abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95697552
Hoi,

heb zin om mn haar (licht- tot donkerblond) paars te verven. Weet alleen niet zo goed welke verf ik moet nemen. Denk aan semi-permanent, omdat ik iig niet permanent wil en omdat met tijdelijk je de hele tijd afgeeft. Daarbij heb ik het idee dat semi-permanent (en permanent) in tegenstelling tot tijdelijke verf zorgt dat je haar lekker glad wordt.

Verder heb ik mn haar nog nooit echt geverfd behalve twee jaar geleden ofzo een keer halfzwart met te weinig verf wat gedeeltelijk groen werd. xD En nog langer geleden wel eens highlights ofzo.

Ik dacht zelf aan Directions Plume, Stargazers Plume, La Riche Plum of Deep Purple (staat ook in Beeunique hair dye gallery). Oh, en ik vind vrij donkerpaars wel mooi dus ik dacht eraan om zwart met paars te mengen. (kan geen goed voorbeeld vinden) Of kan je het dan gewoon heel lang laten zitten?

Verder mag t niet te lang erin blijven (max 2 maanden) en het liefst dus een beetje vervagen (mag ook naar een andere kleur) en dat het niet afgeeft en als ik t echt zat ben dat t is uit te wassen met head&shoulders ofzo. Als dat kan. :)

Weet iemand wat..??

Groetjes!
pi_95697621

TS
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  dinsdag 19 april 2011 @ 00:30:37 #3
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_95698927
Hahaha
pi_95701644
Gewoon NIET doen. Blond haar paars verven is een paar dagen mooi, daarna wordt het simpelweg grijs. En eer je dát uit je haar hebt..... (spreek uit ervaring).
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 19 april 2011 @ 08:16:34 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95701675
Ik heb nog nooit meegemaakt of gezien dat een zogenaamd semi-permanente kleur er een beetje netjes uit verdwijnt. Je hebt over twee maanden echt niet je eigen blonde kleur terug.
The love you take is equal to the love you make.
pi_95702370
een paar jaar geleden had ik roze en paarse plukken in mn haar (:')) en toen heb ik inderdaad le riche gebruikt. denk alleen dat je het enorm goed bij moet houden om het mooi te houden
  dinsdag 19 april 2011 @ 11:48:57 #7
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_95707469
Ik heb kort geleden mijn haren bruin geverft, permanente verf bij de kapper.
In het begin was het mooi maar na een aantal keer wassen kwam het blond er al doorheen.
En dan krijg je een lelijke doffe kleur die alleen weer mooi wordt als je weer verft.
Als je het over 2 maande weer normaal wilt hebben zou ik er niet aan beginnen, behalve als je een groot deel van de tijd met een vreemde kleur wilt rond lopen.
Bedenk je ook dat het zomer wordt, daar past lichter haar betere bij.
pi_95708072
Ik heb een paar maanden Special Effects Deep Purple gehad: plaatje
Dat spul blijft echt LANG zitten! Werd wel lichter, maar in 2 maanden eruit gaat je echt niet lukken. Zulke kleuren gaan er volgens mij bijna nooit echt helemaal uit.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_95741559
hmm... dan ga ik misschien toch maar voor n tijdelijke variant :X
maar dan wordt t vast echt zo'n paarsvariant van de Koninginnedagverf -_-'
*zucht* wil ik eens wat verven wordt t nog niks xD

- PS die trol had ik ook en ook de groene en die zijn toevallig vet coool!! xD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')