Ik heb het filmpje op nieuw bekeken en had al na 1 minuut 30 al twee voorbeelden waar een lage sensitivity voordeel had gehad maar dat zien mensen kennelijk nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:00 schreef Michhas het volgende:
Jezus, wat een nutteloze discussie weer in het BO topic
Storm Chaser.quote:
Zonder motorkleding over het asfalt schuiven, dat voelt ook te warm.quote:
had alleen maar groene stoplichten dus kon de ritsen niet op gooien om door te waaienquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:37 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zonder motorkleding over het asfalt schuiven, dat voelt ook te warm.
Koop dan een witquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
had alleen maar groene stoplichten dus kon de ritsen niet op gooien om door te waaien
quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Koop dan een wit![]()
![]()
motorpak. Dan heb je minder last van de warmte.
ja maar ik moet ook aan tliz denken natuurlijk dus dan kan ik niet met wit lopenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Koop dan een wit![]()
![]()
motorpak. Dan heb je minder last van de warmte.
Duurde bij mij ook ff, maar uiteindelijk guns blazing rennen XDquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe de neuk kun je dat laatste stuk halen in homefront dat je bij chapter 5 van die kerktoren springt en dan naar de heli moet.. op guerilla![]()
![]()
Easy peasy.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe de neuk kun je dat laatste stuk halen in homefront dat je bij chapter 5 van die kerktoren springt en dan naar de heli moet.. op guerilla![]()
![]()
Goedzo, zwart is mooier.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik moet ook aan tliz denken natuurlijk dus dan kan ik niet met wit lopen
Haha erg he? Maar ik heb geen tuin of balkon dus zonnen zit er niet in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Rossdale het volgende:
Het is potver stralend weer buiten en de zon brand als een malle, maar tams... tams gaat onder de zonnebank
je kan ook gewoon op de weg in de zon gaan liggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha erg he? Maar ik heb geen tuin of balkon dus zonnen zit er niet in.en ga pas lekker buiten zonnen als water wat wamer is.
Ook geen parkje ofzo in de buurt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha erg he? Maar ik heb geen tuin of balkon dus zonnen zit er niet in.en ga pas lekker buiten zonnen als water wat wamer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |