaar kom en hij zegt soms dingen, en dat benauwt me'.
Vreselijk die Sharon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
moet ze er niet aan beginnen.
Maar ja, dit komt haar nu effe beter uit.
Oh oma sharon gaat ook effe analiseren
Een stokpaardje wat met liefde bereden wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat gebruikt ze steeds als argument. Begin dan zelf niets met een ander
Zo is het en niet anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef beequeen het volgende:
Hier kies je echt zelf voor Djoon, je lult.
Nee, haar moeder denkt dat dit beter is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef beequeen het volgende:
Hier kies je echt zelf voor Djoon, je lult.
Ja dat ben ik dan ook. Flipske moet echt op zijn tellen passen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, haar moeder denkt dat dit beter is.
Ik heb gewoon het idee dat wat Jo ook doet, dat dit gesteund of afgekeurt wordt door haar moeder.
En Jo krijgt dit te horen.
Als Jo haar moeder in de gaten zou gaan krijgen dat dit tegen haar gaat keren, wil ik wedden dat ze paar ritjes kvdw krijgt en flip laat donderen als een baksteen.
Maar ik zal wel para zijn
Goede morgen leuke fokkers,poezewoes,geweldig niuews,heel fijn voor je!en anti nominatie?dan wil vermoed ik niemand over blijfen met geer en karim,want dat winnen ze niet van hen,fijne dag alle,ga wat uren post rond brengenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
Dokter in ziekenhuis zei dat er een in het huis zat met dezelfde voornaam Jurgen en dat die naam niet veel voor kwam want ik was lekker aan het kletsen tijdens het onderzoek zal wel zenuwen zijn, hij vroeg ook nog welk geheim die had.
Ik zei verboden middelen van bodybuilders!
En wat de geheimen waren van de anderen.
Ja, dat was zo leuk om naar te luisteren!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:07 schreef Urb het volgende:
Gerard " Zullen alle stoere mannen in Nederland nu ook met een schaapje onder z'n arm slapen?"
Sharon denkt Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:08 schreef danilel het volgende:
Jo vraagt sharon uit over nomi's
Of Karim voor Sharon of Laura heeft gekozen......
Da's snel, die van mij heeft meestal al 20 min uitlooptijd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef diditje64 het volgende:
eventjes naar de dokter binnen 20 minuutjes ben ik terug tot zo
Ja echt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat was zo leuk om naar te luisteren!
Ik heb toch echt Karim duidelijk horen hinten naar Gerard dat hij voor Gerard en Sharon heeft gekozen.quote:
Volgens mij dacht ik haar dat net tegen Jo te horen zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik heb toch echt Karim duidelijk horen hinten naar Gerard dat hij voor Gerard en Sharon heeft gekozen.
Yep het lijkt erop dat team eindbaas op elkaar gestemd heeft dus die hebben dan zowieso ieder 2 stemmen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ik heb toch echt Karim duidelijk horen hinten naar Gerard dat hij voor Gerard en Sharon heeft gekozen.
Gerard is niet je favoriet, begrijp ik?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:07 schreef Darklight het volgende:
Gerard is ook aso, als HIJ wil slapen MOET er rust zijn
Wat doet die daar in het huis
Ga lekker met je bootje in je eentje de zee op
Flip en Jo lijken toch meer risico te lopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep het lijkt erop dat team eindbaas op elkaar gestemd heeft dus die hebben dan zowieso ieder 2 stemmen.![]()
![]()
Ik denk dat je alleen met 3 stemmen veilig bent vanavondquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep het lijkt erop dat team eindbaas op elkaar gestemd heeft dus die hebben dan zowieso ieder 2 stemmen.![]()
![]()
Dat ligt uiteraard weer aan de stem, die bepaald hoeveel er genomineerd zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen met 3 stemmen veilig bent vanavond
Daarom komt die brief van Dennis nog wel van pas hoor, kunnen al die tieners weer op Jo stemmenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen met 3 stemmen veilig bent vanavond
Ja duh en voor t geval Flip ook genomineerd staat komt die brief ook goed van pas. Dus degene die naast Jo/Flip op de nominatie staat isquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Daarom komt die brief van Dennis nog wel van pas hoor, kunnen al die tieners weer op Jo stemmen
En weer een die azijn gedronken heeft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gerard is niet je favoriet, begrijp ik?
Inderdaad, loop de volgende dag dan chagerijnig rondquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Poezewoes het volgende:
Nou mij kunnen ze ook niet bozer maken, om ergens wakker van te worden wat niet noodzakelijk is!
Als ze 1 stem doen ook goed als lau er maar uit kanquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat ligt uiteraard weer aan de stem, die bepaald hoeveel er genomineerd zijn.
Ik denk niet dat ze Jo en Flip beiden genomineerd willen riskeren maar daar verzinnen ze wel weer iets op net als beiden in een ander team vorige week.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja duh en voor t geval Flip ook genomineerd staat komt die brief ook goed van pas. Dus degene die naast Jo/Flip op de nominatie staat is![]()
eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:08 schreef kreta2010 het volgende:
Sharon is een afschuwelijk betweterig oud wijf
vast wel indd..quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Jo en Flip beiden genomineerd willen riskeren maar daar verzinnen ze wel weer iets op net als beiden in een ander team vorige week.
Ben geen tiener maar hoop dat ze ook nog even blijven eerst mo en lau maar even wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Daarom komt die brief van Dennis nog wel van pas hoor, kunnen al die tieners weer op Jo stemmen
Ja maar zo denken ze bij de redactie, ben het met je eens, eerst die twee weg, ik stem met je meequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Ben geen tiener maar hoop dat ze ook nog even blijven eerst mo en lau maar even weg
He ja lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef Blackprinces het volgende:
Van mij mag er vandaag een vette bonje uitbreken daar.
Hoi, ik log net pas in. Wat is er gaande dan? Heb de COS gelezen, maar snap niet wat er is gebeurd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef Blackprinces het volgende:
Ze moeten even wachten tot vanavond als ik weer thuis benquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:19 schreef Blackprinces het volgende:
Niks, ik hoop dat gewoonquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:21 schreef 38half het volgende:
[..]
Hoi, ik log net pas in. Wat is er gaande dan? Heb de COS gelezen, maar snap niet wat er is gebeurd.
Zoveel gebeurt ruzies en natuurlijk goed maak sex was weer een heftig nachtjequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:21 schreef 38half het volgende:
[..]
Hoi, ik log net pas in. Wat is er gaande dan? Heb de COS gelezen, maar snap niet wat er is gebeurd.
Nee, Joannaquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gerard is niet je favoriet, begrijp ik?
Ja zoiets.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Mo, Jo en Lau vette bonje over vannacht ofzo.
Dat lijkt me wel wat.
Jo die dan met alles gaat smijten.
Redaktie die er echt niks anders van kan maken en haar echt in beeld moeten brengen zoals ze echt is.
Pubers die kappen met stemmen op haar, Jo die keldert in cijfers...
Tijd voor koffie voor me geloof ik
Gewoon iemand anders ook nomineren. Die gaat er dan uit, zo simpel is dat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze Jo en Flip beiden genomineerd willen riskeren maar daar verzinnen ze wel weer iets op net als beiden in een ander team vorige week.
Jo zelf wil ook niet, ze heeft tenslotte geen huis meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef Urb het volgende:
Ik hoop dat Joanna nog door de mand valt terwijl ze in het huis zit en er klaar mee is en totaal flipt maar denk niet dat dit zal gebeuren, ze mag gewoonweg niet het huis uit van haar moeder.
Nou dat weet ik niet, het is gevaarlijk om 2 bewoners die bij dezelfde stemmers favoriet zijn naar elkaar te zetten omdat de stemmen dan verdeeld kunnen raken en iemand anders daar profijt van heeft, kijk maar naar ALex en Karim en Gerard en Sharon....quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gewoon iemand anders ook nomineren. Die gaat er dan uit, zo simpel is dat.
Was eigenlijk haar geheim: ik word dakloos als ik het huis in ga;-)quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo zelf wil ook niet, ze heeft tenslotte geen huis meer.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef 38half het volgende:
[..]
Was eigenlijk haar geheim: ik word dakloos als ik het huis in ga;-)
Ach ze moeten er allemaal een keertje uit, eerst maar Mo en Lauquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, het is gevaarlijk om 2 bewoners die bij dezelfde stemmers favoriet zijn naar elkaar te zetten omdat de stemmen dan verdeeld kunnen raken en iemand anders daar profijt van heeft, kijk maar naar ALex en Karim en Gerard en Sharon....
Tja en wat zou nu de echte reden van Moeder Jo zijn om haar dochter niet thuis te willen hebben?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:26 schreef Urb het volgende:
Ik hoop dat Joanna nog door de mand valt terwijl ze in het huis zit en er klaar mee is en totaal flipt maar denk niet dat dit zal gebeuren, ze mag gewoonweg niet het huis uit van haar moeder.
Levende reclame voor haar kliniekquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Tja en wat zou nu de echte reden van Moeder Jo zijn om haar dochter niet thuis te willen hebben?
Joanna haar gedram zat? Slechte invloed Joanna op Ian? Ze verkloot de "zaken van MamaJo"?
Ruimt ma Jo toch een plekje in bij haar tietenfabriekquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef 38half het volgende:
[..]
Reclame voor de tietenkliniek en voor de webwinkel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Tja en wat zou nu de echte reden van Moeder Jo zijn om haar dochter niet thuis te willen hebben?
Joanna haar gedram zat? Slechte invloed Joanna op Ian? Ze verkloot de "zaken van MamaJo"?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef 38half het volgende:
[..]
Flip staat niet genomineerd denk ik. Denk Lau, Mo en Jo. Dan gaat Monique. Wel jammer van mij mag eerst die lange exitquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, het is gevaarlijk om 2 bewoners die bij dezelfde stemmers favoriet zijn naar elkaar te zetten omdat de stemmen dan verdeeld kunnen raken en iemand anders daar profijt van heeft, kijk maar naar ALex en Karim en Gerard en Sharon....
denk dat niet de ware reden is, we zullen zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Reclame voor de tietenkliniek en voor de webwinkel.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef 38half het volgende:
Juist, ze heeft wel Nutrinelle 350 cc.. Toch? Ben het eigenlijk weer vergeten.
Ja een soort Wehkamp in de grondverf!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:29 schreef shomila het volgende:
[..]
Reclame voor de tietenkliniek en voor de webwinkel.
Ik wil t niet weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef 38half het volgende:
Juist, ze heeft wel Nutrinelle 350 cc.. Toch? Ben het eigenlijk weer vergeten.
Mo of Lau, hoe dan ook een feest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Flip staat niet genomineerd denk ik. Denk Lau, Mo en Jo. Dan gaat Monique. Wel jammer van mij mag eerst die lange exit
Nu ik jou zie, moet ik weer aan het enigma denkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:28 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Wehkamp is in de verkoop, kan MaJo een bod op uitbrengen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja een soort Wehkamp in de grondverf!!
Dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef Chuckster het volgende:
Ok, dus als ik Jo mag geloven is het idd. stemmen op wie je favoriet is, personen met de minste stemmen worden genomineerd?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nu ik jou zie, moet ik weer aan het enigma denken![]()
Krijgen we vandaag nog een clue?
Als de goede tijd rijp is, komt het hele verhaal.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nu ik jou zie, moet ik weer aan het enigma denken![]()
Krijgen we vandaag nog een clue?
En een carmen-set, en meer make-up en en. ahhh you get the point.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:30 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Karim wil alleen maar lijm om zijn slipper te repareren, wat een tegenstelling: Jo wil nieuwe garderobe geloof ik
Ooo Wat spannendquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Als de goede tijd rijp is, komt het hele verhaal.
Zoveel oxazepam heb ik nou ook weer niet meer hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ach, je kunt er niet meer omheen. Dochter zegt: Mam, ik wil een borstverkleining, Maik heeft er ook één gehad!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:31 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik wil t niet weten.
Vind het belachelijke reclame in feite.
Meiden van 17 en dan al correctie/vergroting. Als die van mij met dat idee thuis komt krijgt ze een schop onder haar kont.
Heeft ze die Carmen set nog gekregen trouwens? Zal wel tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef Urb het volgende:
[..]
En een carmen-set, en meer make-up en en. ahhh you get the point.
vergeet de broodbakmachine niet lolquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Da's waar en of het nu tijdens of na SST is, ik denk niet dat de andere bewoners er blij mee zullen zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Oke, dan wacht ik daar vol ongeduld op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja als die knul van mij ook van die hangmemmen had zoals Maik had ik het ook gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:33 schreef 38half het volgende:
[..]
Ach, je kunt er niet meer omheen. Dochter zegt: Mam, ik wil een borstverkleining, Maik heeft er ook één gehad!
nee die hebben ze haar tot haar grote grrr door de neus geboord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heeft ze die Carmen set nog gekregen trouwens? Zal wel toch
Echt?? Zooow hoe kan dat dan? Wordt er niet meer geluisterd naar Jo? Vandaar al die frustatiesquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
nee die hebben ze haar tot haar grote grrr door de neus geboord.
Ik stuur je er wel een paar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:33 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Zoveel oxazepam heb ik nou ook weer niet meer hoor![]()
doet ze nog wel wat met dat strijkijzer?? Krom heeft ze ervoor gelegen.........quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Niks meer, ik zie haar ook niet meer breienquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
doet ze nog wel wat met dat strijkijzer?? Krom heeft ze ervoor gelegen.........
Nope, net zoals het breiwerk, enkel om haar zin te krijgen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
doet ze nog wel wat met dat strijkijzer?? Krom heeft ze ervoor gelegen.........
HALLOquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:11 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
[ link | afbeelding ]
Ik had m in de cos voorbij zien schieten...geweldig johquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef Stability het volgende:
goeiemorgen allemaal
[ link | afbeelding ]
Hahaha, we dachten meteen aan hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Niks meer, ik zie haar ook niet meer breien
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, we dachten meteen aan hetzelfde.
ja khad hem gisteravond laat gemaakt indd...quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik had m in de cos voorbij zien schieten...geweldig joh![]()
![]()
Dat 'haten' maak jij er van.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Kiqy het volgende:
Wel veel Joanna-haters hier zeg. Ik vind haar jist wel lief (met soms wat ergermomentjes). Ja, ze heeft wat issues, maar dat maakt haar ook wel weer leuk!
Ik mag toch hopen dat iedereen het er mee eens is dat Laura er eerder uit moet.
Vind issues een understatement.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Kiqy het volgende:
Wel veel Joanna-haters hier zeg. Ik vind haar jist wel lief (met soms wat ergermomentjes). Ja, ze heeft wat issues, maar dat maakt haar ook wel weer leuk!
Ben het volledig met je eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Kiqy het volgende:
Ik haat niemand en van mij mag Mo er t eerst uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Kiqy het volgende:
Jazekerssssssquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Kiqy het volgende:
quote:Secret_Story_NL Dennis ex van Joanna heeft Net 5 gewaarschuwd smaad laster als Joanna doorgaat met praten over hem #secretstory #secretstorynl #sstnl #sst 10 minutes ago via TweetDeck
Over die 50 % van ooit hoor je haar niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef MargrietV het volgende:
zou lachen zijn als Laura er donderdag uitvliegt met 2%
Toneelstukje flip en joquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ja khad hem gisteravond laat gemaakt indd...
was er nou bonje afgelopen nacht las ik?
Is dat een berichtje van SST zelf? (ik snap dat twitter nog niet helemaal)quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef Urb het volgende:
En weer gaat de beer-put een stukje meer open....
[..]
Denk dat ze zo ondertussen wel weet dat die populariteit enorm meevalt, anders was ze niet zo chagie geweest nu.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef Stability het volgende:
laura moet er eerst uit ! die leeft in de veronderstelling dat heel nederland haar zo lief vindt...weg met die gapert
Ging letterlijk over "niks"quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Stability het volgende:
[..]
ja khad hem gisteravond laat gemaakt indd...
was er nou bonje afgelopen nacht las ik?
Eruit met die plastic trut dan, kan ze zich ook niet meer verlullen daar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:38 schreef Urb het volgende:
En weer gaat de beer-put een stukje meer open....
[..]
oh is ze weer eens shagie? kan ze de hele dag weer gaan slapen zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Denk dat ze zo ondertussen wel weet dat die populariteit enorm meevalt, anders was ze niet zo chagie geweest nu.
Nee dat lijkt me niet, dat ze dat zelf zouden posten ( eigen vingers snijden enzo ) , maar het zal me niks verbazen als het waar blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dat een berichtje van SST zelf? (ik snap dat twitter nog niet helemaal)
Ze kopieert Jo, ze is aan het poetsenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:40 schreef Stability het volgende:
[..]
oh is ze weer eens shagie? kan ze de hele dag weer gaan slapen zeker
huh?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef 38half het volgende:
Ik vind Jo ook wel grappig/leuk maar soms erg prominent aanwezig. Maar gaat Dennis nu ook al dreigen? Gister Maik dus richting Flashbox en Dennis richting het programma/JoJo.
Pardon? Heeft Maik Flashbox bedreigd?? wat een loser danquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:39 schreef 38half het volgende:
Ik vind Jo ook wel grappig/leuk maar soms erg prominent aanwezig. Maar gaat Dennis nu ook al dreigen? Gister Maik dus richting Flashbox en Dennis richting het programma/JoJo.
Letterlijk een toneelstukje.quote:
Z'n youtube account is tijdelijk gebanned.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Pardon? Heeft Maik Flashbox bedreigd?? wat een loser dan
Ik ben het met al jouw woorden eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:37 schreef Kiqy het volgende:
nou ja, haten is misschien overdreven en iedereen mag zijn favorieten hebben van mij hoor. Het is meer dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat er mensen zijn die Laura er niet als eerste uit willen hebben. Ze was eerst een van mijn favorieten, ik kan haar nu niet meer zien!quote:
Maik twitterde ook zoiets als ik reageer op normale vragen maar negeert de "bashers" (niet letterlijk nemen, dit is wat ik uit zijn bericht begreep)quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
heeft maik daarvoor gezorgd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Z'n youtube account is tijdelijk gebanned.
Ik "haat" Laura nog net niet, maar veel scheelt t nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef Kiqy het volgende:
[..]
nou ja, haten is misschien overdreven en iedereen mag zijn favorieten hebben van mij hoor. Het is meer dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat er mensen zijn die Laura er niet als eerste uit willen hebben. Ze was eerst een van mijn favorieten, ik kan haar nu niet meer zien!
En heeft Maik dat geregeld? Hij zei in de dailey dat hij het niet erg vond, dat men hen zag seksen??quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Z'n youtube account is tijdelijk gebanned.
Wat een condoom die maik suffezeehond!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Denk niet dat Maik dat geregeld heeft, denk eerder iemand van Nep5 ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:43 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
En heeft Maik dat geregeld? Hij zei in de dailey dat hij het niet erg vond, dat men hen zag seksen??
Oj ja daar had jij het over he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef MargrietV het volgende:
en nu opletten,,,,, Joanna schrijft briefjes aan de stem op de achterkant van de boodschappenlijst.
Zie topic: Secret Story filmhoekje#3quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zij dacht net als Mo dat ze stelletjes niet zo snel uit elkaar zouden halen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Stability het volgende:
ik hoor laura nog net zeggen: nou dan ga ik lekker naar mn familie toe......niks over alex dus
Het is gewoon zo dat iedereen het hier nu zo'n beetje eens lijkt te zijn dat Laura weinig toevoegd, dus daar valt weinig over te discussieren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef Kiqy het volgende:
[..]
nou ja, haten is misschien overdreven en iedereen mag zijn favorieten hebben van mij hoor. Het is meer dat ik me gewoon niet kan voorstellen dat er mensen zijn die Laura er niet als eerste uit willen hebben. Ze was eerst een van mijn favorieten, ik kan haar nu niet meer zien!
eng mens is het maar...egoistische tantequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zij dacht net als Mo dat ze stelletjes niet zo snel uit elkaar zouden halen.
Alex heeft geen waarde meer voor haar.
Welnee, die is ze allang weer vergeten. En als het haar gevraagd wordt, geeft ze gewoon een antwoord in het kader van 'ik mis hem',quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:44 schreef Stability het volgende:
ik hoor laura nog net zeggen: nou dan ga ik lekker naar mn familie toe......niks over alex dus
je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat iedereen het hier nu zo'n beetje eens lijkt te zijn dat Laura weinig toevoegd, dus daar valt weinig over te discussieren.![]()
Laura, Jo en Mo mogen er alle3 donderdag wel uit maar helaas...
Moet je comments voor de grap ook eens lezen, allemaal Gerard haters die hem achterbaks vinden door dit stukje text. Zo zie je maar hoe scheef die info op die site is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:46 schreef 38half het volgende:
Wat was er nou precies gebeurd tussen Joanna en Philip?
19 april om 09.42
Karim en Gerard zijn wakker en hebben het over de ruzie van Joanna en Philip.
Gisternacht had het koppel ruzie. Gerard vraagt aan Karim waar die ruzie nou precies over ging. Karim dacht dat Philip iets had gezegd en Joanna vatte dit verkeerd op. Iedereen ging zich ermee bemoeien: Dat was even oy oy oy! Gerard wordt niet veel wijzer van Karims uitleg en zegt dat hij straks aan Sharon gaat vragen wat er nou aan de hand was tussen de twee.
MUCHOS ruzie dus in de tent, hahah.
Zie je dat net 5 het voor pubers heeft opgezet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:46 schreef 38half het volgende:
Wat was er nou precies gebeurd tussen Joanna en Philip?
19 april om 09.42
Karim en Gerard zijn wakker en hebben het over de ruzie van Joanna en Philip.
Gisternacht had het koppel ruzie. Gerard vraagt aan Karim waar die ruzie nou precies over ging. Karim dacht dat Philip iets had gezegd en Joanna vatte dit verkeerd op. Iedereen ging zich ermee bemoeien: Dat was even oy oy oy! Gerard wordt niet veel wijzer van Karims uitleg en zegt dat hij straks aan Sharon gaat vragen wat er nou aan de hand was tussen de twee.
MUCHOS ruzie dus in de tent, hahah.
ja, ze is zo onzeker als de pest (dat kan, erger ik me niet aan), maar heeft wel iedere keer van die kutopmerkingen tussendoor. Zeg dan niks! Heft totaal niks boeiends te vertellen, nooit gedaan in het huis ook volgens mij. Lift alleen mee op anderen en dan die standaarduitdrukkingen van haar met zo´n gezicht zonder einige emotiè.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik "haat" Laura nog net niet, maar veel scheelt t niet
Flip mag van mij met ze mee.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Het is gewoon zo dat iedereen het hier nu zo'n beetje eens lijkt te zijn dat Laura weinig toevoegd, dus daar valt weinig over te discussieren.![]()
Laura, Jo en Mo mogen er alle3 donderdag wel uit maar helaas...
Ja Gerard is niet echt populair bij de mensen die het volgen (die paar) op Net5. Daar willen ze de boel nog wel eens verdraaien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:47 schreef Urb het volgende:
[..]
Moet je comments voor de grap ook eens lezen, allemaal Gerard haters die hem achterbaks vinden door dit stukje text. Zo zie je maar hoe scheef die info op die site is.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben er al klaar voor, voor donderdag...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gerard is natuurlijk een oude man in de ogen van die koters.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja Gerard is niet echt populair bij de mensen die het volgen (die paar) op Net5. Daar willen ze de boel nog wel eens verdraaien.
Ik denk dat Joanna in de finale komt en wint, of Flip maar dat hij dan met (Mama)Jo moet delen na het programma.quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gerard is natuurlijk een oude man in de ogen van die koters.
Denk ook dat Jo en Flip samen met Gerard in de finale zit. Weet niet wie wint, denk Jo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanna in de finale komt en wint, of Flip maar dat hij dan met (Mama)Jo moet delen na het programma.
Maar mochten die 2 in de finale staan, dan ben ik al genokt met kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik denk dat Joanna in de finale komt en wint, of Flip maar dat hij dan met (Mama)Jo moet delen na het programma.
Dan wacht ik ze op op schiphol met dozen rotte eieren...quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:50 schreef Urb het volgende:
[..]
kost je weer een hoop aan parkeergeld...we weten toch niet hoe laat en wanneer ze aankomenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan wacht ik ze op op schiphol met dozen rotte eieren...
haha dan zorg ik dat ik die dag moet werken ga ik kijkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dan wacht ik ze op op schiphol met dozen rotte eieren...
Me tooquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:52 schreef Stability het volgende:
kheb laura alweer 2 keer zien gapen binnen de minuut
zo ken ze niet tukkeltje doen arme meidquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:50 schreef Stability het volgende:
karim , ga WEG bij laura uit de buurt !! grrrr
Dat geld vergoeilijkt een hoop frustratie aan hun.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:52 schreef Stability het volgende:
[..]
kost je weer een hoop aan parkeergeld...we weten toch niet hoe laat en wanneer ze aankomen
Nou, harde porno dan, ik denk dat 90% van de Nederlandse Bevolking hardere porno bedrijft.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:52 schreef danilel het volgende:
Even over de Flashbox filmpjes op YT, zijn account is niet gebanned, er zijn nog tonnen filmpjes die bekeken kunnen worden.
Echter de bats-filmpjes van MoMa zijn idd niet meer te bekijken, dit was al voordat Maik het huis verliet.
Denk dat het met de regeltjes van YT te maken heeft, en dat dit onder Purno viel
dat is toch niet normaal meer? die anderen zie ik dat echt niet doenquote:
Nou regie, zoom dáár eens op in, ipv op die plastic tieten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Hallo Joan schrijft een hele brief achter op de boodschappenlijst
Wat mij betreft komt Dennis het huis in en dan eist hij een "goed" gesprek met Jo!! Net zo'n confrontatie als toen met Maikquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan wel iemand gemeld aan YT.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:52 schreef danilel het volgende:
Even over de Flashbox filmpjes op YT, zijn account is niet gebanned, er zijn nog tonnen filmpjes die bekeken kunnen worden.
Echter de bats-filmpjes van MoMa zijn idd niet meer te bekijken, dit was al voordat Maik het huis verliet.
Denk dat het met de regeltjes van YT te maken heeft, en dat dit onder Purno viel
Maar ik zet me bed dingen niet on cam...quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef 38half het volgende:
[..]
Nou, harde porno dan, ik denk dat 90% van de Nederlandse Bevolking hardere porno bedrijft.
denk het niet hoor, dan zouden de anderen dat ook wel zien en er wat van zeggen toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou regie, zoom dáár eens op in, ipv op die plastic tieten!
Je komt toch alleen even laden en lossen dat is gratisquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat geld vergoeilijkt een hoop frustratie aan hun.
Weet zeker dat iedereen dan wel wat wil schenken aan parkeergeld...
En ook niet altijd geheel onder de dekens.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef 38half het volgende:
[..]
Nou, harde porno dan, ik denk dat 90% van de Nederlandse Bevolking hardere porno bedrijft.
Vind je de SL dan zo mooi?quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef just me het volgende:
[..]
Wat mij betreft komt Dennis het huis in en dan eist hij een "goed" gesprek met Jo!! Net zo'n confrontatie als toen met Maik
en dat heeft ze vaker gedaan,quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou regie, zoom dáár eens op in, ipv op die plastic tieten!
tja youtube hequote:Op dinsdag 19 april 2011 10:53 schreef 38half het volgende:
[..]
Nou Jo hoeft alleen aan te kruizen, maar ze schrijft er van alles bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef Stability het volgende:
[..]
denk het niet hoor, dan zouden de anderen dat ook wel zien en er wat van zeggen toch?
Omdat mo het altijd over 'mootje' heeft, viel het onder kinderporno...quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef Urb het volgende:
[..]
En ook niet altijd geheel onder de dekens.
Nee, ik ook niet, doe zelfs het licht niet uit. Maar ehh, om die filmpjes nou porno te noemen? Een beetje gerommel onder een vies dekbed. Dadelijk worden de filmpjes waarin Maik in zijn gore vieze badjas loopt ook als PURNO gezien, brrr.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar ik zet me bed dingen niet on cam...
Ze heeft ook steeds vaker een heel ordinair accent. Iets plats.quote:
ja..is me ook opgevallen....en weeeeeeeeer gapenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft ook steeds vaker een heel ordinair accent. Iets plats.
Ja als je weet wat er met die badjas is gebeurt zouden ze alles van Maik moeten wissen.....quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:56 schreef 38half het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, doe zelfs het licht niet uit. Maar ehh, om die filmpjes nou porno te noemen? Een beetje gerommel onder een vies dekbed. Dadelijk worden de filmpjes waarin Maik in zijn gore vieze badjas loopt ook als PURNO gezien, brrr.
hahahah. lees net in de krant Topturnster Verona van der Leur heeft ook kinderporno in dr bezit. Is zelf nog een kind, pfff. Hoe ver kan je zakken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat mo het altijd over 'mootje' heeft, viel het onder kinderporno...
Ja. Dat ze nog moeite heeft gedaan zich aan te kleden is me een raadsel. Ze woont in dat bed.quote:
weet wel bij YT werken er mensen die de hele dag speuren wat er op gezet is ( ook zelfmoord filmpjes etc etc) en dat ze dat verwijderen omdat YT wereldwijd isquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat heeft dan wel iemand gemeld aan YT.
ja, of raar Engels of komt wel goeeeeeee (met een zachte g)quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja..is me ook opgevallen....en weeeeeeeeer gapen
Ja, en een stelletje chanteren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:58 schreef 38half het volgende:
[..]
hahahah. lees net in de krant Topturnster Verona van der Leur heeft ook kinderporno in dr bezit. Is zelf nog een kind, pfff. Hoe ver kan je zakken.
ik zou wel willen weten voor wie Joanna nu zou kiezen!! Volgens mij gebruikt ze Flip!quote:
Jullie hoeven er niet naar te kijken... het is mooi weer ga naar de tennis ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:55 schreef Stability het volgende:
en weeeeeeer een keiharde gaap van die tarut
quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:00 schreef marky het volgende:
[..]
Jullie hoeven er niet naar te kijken... het is mooi weer ga naar de tennis ofzo
Je hebt gelijk;-) We kunnen natuurlijk ook het geluid uitzetten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:00 schreef marky het volgende:
[..]
Jullie hoeven er niet naar te kijken... het is mooi weer ga naar de tennis ofzo
hahaha tannissen , zeggen wij ook altijd ...is voor de kakkersquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met dit weer ga je toch niet tannesen
hahhahaa juistquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:01 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha tannissen , zeggen wij ook altijd ...is voor de kakkers
Dan ga jij koffie drinken met je buufquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:01 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha tannissen , zeggen wij ook altijd ...is voor de kakkers
mag ik vriendelijk bedanken voor die eer?quote:
Kan niet kiezen, wil dat ze allebei vertrekkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:01 schreef Annelies-G het volgende:
Laura Donderdag weg![]()
![]()
![]()
Kan vanavond de daily niet zien ,aar ik verwacht dat wanneer ik thuis kom, Laura en Joanna op de bank zitten
een echt keiharde gaap met geluid en gezucht erachteraan...kan niet missen toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Wat??? Wat??? Ik was ff yoghurt pakken
Ze deed daar een Nathalietje vlak voor de gaapquote:
En ik mistte het...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:03 schreef Stability het volgende:
[..]
een echt keiharde gaap met geluid en gezucht erachteraan...kan niet missen toch?
Fijne dag, geniet van het weer, doe ik straks ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:03 schreef Freule het volgende:
onze zoon heeft sportdag, ga fijn even naar ons manneke kijken fijne dag nog
Dan kan je meer dan mij, ik krijg dus helemaal niks meer te zien, zowel in het filmpjes topic als op youtube zelf niks nada nopes. Twee mensen onder een dekbed, die niet te zien zijn, als zedat ook al porno noemen, dan moeten ze alles wat op youtube er af pleuren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:52 schreef danilel het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:03 schreef Freule het volgende:
Veel plezier! Ik haak ook zo af.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:03 schreef Freule het volgende:
erg ! dat mag niet meer voorkomen hoor! ach het gebeurt nog wel vaker straks hoorquote:
Oooooooo wat heb ik daar toen een caps van gemaakt, Was er toen geen topic met "rare smoelen van NatteLie ? "quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze deed daar een Nathalietje vlak voor de gaap![]()
Een van de leukste topics ooitquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooo wat heb ik daar toen een caps van gemaakt, Was er toen geen topic met "rare smoelen van NatteLie ? "
Ja pas geleden nog in het archief gedoken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooo wat heb ik daar toen een caps van gemaakt, Was er toen geen topic met "rare smoelen van NatteLie ? "
Bah, echt a-relaxed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:04 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dan kan je meer dan mij, ik krijg dus helemaal niks meer te zien, zowel in het filmpjes topic als op youtube zelf niks nada nopes. Twee mensen onder een dekbed, die niet te zien zijn, als zedat ook al porno noemen, dan moeten ze alles wat op youtube er af pleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doen jullie, als SS ook afgelopen is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja pas geleden nog in het archief gedoken.
Toen kwam ik nog niet op fok.
Ik heb zo hard gelachen daarom, dat ik wou dat ik hier toen ook al was.
Nog meer oxazepam slikken...quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:06 schreef 38half het volgende:
[..]
Wat doen jullie, als SS ook afgelopen is?
verder leven, net zoals altijdquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:06 schreef 38half het volgende:
[..]
Wees blij, ik had alleen een leven met BBquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja pas geleden nog in het archief gedoken.
Toen kwam ik nog niet op fok.
Ik heb zo hard gelachen daarom, dat ik wou dat ik hier toen ook al was.
goede morgen.. mijn man zegt al dat ik dan naar een afkickkliniek moetquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:06 schreef 38half het volgende:
[..]
Afkicken denk ik!!quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:06 schreef 38half het volgende:
[..]
ik heb er honderden gemaakt toen ja, hahahaquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Wees blij, ik had alleen een leven met BBMet SST ben ik gelukkig niet zo erg
Werden toen ook heel veel fakes gemaakt.
Ik heb nog morfinepleisters, hahah.quote:
Jij en ene Peter V toch?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ik heb er honderden gemaakt toen ja, hahaha
Zelfs zo'n simpel stukkie tekst verprutsen ze met zo'n foto erbij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:08 schreef shomila het volgende:
Wie zit hier nu naast Sharon dan?
[ link | afbeelding ]
Zo zie je maar weer, we komen elkaar toch weer tegen op FOKquote:
hahahaha ja en als je dan ziet hoe stoer ze erbij staan in hun geruite broekiesquote:
De visagist van Joquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:08 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ja de wereld is klein he?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, we komen elkaar toch weer tegen op FOKben geloof ik al 10 jaar lid, even kijken hoor
gewoon verder met alles, ik volg het wel maar om nou te zeggen ik kan er niet zonder, nee hoor bij de goude kooi fietste ik naar huis om maar niets te missen of bleef gewoon thuis, als ik hier een dagje of een paar dagen van mis niks aan het handjequote:Op dinsdag 19 april 2011 11:06 schreef 38half het volgende:
[..]
Latersssquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:10 schreef 38half het volgende:
Dames, heren ook. Ik ga mijn Secredo uitlaten voordat hij muchos bunga bunga op mijn plavuizen doet. Daarna op de cappuccino bij mijn vader. Tot laters!
nee missen doe je echt niets hier bij sst...ik ben ook bijna elke middag weg en kom dan tegen 8en pas weer thuisquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon verder met alles, ik volg het wel maar om nou te zeggen ik kan er niet zonder, nee hoor bij de goude kooi fietste ik naar huis om maar niets te missen of bleef gewoon thuis, als ik hier een dagje of een paar dagen van mis niks aan het handje
Ow ik lieg, geregistreerd sinds November 2005quote:
quote:
ik ook een jaar of 6 geloof ik , kweet het niet , maar ik ben sinds die tijd elke dag op fokquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ow ik lieg, geregistreerd sinds November 2005
Preciesquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef Urb het volgende:
Stem " Philip, je dekt je mic af "
Jo " Ja de stem is boos dat je niet met me kroelt ! "
Grappig dat dit wss nog waar is ook, Flip moest es weten hoe erg hij misbruikt word.
Had ik helemaal niets mee, ook niet met De Bus e.d. Ik heb maar 1 serie BB gezien, die met Bart. Echt verslaafd toen, en nu dus SS. (Mijn pa is nog erger verslaafd, die lijdt aan slapeloosheid en kijkt dus ook 's nachts.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon verder met alles, ik volg het wel maar om nou te zeggen ik kan er niet zonder, nee hoor bij de goude kooi fietste ik naar huis om maar niets te missen of bleef gewoon thuis, als ik hier een dagje of een paar dagen van mis niks aan het handje
hahaha, moest ff reageren daar........quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:08 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
Karim ging bij haar zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
laura zit ook altijd bij karim he....ze kickt echt op hem, wat zal ze op haar neus kijken als er een mooi meisje voor karim komt , en hopelijk komt ze ook IN het huis
Sinds dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:51 schat ik zo inquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:11 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook een jaar of 6 geloof ik , kweet het niet , maar ik ben sinds die tijd elke dag op fok
ook als er geen rls is
Ik heb alles vanaf de eerst BB gevolgd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:12 schreef 38half het volgende:
[..]
Had ik helemaal niets mee, ook niet met De Bus e.d. Ik heb maar 1 serie BB gezien, die met Bart. Echt verslaafd toen, en nu dus SS. (Mijn pa is nog erger verslaafd, die lijdt aan slapeloosheid en kijkt dus ook 's nachts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |