8 op de piekenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Het was natuurlijk wel te verwachten dan ze op roadburn radio niet veel meer dan 6 nummers per uur kunnen draaien
Zou inderdaad wel mooi zijn als ze presentatie hadden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef arucard het volgende:
[..]
Inderdaad wel jammer. Is dat bij andere x-rated programma's wel?
iig bij x-rated en bij defcon1 wel en bij lmntl, errorcrew en ambient explorations and grooves staat er ook een naam bij maar die programma's zijn ook nieuw en heb ik nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef arucard het volgende:
[..]
Inderdaad wel jammer. Is dat bij andere x-rated programma's wel?
Geweldige muziek ja.quote:
Als ze zo tekeer gaan als op RB2010 zal het vast leuk wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 21:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geweldige muziek ja.
Ze zijn schijnbaar bezig met een nieuw album, laten we hopen dat het net zo gek en chaotisch wordt als First Utterance
Geweldig show ja. Kende muziek niet echt toen ik daar kwam, maar ik was gelijk fan!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als ze zo tekeer gaan als op RB2010 zal het vast leuk worden
Hij staat hier als "AUDIOLINK- current 93 compleet"quote:
Het is het optreden van Current 93 op RB08.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij staat hier als "AUDIOLINK- current 93 compleet"geen idee wat het is
maar ik denk dat maldoror dood is
ah kijk tofquote:Op donderdag 21 april 2011 21:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het is het optreden van Current 93 op RB08.
WTF, hoe hoor je dat jij het bent?quote:
Nu je het zegt ik hoor het ookquote:Op donderdag 21 april 2011 21:46 schreef arucard het volgende:
Ik heb een bepaald applausritme, klap klap klapklap klap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |