Er rijden ook gewoon nachtbussen naar Druten hoor.quote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Arnhem is sowieso makkelijker, er rijden 's nachts echt nog superveel treinen hierheen
Nee, die sla ik over, sorryquote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er rijden ook gewoon nachtbussen naar Druten hoor.Jij wilt gewoon dat ik bezat samen met jou in de trein zit.
Ik welquote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Er rijden ook gewoon nachtbussen naar Druten hoor.Jij wilt gewoon dat ik bezat samen met jou in de trein zit.
Ga veel naar xxlerator in de Matrixx, ben tijdje niet meer in de stad geweest.. jij?quote:Op maandag 18 april 2011 22:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk altijd te vinden?
Je hebt me niet eens accepted geloof ik.quote:
Nee met de zomerfeesten lul.quote:Op maandag 18 april 2011 22:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ga veel naar xxlerator in de Matrixx, ben tijdje niet meer in de stad geweest.. jij?
Met koninginnedag? Dat is toch gratis?quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef kenserkabouter het volgende:
Klopt het dat er volgende week ofzo een of ander hardstylefeest is in arnhem? zijn daar nog kaartjes voor te krijgen?
Begrijpelijk wel.quote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat ik bezat samen met jou in de trein zit.
Daar ben ik ook meestal wel te vinden, beetje hoeren en sloeren.quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Oh kut
Ja overal en nergens.. Ik loop veel de park te checken bij de Matrixx ^.^
Nee wacht, ik zal het ffkes opzoekenquote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Met koninginnedag? Dat is toch gratis?
quote:Op maandag 18 april 2011 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar ben ik ook meestal wel te vinden, beetje hoeren en sloeren.![]()
Ja klopt, is 2 minuutjes van mijn huis vandaan onder de brug.quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef kenserkabouter het volgende:
Klopt het dat er volgende week ofzo een of ander hardstylefeest is in arnhem? zijn daar nog kaartjes voor te krijgen?
Nee 25e is dancetour op die plek dat is gratis.quote:Op maandag 18 april 2011 22:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Met koninginnedag? Dat is toch gratis?
Heb het gevonden ja.quote:Op maandag 18 april 2011 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja klopt, is 2 minuutjes van mijn huis vandaan onder de brug.Kaartjes zijn heel cheap, blijf denk ik in Arnhem zelf die dag dus ga er zeker even kijkje nemen.
Nee niet gaan.quote:Op maandag 18 april 2011 22:38 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Heb het gevonden ja.
http://www.mbfh.nl/beatthebridge/
Daar ga ik misschien ook wel heen als ik wat mensen mee krijg.
Jawel. En ik ga je versieren als ik je tegenkom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 18 april 2011 22:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Jawel. En ik ga je versieren als ik je tegenkom.Mijn vriend is er bij, denk niet eens dat je me durft aan te spreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |