abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95685484
Hoi iedereen,

ik wil graag dsquareds halen omdat ik ze mooi vind en ze best fijn zitten.
Nu is er maar een winkel in mijn buurt die dsquareds verkoopt, en de collectie die zij bezitten vind ik niks.
Maar ik wil ze toch, dus ben nu een beetje op het internet aan het zoeken.
Nu wil ik niet 250 euro gaan betalen voor neppe dsquareds, dus een beetje hulp gevraagd aub :D

Hoe kan ik neppe dsquareds herkennen?
En kunnen dsquard-bezitters aub een paar foto's van de zij-, voor-, achter-, en bovenkant van hun dsquardes maken? Die 6 strepen en die anderen ook, ik wil zelf ook graag een beetje bestuderen hoe ik echte kan herkennen etc.

Bedankt alvast,

mvg
#freefrederike
  maandag 18 april 2011 @ 21:07:01 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_95686634
Ik schop 'm van FHF even naar LIF, want FHF is hier niet de plek voor. Succes ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_95687098
Wat een gedoe. Heb je niet in de winkel gekeken hoe echte eruit zien? Dan ga je toch ook naar een ander verkooppunt waar ze andere echte Dsquareds verkopen. Volgens mij betaal je ook wel meer dan 250 euro.
pi_95687468
Hier een linkje naar de officiële winkel.

http://www.dsquared2.com/(...)4/c/cat_634/gender/U
pi_95691468
In de winkel heb ik wel gekeken, maar niet nauwkeurig ik ga daar geen foto's nemen etc, hoe erg is dat? Vooral in die designer winkels, waar er maar 1 of 2 mensen zijn en waar het vet klein is.
Dsquareds kosten rond de 250 tot 300 euro meestal, op de officiele site staan niet die schoenen die ik bedoel, ofja ze staan er wel maar die foto kom ik niet wijs uit, door die foto's op de site kan ik het verschil sowieso niet zien. de meeste hier weten wel over welke dsquareds ik het heb :P
#freefrederike
pi_95718250
Ik kan ook wel echte dsquareds voor je regelen voor een eurotje of 250
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')