Sanctie. Hele kluis. Leren ze dat wel af.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:00 schreef Day het volgende:
En we hoeven echt geen moeite te doen om dit te verstaan, want Jo heeft het fluisteren uitgevonden!
En ook geen goedkope kut zei ze vanavond. Dus daar zal ook nog wel voor een paar knaken aan gesleuteld zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
En de moeder van Jo heeft de psychiater nodig. Die heeft haar opgevoedt. Welke 23 jarige heeft botoxlippen, nepwenkbrauwen en neptieten.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
En ook geen goedkope kut zei ze vanavond. Dus daar zal ook nog wel voor een paar knaken aan gesleuteld zijn.![]()
Ik ga zwaaien![]()
![]()
![]()
En ze zei vanavond ook nog dat ze geen goedkope kut heeft, dus daar zal ook al wel een correctie op toegepast zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:03 schreef Mita het volgende:
En de moeder van Jo heeft de psychiater nodig. Die heeft haar opgevoedt. Welke 23 jarige heeft botoxlippen, nepwenkbrauwen en neptieten.
Nu nog typen wat je hoort!quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:05 schreef liqrich het volgende:
HAHHAHAHA ik ben te triest ik zit met mn oor bij mijn boxen
Ja Geer en Karim.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef paddy het volgende:
Waarom gaan ze niet in de woonkamer zitten?Was er niet nog een slaapkamer? Slapen daar ook mensen?
ja Gerard en Karim slapen in de mannen slaapkamerquote:Op dinsdag 19 april 2011 02:06 schreef paddy het volgende:
Waarom gaan ze niet in de woonkamer zitten?Was er niet nog een slaapkamer? Slapen daar ook mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |