quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef shomila het volgende:
Laura en Sharon zeggen het ging nergens over en geven Flip gelijk.
Jo zegt oordeel niet.
Nee jo alleen als ze jou gelijk geven dan wel.
Zo ging het vannacht ookquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:02 schreef shomila het volgende:
Laura en Sharon zeggen het ging nergens over en geven Flip gelijk.
Jo zegt oordeel niet.
Nee jo alleen als ze jou gelijk geven dan wel.
moet ze er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef PoezeligDing het volgende:
'Omdat ik net uit een relatie van 3,5 jaar kom en hij zegt soms dingen, en dat benauwt me'.
Dat gebruikt ze steeds als argument. Begin dan zelf niets met een anderquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef PoezeligDing het volgende:
'Omdat ik net uit een relatie van 3,5 jaar kom en hij zegt soms dingen, en dat benauwt me'.
Vreselijk die Sharon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
moet ze er niet aan beginnen.
Maar ja, dit komt haar nu effe beter uit.
Oh oma sharon gaat ook effe analiseren
Een stokpaardje wat met liefde bereden wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Dat gebruikt ze steeds als argument. Begin dan zelf niets met een ander
Zo is het en niet anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef beequeen het volgende:
Hier kies je echt zelf voor Djoon, je lult.
Nee, haar moeder denkt dat dit beter is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:04 schreef beequeen het volgende:
Hier kies je echt zelf voor Djoon, je lult.
Ja dat ben ik dan ook. Flipske moet echt op zijn tellen passen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, haar moeder denkt dat dit beter is.
Ik heb gewoon het idee dat wat Jo ook doet, dat dit gesteund of afgekeurt wordt door haar moeder.
En Jo krijgt dit te horen.
Als Jo haar moeder in de gaten zou gaan krijgen dat dit tegen haar gaat keren, wil ik wedden dat ze paar ritjes kvdw krijgt en flip laat donderen als een baksteen.
Maar ik zal wel para zijn
Goede morgen leuke fokkers,poezewoes,geweldig niuews,heel fijn voor je!en anti nominatie?dan wil vermoed ik niemand over blijfen met geer en karim,want dat winnen ze niet van hen,fijne dag alle,ga wat uren post rond brengenquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:06 schreef Poezewoes het volgende:
Dokter in ziekenhuis zei dat er een in het huis zat met dezelfde voornaam Jurgen en dat die naam niet veel voor kwam want ik was lekker aan het kletsen tijdens het onderzoek zal wel zenuwen zijn, hij vroeg ook nog welk geheim die had.
Ik zei verboden middelen van bodybuilders!
En wat de geheimen waren van de anderen.
Ja, dat was zo leuk om naar te luisteren!quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:07 schreef Urb het volgende:
Gerard " Zullen alle stoere mannen in Nederland nu ook met een schaapje onder z'n arm slapen?"
Sharon denkt Lauraquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:08 schreef danilel het volgende:
Jo vraagt sharon uit over nomi's
Of Karim voor Sharon of Laura heeft gekozen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |