Hoi,
heb zin om mn haar (licht- tot donkerblond) paars te verven. Weet alleen niet zo goed welke verf ik moet nemen. Denk aan semi-permanent, omdat ik iig niet permanent wil en omdat met tijdelijk je de hele tijd afgeeft. Daarbij heb ik het idee dat semi-permanent (en permanent) in tegenstelling tot tijdelijke verf zorgt dat je haar lekker glad wordt.
Verder heb ik mn haar nog nooit echt geverfd behalve twee jaar geleden ofzo een keer halfzwart met te weinig verf wat gedeeltelijk groen werd. xD En nog langer geleden wel eens highlights ofzo.
Ik dacht zelf aan Directions Plume, Stargazers Plume, La Riche Plum of Deep Purple (staat ook in Beeunique hair dye gallery). Oh, en ik vind vrij donkerpaars wel mooi dus ik dacht eraan om zwart met paars te mengen. (kan geen goed voorbeeld vinden) Of kan je het dan gewoon heel lang laten zitten?
Verder mag t niet te lang erin blijven (max 2 maanden) en het liefst dus een beetje vervagen (mag ook naar een andere kleur) en dat het niet afgeeft en als ik t echt zat ben dat t is uit te wassen met head&shoulders ofzo. Als dat kan.

Weet iemand wat..??
Groetjes!