abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:12:56 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97238392
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 09:22 schreef Den_Haag het volgende:
Wat goedkope brede latten zijn nooit verkeerd ;)
Grapjas :P

Er zitten nog wel wat vreemde dingen tussen. De ski's en snowboards zijn van een merk wat 20 jaar niet echt bestaan heeft en nu weer terug gekomen is, maar met andere systemen dan die algemeen geaccepteerd zijn op het moment. Dus dat wordt nog een hele klus.

Verder hebben ze al wel een paar erg mooie skimerken.
Ik heb al wat suggesties gaan voor nog wat snowboard gerelateerde merken. Dus ik ben benieuwd.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 24 mei 2011 @ 10:14:10 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97238439
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef Bartisik het volgende:
Het is toch wel erg... afgelopen weekend kreeg ik opeens weer zin om te gaan boarden.. Het duurt nog zo lang :'(

Al staan er volgend seizoen voor het eerst 2 weken in de planning *O* *O*
Nu pas?

Ik sinds de laatste dag dat ik op mijn boardje stond alweer zin in het volgende seizoen.

Helaas heb ik waarschijnlijk geen geld om komende zomer kitelessen te nemen, dus de zin om te boarden wordt steeds erger.

Ook zo irritant. Ik ken 2 jongens die net hun landes hebben gedaan en die hebben gewoon poeder gereden :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97238971
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Grapjas :P

Er zitten nog wel wat vreemde dingen tussen. De ski's en snowboards zijn van een merk wat 20 jaar niet echt bestaan heeft en nu weer terug gekomen is, maar met andere systemen dan die algemeen geaccepteerd zijn op het moment. Dus dat wordt nog een hele klus.

Zit nog erg te kwijlen op een setje Coreupt's :9
Die ga je zeker niet voeren?
  zaterdag 28 mei 2011 @ 22:16:41 #54
117107 MarcoD
.........
pi_97437068
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nu pas?

Ik sinds de laatste dag dat ik op mijn boardje stond alweer zin in het volgende seizoen.

Helaas heb ik waarschijnlijk geen geld om komende zomer kitelessen te nemen, dus de zin om te boarden wordt steeds erger.

Ook zo irritant. Ik ken 2 jongens die net hun landes hebben gedaan en die hebben gewoon poeder gereden :(
Ach nu ben je nog niet verslaafd, nu kan je het nog makkelijk uitstellen ^O^ :+ !
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zondag 29 mei 2011 @ 00:04:31 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97442200
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 10:31 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zit nog erg te kwijlen op een setje Coreupt's :9
Die ga je zeker niet voeren?
Coreupt's :?
Ik weet niet eens wat het is :X
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 22 juni 2011 @ 20:12:54 #56
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_98523509
Vanmiddag weer bij Duijvestein geweest om weer eens te informeren hoe en wat er gedaan gaat worden met mijn board. Om het geheugen even op te frissen: mijn Supermodel X is kennelijk nogal mishandeld bij de laatste onderhoudsbeurt (bij Duijvestein uit laten voeren) en is daardoor onbruikbaar geworden.. Maargoed, het komt er dus op neer dat er binnen het filiaal in de Uithof wel wat onenigheid was met wat ze er mee aanmoesten, maar Martijn die daar werkt heeft er voor gezorgd dat ik een vervangend board krijg en dat dat een waardige opvolger is voor de Supermodel X. Dat is wel een hele opgave, want de Supermodel X is er niet meer en vergelijkbare modellen zijn schaars.. Maar als er één beschikbaar is komt er een Salomon Burner deze kant op *O*

Dus even keihard spammen: Hulde voor de service van Duijvestein Uithof, en voor Martijn in het bijzonder! ^O^

Overigens krijg ik het altijd weer voor mekaar om hem een uur van z'n werk af te houden, lullen over (snowboard-) vakanties enzo :P
Life's like music, get the rhythm..
  FOK!fotograaf woensdag 22 juni 2011 @ 20:17:09 #57
159915 -Menn0-
MNO
pi_98523741
In Oktober m'n anwärter halen :D
,,/
  woensdag 22 juni 2011 @ 21:33:08 #58
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_98528505
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:17 schreef -Menn0- het volgende:
In Oktober m'n anwärter halen :D
Leuk! Waar/ bij welk verband?
Ik ga december en januari weer naar Zell om te werken en een beetje te trainen. Landes in april *O*

Ondertussen aan het kijken naar nieuwe boots en twintip. Wil m'n bellastingteruggave een goed doel geven :D
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!fotograaf woensdag 22 juni 2011 @ 22:11:28 #59
159915 -Menn0-
MNO
pi_98531035
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:33 schreef saaw het volgende:

[..]

Leuk! Waar/ bij welk verband?
Ik ga december en januari weer naar Zell om te werken en een beetje te trainen. Landes in april *O*

Ondertussen aan het kijken naar nieuwe boots en twintip. Wil m'n bellastingteruggave een goed doel geven :D
Bij Ripstar in Kaprun, ik moet voor school (ALO) een licentie halen. Easy choice :P
,,/
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:26:25 #60
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_98532042
Wist niet dat ALO altijd bij Ripstar zat. Ik ga zelf bij het Salzburger verband, dat kwam qua data handig uit en is geloof ik iets goedkoper.
Ga je meteen aan het werk ook? Misschien kom ik je nog wel tegen dan :)
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 23 juni 2011 @ 00:51:59 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98539940
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 20:12 schreef NoComment het volgende:
Vanmiddag weer bij Duijvestein geweest om weer eens te informeren hoe en wat er gedaan gaat worden met mijn board. Om het geheugen even op te frissen: mijn Supermodel X is kennelijk nogal mishandeld bij de laatste onderhoudsbeurt (bij Duijvestein uit laten voeren) en is daardoor onbruikbaar geworden.. Maargoed, het komt er dus op neer dat er binnen het filiaal in de Uithof wel wat onenigheid was met wat ze er mee aanmoesten, maar Martijn die daar werkt heeft er voor gezorgd dat ik een vervangend board krijg en dat dat een waardige opvolger is voor de Supermodel X. Dat is wel een hele opgave, want de Supermodel X is er niet meer en vergelijkbare modellen zijn schaars.. Maar als er één beschikbaar is komt er een Salomon Burner deze kant op *O*

Dus even keihard spammen: Hulde voor de service van Duijvestein Uithof, en voor Martijn in het bijzonder! ^O^

Overigens krijg ik het altijd weer voor mekaar om hem een uur van z'n werk af te houden, lullen over (snowboard-) vakanties enzo :P
Ik heb liever dat ze gewoon geen fouten maken.....
Ik vind de oplossing niet meer dan normaal eigenlijk. Als je wat stuk maakt moet je het vervangen.

Burner is trouwens wel een ziek board. Een vriend van mij heeft hem als freerider erbij en ik dat ding scheurt als een gek :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:08:02 #62
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_98548174
Wat hebben ze in godsnaam gedaan dan bij onderhoud als het zo ernstig is? En terecht dat ze hun best doen je een waardige vervanging aan te bieden natuurlijk! :Y

Zit te denken om voor de Ride OMG te gaan [dames versie van de Ride DH] maar hoop eigenlijk hem ergens te kunnen testen.
Verder weer gewoon ThirtyTwo Vela boots [dames versie van TM Two] want die zijn me erg goed bevallen afgelopen seizoen :Y even afwachten nog of ik ze voor een goeie prijs kan krijgen van de zomer of toch wacht op de nieuwe collectie.
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 23 juni 2011 @ 23:25:51 #63
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_98582989
Dat ze sowieso geen fouten moeten maken is logisch, maar ja fouten worden nu eenmaal gemaakt heh.. Wat er fout was gegaan: tijdens het slijpen van het belag zijn ze op een stuk te ver gegaan. Zo ver dat de klemmetjes waarmee de staalkant in het board zit zichtbaar werd :X

Vervangen leek me zelf niet geheel vanzelfsprekend, board is toch alweer een model van het 08/09 seizoen dus er kan in principe vanalles mee gebeurd zijn. Dat ik zeg (en weet) dat het ding hooguit 4 keer geslepen is hoeft nog niet te betekenen dat ze dat maar blind voor waar moeten aannemen. Gelukkig is het nogal een specifiek board waar die Martijn ook nogal weg van was, en ik spreek hem zowat elke keer dat ik daar ben. Hij weet wel dat ik eigenlijk het liefst een zelfde terug zou willen, maar die Burner lijkt me ook perfect, of nog beter zelfs :)

Wel jammer dat er niet meer van dit soort planken zijn trouwens.. Als je niet zo nodig het park in moet en je gewoon op de piste en offpiste wilt rammen moet je een plank als deze hebben.. 8-)
Life's like music, get the rhythm..
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:18:17 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98586060
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef NoComment het volgende:
Dat ze sowieso geen fouten moeten maken is logisch, maar ja fouten worden nu eenmaal gemaakt heh.. Wat er fout was gegaan: tijdens het slijpen van het belag zijn ze op een stuk te ver gegaan. Zo ver dat de klemmetjes waarmee de staalkant in het board zit zichtbaar werd :X

Vervangen leek me zelf niet geheel vanzelfsprekend, board is toch alweer een model van het 08/09 seizoen dus er kan in principe vanalles mee gebeurd zijn. Dat ik zeg (en weet) dat het ding hooguit 4 keer geslepen is hoeft nog niet te betekenen dat ze dat maar blind voor waar moeten aannemen. Gelukkig is het nogal een specifiek board waar die Martijn ook nogal weg van was, en ik spreek hem zowat elke keer dat ik daar ben. Hij weet wel dat ik eigenlijk het liefst een zelfde terug zou willen, maar die Burner lijkt me ook perfect, of nog beter zelfs :)

Wel jammer dat er niet meer van dit soort planken zijn trouwens.. Als je niet zo nodig het park in moet en je gewoon op de piste en offpiste wilt rammen moet je een plank als deze hebben.. 8-)
Op zich heeft bijna elk merk wel zo'n soort plank in het assortiment. Met een Volkl Selecta kun je bijvoorbeeld ongeveer hetzelfde. Een Bataleon Undisputed komt ook een heel eind mee.
Het is alleen een type board wat niet veel verkocht wordt, dus zijn er niet veel boards te krijgen.

Het is natuurlijk wel netjes dat ze het uiteindelijk doen, maar ze weten ook hoe het board er van te voren uit heeft gezien en hoe ze hem behandeld hebben. Al zijn er genoeg mensen die glashard zullen beweren dat het je eigen schuld is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98655366
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 00:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Coreupt's :?
Ik weet niet eens wat het is :X
Schande
  zaterdag 25 juni 2011 @ 20:37:54 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98656801
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:01 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Schande
Sorry :@

Is het dat skimerk? Die hebben volgens mij alleen zelf een webshop. Nog nooit eerder van gehoord....
Misschien iets voor de toekomst?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 juli 2011 @ 23:07:00 #67
134875 boban
Feestje?!
pi_99044789
Onlangs eigen snowboard ontworpen via een site met photoshop. Resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf!



Weet iemand ook of er een soort beschermlaag bestaat die een particulier kan kopen (in lak of andere vloeibare vorm) die er voor zorgt dat de sticker er niet na een paar keer boarden al af gaat?
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:09:41 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99055494
Je zou kunnen proberen je eigen topsheet erop te bouwen. Dat is een beschermlaag van plastic of een andere kunststof die altijd op het board zit. Elk merk gebruikt het.

Je zou eens bij BMB ski kunnen vragen hoe het werkt. Die maken hun eigen custom made ski's en snowboards en hebben ook workshops hoe zelf een ski te maken. Die willen je misschien wel advies geven of kunnen voor het materiaal zorgen ofzo.

http://www.bmb-ski.nl/
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 5 juli 2011 @ 11:52:24 #69
134875 boban
Feestje?!
pi_99059144
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:09 schreef Komakie het volgende:
Je zou kunnen proberen je eigen topsheet erop te bouwen. Dat is een beschermlaag van plastic of een andere kunststof die altijd op het board zit. Elk merk gebruikt het.

Je zou eens bij BMB ski kunnen vragen hoe het werkt. Die maken hun eigen custom made ski's en snowboards en hebben ook workshops hoe zelf een ski te maken. Die willen je misschien wel advies geven of kunnen voor het materiaal zorgen ofzo.

http://www.bmb-ski.nl/
Oke, had ook al met een andere fabrikant gemaild, deze raadde mij aan een epoxylaag er over heen te doen. Zal bmb-ski ook nog even mailen. Thanks
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:00:15 #70
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_99059493
Heb zelf geen ervaring met zulke grote stickers maar verf en stickers blijven ook goed zitten als je er 2 lagen botenlak overheen smeert :Y
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 5 juli 2011 @ 12:07:28 #71
134875 boban
Feestje?!
pi_99059769
hmm, oke, zal er eens even wat meer informatie over opvragen/zoeken. Bedankt in ieder geval!
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
pi_99062932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Sorry :@

Is het dat skimerk? Die hebben volgens mij alleen zelf een webshop. Nog nooit eerder van gehoord....
Misschien iets voor de toekomst?
Zeker doen. Hoor er veel goede dingen over. Alleen park en pow
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:47:45 #73
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99081599
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 13:33 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zeker doen. Hoor er veel goede dingen over. Alleen park en pow
Hmm ik zal het wel eens ter sprake brengen.
Geen idee of het een vertegenwoordiger heeft in Nederland, maar het is het proberen waard.

Ik ben nog geen onderdeel van het bedrijf omdat ze me nog niet kunnen betalen. Inkomsten zijn er nog niet echt als je net begint, maar ik heb wel een goede ingang en ik hou het warm. Als ik met nieuwe ideeën blijf komen, blijf ik interessant :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_99085093
Ik hoor het wel als je het dealership binnen hebt
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:46:54 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_99085413
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef Den_Haag het volgende:
Ik hoor het wel als je het dealership binnen hebt
Ik zal het er eens over hebben :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')