Als dit een iPad 1 was geweest, was dit een goed bod geweest.quote:
Dit is geen discussie-topic. Ik hoop dat een modje off-topic posts kan weghalen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:12 schreef consio het volgende:
''maar ik wil zeker geen verlies maken. ''
Hoezo zou iemand dat ding van apple bij jou kopen terwijl die voor hetzelfde geld in de winkel terrecht kan om een nieuwe te kopen ipv een 2e hands ding
HAHAHHAHAquote:Op maandag 18 april 2011 17:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als dit een iPad 1 was geweest, was dit een goed bod geweest.
Graag alleen serieuze biedingen, de reden waarom ik het op Fok! wil verkopen is omdat ik jullie hoger in achting heb staan. Ik hoop niet dat ik mij daarin heb vergist.
Off-topic posts weghalen neemt niet het feit weg, dat jij een 2e hands product verkoopt voor de nieuwprijs hoor...quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is geen discussie-topic. Ik hoop dat een modje off-topic posts kan weghalen.
De consensus op GoT is het niet met je eens.quote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef Catch22- het volgende:
je weet dat ze inmiddels vrij goed te krijgen zijn?
Maar ik hoop toch wel dat je inziet, dat een product, welke nieuw in de winkel te kopen is voor de zelfde prijs, 2de hands nooit het zelfde zal opleveren....quote:Op maandag 18 april 2011 17:17 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dit is geen discussie-topic. Ik hoop dat een modje off-topic posts kan weghalen.
als je nu weer eens moeilijke woorden gebruikt, zoek dan eerst even op hoe ze te gebruiken.quote:Op maandag 18 april 2011 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De consensus op GoT is het niet met je eens.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:21 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Maar ik hoop toch wel dat je inziet, dat een product, welke nieuw in de winkel te kopen is voor de zelfde prijs, 2de hands nooit het zelfde zal opleveren....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil deze discussie graag voeren, maar niet in dit topic.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Bieden staat vrij, onzin biedingen van 400 euro achterwege gelaten. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op maandag 18 april 2011 17:42 schreef iRemco het volgende:
Zo verkoop je natuurlijk nooit je iPad, als je juist 'iets' onder de vraagprijs van Apple gaat zitten heb je meer kans van slagen. En de iPad 2 is geen schaars product want er worden constant nieuwe van geproduceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Teleurstellende mogelijkheden als werk- en studie apparaat. Wil liever geld herinvesteren in laptop.quote:
En nu de TS?quote:Op maandag 18 april 2011 17:55 schreef lf2 het volgende:
[..]
Teleurstellende mogelijkheden als werk- en studie apparaat. Wil liever geld herinvesteren in laptop.
quote:
Kutquote:Op maandag 18 april 2011 18:13 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Lees de OP zou ik zeggen... Daar staat hetzelfde in
Ja, want alle 20 zijn het iPad 2 16GB (Wi-Fi) modellen en iedereen die geïnteresseerd is woont in omgeving van Roermond. En ook daar kosten de 16GB (Wi-Fi) modellen 479 euro en niet 465 euro als je dan toch denkt, slim te moeten zijn.quote:Op maandag 18 april 2011 18:36 schreef Opperuiver.com het volgende:
kansloos topic dit, ze liggen bij de mediamarkt in roermond vandaag met de 20 in het rek voor 465,-
zou zeggen ga zelf eens kijken daar als je toch in de buurt woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |