Verkapte doodverwensing, even topicreport sturen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
je kan ook gewoon op de weg in de zon gaan liggen
Eentje waar je beetje relaxt kan liggen zonder al die buitenlanders is in de stad zelf.quote:
totaal niet, ik ga soms ook gewoon op weg liggen( tot de popo mij verwijderd ivm het verkeer hinder heeft van moi)quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Verkapte doodverwensing, even topicreport sturen!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef badboynova het volgende:
[..]
totaal niet, ik ga soms ook gewoon op weg liggen( tot de popo mij verwijderd ivm het verkeer hinder heeft van moi)
Dan moet je gewoon een weg zoeken met veel stoplichten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op de weg liggen, woon aan een drukke straat.
Na een paar keer proberen ging ik op youtube kijken hoe andere gasten het deden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:35 schreef SoldMayor het volgende:
Nou het lukt niet..
ze blijven maar spawnen.
Goeie...quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
Normaal lig ik elke zomer in het parkje voor Mich zijn huis, maar nu ik weet dat hij daar woont en een verrekijker bij zijn raam heeft staan durf ik er niet meer te gaan liggen.
Waarom niet het kost 1200 punten voor een spel wat je iig wat uur per week speelt je hebt het geld er zo uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ook vet dat ik het niet ga kopen
Waarom zou je nog meer geld aan een stervend spel uit gaan geven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet het kost 1200 punten voor een spel wat je iig wat uur per week speelt je hebt het geld er zo uit.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ook vet dat ik het niet ga kopen
So true.quote:
Oh dus aan die mappacks die je ooit hebt gekocht voor MW2 heb je ook niets meer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:19 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Waarom zou je nog meer geld aan een stervend spel uit gaan geven?
Ik heb het de afgelopen maand misschien 1 uurtje per week gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet het kost 1200 punten voor een spel wat je iig wat uur per week speelt je hebt het geld er zo uit.
Ik speel MW2 nu vaker dan BO, dus daar heb ik wel degelijk iets aan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dus aan die mappacks die je ooit hebt gekocht voor MW2 heb je ook niets meer?
MW2 is toch ook een uitstervend spel wordt toch ook steeds minder gespeeld? Zodra je een game gewoon regelmatig speelt is zo'n mappack het mij al meer dan waard zorgt gewoon voor wat leuke afwisseling.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:29 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik speel MW2 nu vaker dan BO, dus daar heb ik wel degelijk iets aan.
Ik kan je dus wel nu alvast vertellen dat MW2 black ops ver gaat overleven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 is toch ook een uitstervend spel wordt toch ook steeds minder gespeeld? Zodra je een game gewoon regelmatig speelt is zo'n mappack het mij al meer dan waard zorgt gewoon voor wat leuke afwisseling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |