Ik game niet eens meer vaak, maar MW2 is gewoon zo veel leuker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef KoningStoma het volgende:
Mensen die vaak gamen kiezen ook eerder om terug te gaan dan de meeste mensen die black ops spelen.
Wat boeit dat nou weer als ik een spel ander half jaar heb gespeeld ben ik er ook wel klaar meequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik kan je dus wel nu alvast vertellen dat MW2 black ops ver gaat overleven.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Parvus het volgende:
Sinds ik Call of Duty speel kom ik nooit meer buiten. Die mappacks zijn het zeker waard.. Hoeveel bier me dat wel niet bespaard heeft!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Parvus het volgende:
Sinds ik Call of Duty speel kom ik nooit meer buiten. Die mappacks zijn het zeker waard.. Hoeveel bier me dat wel niet bespaard heeft!
Wat een kuttest.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendin doet roeienquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef kenserkabouter het volgende:Wat een kuttest.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat vooral om de 3e sport die er bij mij uitkwam. Dat lijkt me meer iets voor mensen die de leeftijd van Pierre en Rossdale hebben.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef tliciouz het volgende:
Die 2e ligt mij het meest. Schaatsen.Ijshockey.
Chapter 5 al gehaald van Homefront?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef SoldMayor het volgende:
IDD weer heerlijk terug @ MW2.![]()
ACR - M16 - FAL HOLOGRAPHIC - TAR 21![]()
En het allerbelangrijkst de INTERVENTION
Nee.. heb het niet meer geprobeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Chapter 5 al gehaald van Homefront?
Ik en Blazarr doen al S&D.quote:
Had een filmpje gepost op vorige pagina. Die moet je ff checken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee.. heb het niet meer geprobeerd.
Binnekort wel weer ff doen.
BTW... gistere op invasion in dat kleine gebouw met die bar een killstreak van 7 gehaald met alleen de trowing knife...iedere keer kwamen ze daar binne en dan pats knive in hun bakkes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop