Nou de 1e weken heeft ze (op bed of bank)flink Guido moeten kriebelen en dat was een oppervlaktequote:Op maandag 18 april 2011 14:02 schreef Freule het volgende:
wat een walgelijke opmerking van laura voor 25.000 gaat ze neit weg wel voor 50.000 nou mijn maag draaide om WTF denkt ze wel niet die luie trut moet geld bijgeven ipv te krijgen BAH
Dat snap ik maar dan haak ik afquote:Op maandag 18 april 2011 14:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
neeheee![]()
maar stel dat de kijker 3 bewoners mag nomineren? Stel dat daar Lauraen Mo bijzitten? Wie is dan de 3de? Want díe wordt dan natuurlijk weggestemd door zijn medebewoners. Mo gaat huilen en niemand durft dan op haar te stemmen en laura vinden ze daar allemaal ook al zo lief.
zal je zien dat we een finale krijgen met Mo en Laura
quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef afca_oc het volgende:
Win jij een photoshoot met Maik?
18 april om 14.01
Twitter mee tussen 14:30 en 15:30 uur.
Nu Maik weer in Nederland is, heeft hij zijn werk als model weer opgepakt. En nu maak jij kans om met dit mooie koppie op de foto te gaan. De vraag is: Hoe win ik deze prijs? Fitness is de grootste hobby van de ijdele man en bankdrukken in het bijzonder. Hoeveel kilo denk jij dat Maik de lucht in krijgt? De eerste die het goede antwoord geeft, wint de professionele photoshoot samen met Maik. Twitter jouw suggestie tussen 14:30 en 15:30 uur met de gebruikelijke hashtag #sstnl en #photoshoot.
wie waagt er een gok?
jaquote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat Jo achter op boodschappenbrief, briefjes schrijft aan de Stem.
Schijft ze dan enigma's?quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
Hebben jullie meegekregen dat Jo achter op boodschappenbrief, briefjes schrijft aan de Stem.
Nee, maar verbazen doet t me nietquote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
Vanmiddag zei ze datquote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef MargrietV het volgende:
Ik hoop dat niemand een tweet stuurt, maar er zullen wel meisjes zijn die dit willen..quote:Op maandag 18 april 2011 14:12 schreef afca_oc het volgende:
Win jij een photoshoot met Maik?
18 april om 14.01
Twitter mee tussen 14:30 en 15:30 uur.
Nu Maik weer in Nederland is, heeft hij zijn werk als model weer opgepakt. En nu maak jij kans om met dit mooie koppie op de foto te gaan. De vraag is: Hoe win ik deze prijs? Fitness is de grootste hobby van de ijdele man en bankdrukken in het bijzonder. Hoeveel kilo denk jij dat Maik de lucht in krijgt? De eerste die het goede antwoord geeft, wint de professionele photoshoot samen met Maik. Twitter jouw suggestie tussen 14:30 en 15:30 uur met de gebruikelijke hashtag #sstnl en #photoshoot.
wie waagt er een gok?
ik niet, dat is dus totaal niet mijn type. Vind het een domme kloothommel, die alleen maar zijn lul naloopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |