goldfield wel lekker lang :pquote:Op maandag 18 april 2011 15:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
ook eens gehad, opeens in alle winkels hier in het winkelcentrum last vanwaar slaat het op dat je je id moet laten zien onder de 21
![]()
trouwens wat voor paupermerk hebben ze bij de Lidl dan?
niet relevant hier maar idd klacht waardig mensen die op hun 21+ nog geen rijbewijs hebbenquote:
Zelfs dan kijken ze op de datum bij mijquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef amenth het volgende:
[..]
niet relevant hier maar idd klacht waardig mensen die op hun 21+ nog geen rijbewijs hebben
watquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef Arguru het volgende:
[..]
Zelfs dan kijken ze op de datum bij mij
jawel ik heb het goed bijgwerktquote:Op maandag 18 april 2011 15:36 schreef classpc het volgende:
Laat je baard staan. Of heb je nog geen baardgroei?
lidl cheeseburgersquote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef amenth het volgende:
niks mis met lidl. zo bespaar ik geld waardoo ik ook weer meer in mn M3 kan rijden
Besparen op voedsel omdat je een auto hebt gekocht die eigenlijk te duur voor je is.quote:Op maandag 18 april 2011 15:42 schreef amenth het volgende:
niks mis met lidl. zo bespaar ik geld waardoo ik ook weer meer in mn M3 kan rijden
niet te duur maar ik moet ook geld overhouden voor mn reizen naar het buitenland enzoquote:Op maandag 18 april 2011 15:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Besparen op voedsel omdat je een auto hebt gekocht die eigenlijk te duur voor je is..
vanaf je 16de moet je brommer hebben, en toevallig mag je dan ook peuken halenquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef amenth het volgende:
[..]
niet relevant hier maar idd klacht waardig mensen die op hun 21+ nog geen rijbewijs hebben
idd, brommer-rijbewijs > autorijbewijsquote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
vanaf je 16de moet je brommer hebben, en toevallig mag je dan ook peuken halen
stel je niet aan, ik word vaak zat nog om ID gevraagd na het tanken als ik sigaretten wil halenquote:Op maandag 18 april 2011 15:54 schreef picodealion het volgende:
Ik werd laatst ook om mijn ID gevraagd toen ik bier haalde. Ik ben verdomme 26..
Na het tanken nog wel,quote:Op maandag 18 april 2011 15:57 schreef ShinzoZ het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik word vaak zat nog om ID gevraagd na het tanken als ik sigaretten wil halen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |