Maar om je aan te vergrijpen? Op zich zou het fijn zijn als man en vrouw wat beter met elkaar zouden kunnen communiceren zonder al die ruis er tussen in, zijn mannen evenredig schuldig aan uiteraard. En ja, dat maakt het ook wel weer spannend/interessant. Maar toch.quote:Op maandag 18 april 2011 23:19 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen zijn er ook niet om te begrijpen
Er zijn gelukkig ook nog normale meisjes die niet 24/7 ongesteld zijn,quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan word je toch homo, ik zie het probleem niet zo.
Ja, maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:17 schreef shintek het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig ook nog normale meisjes die niet 24/7 ongesteld zijn,
homo worden![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef shintek het volgende:
Volgens mij moet ik gewoon ophouden met ze proberen te snappen, want er zit totaal geen logica achter, ze zijn ook allemaal anders, maar je zou toch ergens wel wat gelijkenissen verwachten, maar nee hoor.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:30 schreef Silenus het volgende:
Nou nou, wat een probleem.
Zo zijn vrouwen. Je hele leven lang. Drink nog een biertje zou ik zeggen.
Dan kom je als een zielepiet over, vind je niet? wel een smiechterige tactiek iig ;pquote:Op dinsdag 19 april 2011 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om met Jokertje te spreken (vertaald):
Je moet gewoon aan zo'n meisje vragen "Heb jij ook wel eens problemen?", dan gaat ze vertellen en moet je een beetje begrijpend doen en dan is het bingo.
Deed ik, kreeg ik als reactie:quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:47 schreef HappyGirl91 het volgende:
Je moet gewoon door blijven vragen - ik heb me er zelf helaas ook weleens schuldig aan gemaakt (dat ik erg van streek ben en iemand vraagt wat er is en ik antwoord met "niets" maar er natuurlijk wel iets is - ik weet 'tmaar ja)
of misschien valt het wel mee en zit je je om niks gek te maken, kan ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |