Patybeest.quote:
ik laat hem huilend weg lopen jeweet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn vriend is er bij, denk niet eens dat je me durft aan te spreken.
Denk nog maar eens dan.quote:Op maandag 18 april 2011 22:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn vriend is er bij, denk niet eens dat je me durft aan te spreken.
quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik laat hem huilend weg lopen jeweet.
En daarna neem ik Tam mee naar mijn crib.quote:Op maandag 18 april 2011 22:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik laat hem huilend weg lopen jeweet.
Ja merk het! Ik hoef me geen zorgen meer te maken.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja merk het! Ik hoef me geen zorgen meer te maken.
Hooi Hugoooooquote:
goed en met het vogelvoer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hooi Hugooooo
Hoe is het met het vissenvoer?
Ja gaat zijn gangetje he, de kale mannen worden er nog steeds jolig van.quote:
quote:
Hehe ok die is wel leukquote:
niet zulke enge plaatjes zonder spoiler postenquote:
Nee hij begroet je. Jij zegt hooi ik zeg haai.quote:Op dinsdag 19 april 2011 08:09 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet zulke enge plaatjes zonder spoiler posten
Wow, parv die wat leuk vind van kk. Jongens we maken hier nog wat mee.quote:
Ja het verbaast me zelf ook hehequote:Op dinsdag 19 april 2011 08:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, parv die wat leuk vind van kk. Jongens we maken hier nog wat mee.
ik heb een haaifobiequote:Op dinsdag 19 april 2011 08:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hij begroet je. Jij zegt hooi ik zeg haai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop