die willen je gewoon raken en proberen te achterhalen in welke gemeente je woont.quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef Zwollesjappie het volgende:
sletjes die ook nog gaan lezen welke datum je geboren ben, ook al laat je je auto rijbewijs zien.![]()
wat willen ze raken?quote:Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef corblo het volgende:
[..]
die willen je gewoon raken en proberen te achterhalen in welke gemeente je woont.
je hoofd met met de telefoon als je niet opschietquote:Op maandag 18 april 2011 16:45 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
wat willen ze raken?
Er staat op Den Haag maar ik woon nu al 3 jaar ofzo in Zwollefatih uit Den Haag jammer voor sommige dat mijn tel nummer er niet op staat
ik snap m ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 16:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
ik snap er nog niks van, mijn hoofd?
Sigaretten vallen goed meequote:Op maandag 18 april 2011 17:22 schreef sinepedraap het volgende:
Brood van de Lidl![]()
Sigaretten van de Lidl
e nummers?quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Lidl
Je kan ook gewoon E-nummers uit een potje naar binnen gieten, heb je nog sneller kanker.
lolquote:Op maandag 18 april 2011 23:00 schreef Barachem het volgende:
Toen ik nog 32 was werd er mij naar ID gevraagd toen ik wat bier bij de AH kocht.
AH brood is het beste brood in Nederlandquote:Op maandag 18 april 2011 15:08 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Gast, beter brood dan de AH. (of was dat nou aldi?)
Gelul.quote:Op dinsdag 19 april 2011 00:28 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
AH brood is het beste brood in Nederland
Dan heb je een ouwen kop voor je leeftijd. Triest toch? Zeker gezien je nick.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:31 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
Toen ik 14 was werd ik al niet meer om mijn ID gevraagt bij supermarkten. Noob
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |