Nopequote:
Moet dat vrijwillig zijn dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar de vraag is, houden zij zich ook bezig met jou?
Die had je al een keer gepost.quote:Op dinsdag 19 april 2011 11:45 schreef PierreTT het volgende:
En trouwens, Hoi Pringles!
[ afbeelding ]
Ah, gelukkig word(t?) ik herkendquote:
Rustig aan het werk he, genieten van het mooie uitzichtquote:Op dinsdag 19 april 2011 12:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ah, gelukkig word(t?) ik herkend
Fijn je weer te zien
Hoe gaat het met jullie?
Gino pietermaai sowieso.quote:
quote:
Dat is mooi!quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Rustig aan het werk he, genieten van het mooie uitzicht
Met jou?
Een vest met dit weer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:56 schreef Gemaskerde het volgende:
Hmm zit nog te twijfelen als ik vest aan zal doen, is opzich wel een endje fietsen, maar ik zie al ik naar buiten kijken best veel mensen met alleen t-shirt aan.
Ik weet, maar is zo'n fietspad waarbij je redelijk veel last hebt van wind, als dat er is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:57 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een vest met dit weer.Man, je kan onderhand aan het strant gaan liggen.
JA, HET STRANT JA.![]()
bring your own bible??quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:05 schreef dreamzk het volgende:
En ik leef weer, wat een weekend was dit. Ben blij dat ik nog leef en niet ben dood gemaakt door crackverslaafdenLekker weer is het nu, dus ik ga het park in. Iedereen is welkom, byob
Het viel me gisteren in de trein alweer op wat voor een leuke meisjes er bij Breda in en uitstappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |