Janouja....Sommigen denken echt dat je daar makkelijk terecht kan......quote:
Noten genoeg in die fabriek waar ze werkt. Op noten kun je vast wel levenquote:Op maandag 18 april 2011 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zeg, VOORBEREIDING, FF.![]()
http://www.voedselbankrijnstreek.nl/
Vroeger deelden ze bij KLM nog van die lekkere amandelen uit, maarja bezuinigingen he, dus die kan FF ook al niet meer achterover drukken.quote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Noten genoeg in die fabriek waar ze werkt. Op noten kun je vast wel leven.
A nut a day keeps the doctor awayquote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En als ze stewardes is dan hebben ze zakjes pinda'squote:Op maandag 18 april 2011 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
Geen noten meer?quote:Op maandag 18 april 2011 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Vroeger deelden ze bij KLM nog van die lekkere amandelen uit, maarja bezuinigingen he, dus die kan FF ook al niet meer achterover drukken.
Al een tijdje niet meer met KLM gevlogen...quote:
Go nuts vond ik niet helemaal passend in dezequote:
Daar heb ik met een papieren boek nou nooit last van.quote:Op maandag 18 april 2011 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
boek stopt er mee na 22 pg.
terwijl het bestand wel goed is..
Krijgen we dat nu alquote:Op maandag 18 april 2011 15:39 schreef Sunnythesun het volgende:
boek stopt er mee na 22 pg.
terwijl het bestand wel goed is..
Ha! Maar ik heb nu al een beter exemplaar binnenquote:Op maandag 18 april 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar heb ik met een papieren boek nou nooit last van.
Obsessief gedoequote:Op maandag 18 april 2011 15:44 schreef LieLie het volgende:
Wat een weertje jongens! Ik zou bijna een zomerjurkje aandoen![]()
En ik wil ook weer even een boost geven aan het afvallen, dat jullie het even weten zeg maar
Zo, ze zijn nu wel heel snel bij Amazonquote:Op maandag 18 april 2011 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha! Maar ik heb nu al een beter exemplaar binnen![]()
![]()
Ik had onbeperkt Toblerone bij AAquote:Op maandag 18 april 2011 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Al een tijdje niet meer met KLM gevlogen...
Sterker, 2004 laatste keer met een niet-low budget airlines. Onbeperkt pretzels bij Untied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |