Nee, ik bedoel jou niet.quote:Op maandag 18 april 2011 21:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, ik heb er weinig mening over hoor, zo bedoelde ik het niet![]()
ik heb niet eens een hond, vind kinderen opvoeden al moeilijk genoeg. En die mag je niet in een bench zetten
pffffff, gelukkig, ik schrok alquote:Op maandag 18 april 2011 21:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel jou niet.De mensen die Dutch Puppy mailen/bellen/faxen en zo.
zijn ze daar nu nog mee bezig?quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pffffff, gelukkig, ik schrok al![]()
maar zijn er echt mensen die dat doen?
Zij toch dat ik energie over had,quote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
de COS weet het kokje sneller te openen
hij had geoefend nu hequote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
pffffff, gelukkig, ik schrok al![]()
maar zijn er echt mensen die dat doen?
Wat heb je gegeten of gedronken vandaag, dat je zo energiek bent?quote:
zekerdsquote:Op maandag 18 april 2011 21:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja toch Kokkie?
Er waren er wat die dat zeiden iig.
zag het nu pas, daar issie idd wel alertquote:Op maandag 18 april 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
oh en sharon ligt ook nog steeds onder vuur zie ik....quote:
nasi met sate en een glaasje cassis. Blijf het zeggen, suiker is niet goed voor mequote:Op maandag 18 april 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten of gedronken vandaag, dat je zo energiek bent?
d'r valt nergens anders over te cossen ook hè, er gebeurt ook niksquote:Op maandag 18 april 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh en sharon ligt ook nog steeds onder vuur zie ik....daar zijn ze nu al een uur mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |