Mylifeisgrey is dikke nep?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:
Foutjes kunnen gebeuren, wou het eigenlijk pas na de zomer bekend maken.
Jaja troll maar. Jij bent echt MLIG niet, die kan geen normale NL zinnen bouwen bij dit soort betogen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:52 schreef Supersoep het volgende:
Foutjes kunnen gebeuren, wou het eigenlijk pas na de zomer bekend maken.
Met dit weer pak ik 3 keer per week een terrasje met vrienden... En wat bedoel je met: en dan zie je wel verder? Jij gaat dus zitten en een beetje zitten kijken? Stoere vent hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat jullie op een terrasje doen maar ik zat bijv. vandaag met vrienden op een terras en dan ''flirt'' ik toch wel (d.m.v. alleen maar te kijken) en van het één komt het ander. Maar misschien komt het ook omdat we met een groepje waren. Als je op een terrasje gaat zitten met drinken voor je, en een beetje lomp voor je uit gaat zitten staren - logisch dat er dan niks komt tochJe moet er wel voor openstaan. Maar misschien doe ik er wel te makkelijk over, zo ging 't iig bij mij. Toch denk ik dat je het eens moet proberen, met vrienden een terrasje pakken en dan zie je wel verder.
nee enschede, toch ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij woont zeker in Pleasantville ofzo
Een opener die het vaker goed doet: Jij ziet er interessant uit...
Ja ik ben nog nieuw met PUA.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat supersoep typt is best wel onzin. er staat over dat de set geopend is bij oogcontact :S
ik zou het eerder convey interesest noemen oogcontact
en bodyrocken omdat er weinig ruimte is slaat ook nergens op
er klopt helemaal niets van
[..]
nee enschede, toch ?inderdaad mooi weer hier
@iwannagethigh
jamaar ik heb geen vrienden hier
Relatief he. Vergeleken met MLIG ben ik nieuw met PUA.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dan ga het hier niet lopen verkopen alsof je een kenner bent.
Das niet zo moeilijk. Je kijkt naar ze en maakt ergens een opmerking over.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Met dit weer pak ik 3 keer per week een terrasje met vrienden... En wat bedoel je met: en dan zie je wel verder? Jij gaat dus zitten en een beetje zitten kijken? Stoere vent hoor
Hoe maak je je move naar de dames dan en hoe je regel je de volgende stap?
Ben benieuwd.
Hahahahquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Das niet zo moeilijk. Je kijkt naar ze en maakt ergens een opmerking over.
Zoiets als: "Sherry? De Libelle Zomerweek is hier niet begonnen hoor!".
Als ze er op in willen gaan volgt een hele discussie, en komen ze bij je zitten.
Ik moet zeggen dat ik dit ook alleen doe als ik in de stemming voor ben, vrolijk enzo. Anders laat ik het maar of ga helemaal niet naar het terras.
was jij die user die eerder hier in normaal nederlands beschreef hoe je in een geopende set je doel beetje moet negeren/ neggen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Hahahah
Kom dat hier maar eens proberen, ik denk dat je dat 2 keer doet en nooit meer.
Het was een grapje, kom opquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dan ga het hier niet lopen verkopen alsof je een kenner bent.
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dat zo dacht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat supersoep typt is best wel onzin. er staat over dat de set geopend is bij oogcontact :S
ik zou het eerder convey interesest noemen oogcontact
en bodyrocken omdat er weinig ruimte is slaat ook nergens op
er klopt helemaal niets van
[..]
nee enschede, toch ?inderdaad mooi weer hier
@iwannagethigh
jamaar ik heb geen vrienden hier
Waarheid als een koequote:Op dinsdag 19 april 2011 18:14 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gelukkig ik dacht dat ik de enige was die dat zo dacht.
Ik ben vandaag het winkelcentrum in geweest en er was een behoorlijke dikke dame (zeg maar gerust een trol) die me langer aankeek dan gebruikelijk en daarna glimlachte.
Ik voelde me vandaag al relaxt (zeker weten een na effect na de ontmoeting met K_W) en ik kon ook in de spiegel zien dat ik rust uistraalde en ik niet meer zo'n dode blik had in mijn ogen.
Ook eet ik nog heel gezond en dit lijkt duidelijk effect te hebben op lange termijn. ZO kan ik met zekerheid zeggen dat mijn huid en haar er gezonder uitzien.
Ik denk dus dat het niet mogelijk is om toneel te spelen over hoe je je voelt. Je moet echt goed in je vel zitten wil je dit kunnen uitstralen en het valt dus niet te faken ,athans als je geen psychopaat bent.
ja maar je kan toch op toneelles enzo gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarheid als een koe![]()
![]()
Men riep het al een tijdje hierMaar het is zo mooi als je het eindelijk ook zelf ervaart.
Proost op u!
Met welk doel zou jij willen versieren dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je kan toch op toneelles enzo gaan.
en ook oefenen met acteren voor de spiegel, en camaraopnames enzo(Dat kan je helemaal in je 1tje doen).
jeweetwel, zodat je een hele goede acteur ben dat je kan faken! en dan pua voor de techniek, en scripts on the fly bedenken wat er geacteerd moet worden.
ik houd me e rniet zo mee bezig omdat ik te lui ben. en het kost allemaal tijd.
en het is vervelend en niet leuk en confronterend om het te oefenen.
Acteurs hoeven niet 24/7 te acteren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar je kan toch op toneelles enzo gaan.
en ook oefenen met acteren voor de spiegel, en camaraopnames enzo(Dat kan je helemaal in je 1tje doen).
jeweetwel, zodat je een hele goede acteur ben dat je alles kan acteren en faken! en dan puakennis voor de techniek, en scripts on the fly bedenken wat er geacteerd moet worden.
ik houd me e rniet zo mee bezig omdat ik te lui ben. en het kost allemaal tijd.
en het is vervelend en niet leuk en confronterend om het te oefenen.
om ooit een vriendin te kunnen krijgen. mogelijkheden of ooit kansen daarop zal ik al erg prettig vinden!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met welk doel zou jij willen versieren dan?
tuurlijk wel. wel met genoeg oefening. dan wordt het 'in-can' .quote:Want een acteertruucje is niet vol te houden, echt niet. Vergeet het maar, MLiG.
Klinkt logisch.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat. Terrasjes zijn plekken waar je specifiek met bepaalde mensen heen gaat om te babbelen en van het weer te genieten. Als een eenling dan ineens contact gaat maken dan wordt dat vaak wel vreemd gevonden. Als je in een groepje zit niet, want dan wek je de indruk dat je er om dezelfde reden bent gaan zitten als zij.
Dus je wilt een vriendin en dan je hele leven lang je voor blijven doen als iemand anders?quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
om ooit een vriendin te kunnen krijgen. mogelijkheden of ooit kansen daarop zal ik al erg prettig vinden!
[..]
tuurlijk wel. wel met genoeg oefening. dan wordt het 'in-can' .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |