Hoe tofquote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Even hoi en : er is me net door g een brief voorgelezen uit Aus![]()
![]()
ik schoot vol, een hele leuke positieve goeie korte brief
![]()
*zucht
quote:Op maandag 18 april 2011 14:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wel. Ik heb 4 dagen rond gesurfd en ik ben 6 keer naar de bibliotheek geweest om alle voor en nadelen en niet te vergeten de effecten van een 6 inch scherm op de mentale en fysieke gesteldheid op een rijtje te zetten.
Uiteindelijk won 6 inch het met een score van 9.7 op de 945 geformuleerd evaluatiepunten
quote:
Dat jij me nu niet wil gelovenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 14:09 schreef Bluezz het volgende:
Even hoi en : er is me net door g een brief voorgelezen uit Aus![]()
![]()
ik schoot vol, een hele leuke positieve goeie korte brief
![]()
*zucht
- Schermgrootte: 5, 6, 8, 10 inchquote:Op maandag 18 april 2011 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Wat voor keuzes zou je nog meer willen zien danSommige mensen zijn WEL in staat om binnen 10 minuten een keuze te maken obv gevoel
Dus stiekem is er best over na gedachtquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
- Schermgrootte: 5, 6, 8, 10 inch -> check: gezien bij Pee en goed bevonden
- Afmetingen / gewicht -> check zie boven
- Batterijduur -> check: 1 maand indien wireless uit is, rest geeft aan 8000 blz..
- Generatie eInk scherm -> zegt me niets maar scherm is mooi rustig![]()
- Uitbreidbaar geheugen -> niet nodig, kan genoeg op in 1x
- Bestandsformaten -> heb een progje wat naar alles kan omzetten dus geen issue
- Prijs -> check: 140 dollar incl import, koopje![]()
Had niet anders verwacht van die dekselse TAVquote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus stiekem is er best over na gedacht
En al dat denkwerk heb ik voor je gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus stiekem is er best over na gedacht
Nadat ik iets heb gekocht kom ik er vaak achter dat het ook wel handig was geweest om naar [insert één van bovenstaande] te kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
- Schermgrootte: 5, 6, 8, 10 inch
- Afmetingen / gewicht
- Batterijduur
- Generatie eInk scherm
- Uitbreidbaar geheugen
- Bestandsformaten
- Prijs
Ehm.. deels ja.. heb er zelf ook nog wel wat zoekwerk op los gelaten hequote:Op maandag 18 april 2011 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En al dat denkwerk heb ik voor je gedaanNet als het uithoren van DE en CF over hun ervaringen
knoop doorhakken ja,quote:Op maandag 18 april 2011 14:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat zie ik in de gauwigheid voorbij komen met supersnel scrollen, FF sleutel of getekend iig een huissie??????![]()
![]()
/knoop doorhakken
heeft Ross voor je gezongen?quote:Op maandag 18 april 2011 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Had ik nog gezegd dat ik gisteren naar een fantastisch goed optreden ben geweest van twee artiesten die uiteindelijk bij elkaar op het podium gingen staan en samen gingen spelen![]()
![]()
Zoooo tof! En mocht de Engelse gozer ooit beroemd worden; hij heeft me een kus gegeven en ik heb verjaardagstaart van de jarige drummer gekregen
Nou, daar zeg je wel watquote:Op maandag 18 april 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
knoop doorhakken ja,-gevoel nog niet. Vanaf dan kan ik alleen nog maar dingen kopen/doen van dansgeld (naast boodschappen). Je wordt eigenlijk als mbo'er verplicht om samen te wonen, wil je een beetje leuk leven
quote:
Super nieuws P hoop dat alles voorspoedig gaat en het allemaal doorgaatquote:Op maandag 18 april 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier gezellig met uitzicht op de maas en de erasmusbrug in een geaircode ruimteMisschien wel voor het laatst
Ga eerst maar eens ondervinden hoe "erg" het allemaal is.quote:Op maandag 18 april 2011 14:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
knoop doorhakken ja,-gevoel nog niet. Vanaf dan kan ik alleen nog maar dingen kopen/doen van dansgeld (naast boodschappen). Je wordt eigenlijk als mbo'er verplicht om samen te wonen, wil je een beetje leuk leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |