die wil ik nog wel lezenquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb je de Lemony Snicket serie ooit gelezen? En de films gezien? Ook leuk
Owww.... hoe heet dat boekquote:Op maandag 18 april 2011 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou van alles wel hoor, ik heb ook zo'n leuk boek over een meisje dat in NY gaat wonen en dan elfjes ziet (die anderen niet zien) en Merlijn zelf komt er nog aan te pas
LEUKquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
http://www.houseofshoes.n(...)cpc%2dbeslist%2c+cpc
De schoenen die ik gewonnen heb voor oudste
Alleen rood/zwart/grijs
quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Kally het volgende:
Dat boek leen je zaterdag maar Miran.
Ik heb hiervoor Dean Koontz gelezen, meer thriller, ook goed, maar zijn boek Geheugenfout had ik de eerste paar hoofdstukken letterlijk buikpijn, ik kon maar niet bevatten wat er gebeurde
Ja klopt wel, hij is wel een kei in spanning opbouwen, althans in Geheugenfout, dit was mijn 2e boek van hem en die was leuk maar deed me niet echt veel.quote:Op maandag 18 april 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Dean Koontz is een beetje de tegenhanger van King geloof ik.Nooit een boek gelezen.
Hij is echt grappig, het einde een beetje vaag maar ach dat mag bij Fantasyquote:
Is goedquote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is echt grappig, het eine een beetje vaag maar ach dat mag bij Fantasy
quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goed
Ik ben verslaafd aan deze reeks geweest
[ afbeelding ]
Ze zitten nu in dozen, maar ze lezen zooo lekker en snel weg... je mag ze wel lenenquote:
Ja graagquote:Op maandag 18 april 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en als me kamer klaar is, me boeken afstoffen en in mijn nieuwe boekenkast zetten
[..]
Ze zitten nu in dozen, maar ze lezen zooo lekker en snel weg... je mag ze wel lenen
Ik wou er wel weer een meenemen, heb je een titel?quote:
Stekeltjesquote:Op maandag 18 april 2011 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja graag
J. zijn haar is vandaag geknipt, terug naar stekeltjes en nu heeft hij weer ineens zo'n babyface
Die naamquote:Op maandag 18 april 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
StekeltjesSweet....
Ow ik ga vrijdag even bij de grote Bart Smit kijken voor de Zoobles
En als ze echt niks hebben, dan een bon
Uhm nee maar bij hun is alles welkomquote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
ooooooow en sparen ze nog die knuffies van de plus?
Neem ik die gelijk mee
Staat op mijn lijstquote:Op maandag 18 april 2011 22:24 schreef JJH het volgende:
http://www.bol.com/nl/s/a(...)ml?_requestid=260635
Die heb ik liggen.
ze hebben ze al weer aan de kant geschovenquote:
ik ga zo alles uitzetten en lekker naar bed, even bijslapen van vannachtquote:Op maandag 18 april 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben ze al weer aan de kant geschoven
Mijn mama heeft ze gespaard, en kreeg ze opeens toegestopt
Ow ik irriteer me aan SST, ik ga hem zo uitzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |