Ja tochquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:27 schreef MetalIsAwesome het volgende:
De Islam is een verrijking van onze cultuur. Dit is geen grap. Wij mogen weleens leren van de gastvrijheid en kunst die zij hebben, inplaats van erop te bezuinigen en mensen het land uit te jagen.
Ik vind het anders maar een smalle foto hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:24 schreef Moofasah het volgende:
Die schijt moslims maken zich steeds breder hier.
Mensen die denken dat een gesloten economie als China de wereld overneemt. Dit is nog nooit gebeurd in de geschiedenis.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef amenth het volgende:
aah arme stakkers die bang zijn voor islamisering maar niet inzien dat china de wereld binnenkort over neemt triest
Ben je nou serieusquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:35 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een gesloten economie als China de wereld overneemt. Dit is nog nooit gebeurd in de geschiedenis.
Klote mbo'er
Normaal vind ik je een kutuser, maar deze keer ben ik het zwaar met je eens!quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:26 schreef amenth het volgende:
aah arme stakkers die bang zijn voor islamisering maar niet inzien dat china de wereld binnenkort over neemt triest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |