abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95665694
Ik ben nu ongeveer een half jaar samen en de gehele relatie verloopt fantastisch en het klikt op alle punten. Hij is mijn eerste vriend sinds ik uit de kast ben gekomen, waar hij al een ex achter de rug heeft. Het punt is alleen dat het lijkt alsof we een beetje in een sleur komen op seks gebied. Voorspel is prima ; maar daarna blijft het eigenlijk altijd bij gewoon elkaar aftrekken. Ook lekker, daar niet van, maar ik zou wel iets verder willen. Ik heb hem een keer gepijpt waarvan hij zei dat hij het lekker vond maar daar bleef het ook bij. Hij begint er ook nooit over dat hij verder wilt. Nu wil ik zelf ook geen anale seks met hem hebben ; maar het lijkt me wel fijn om naast het aftrekken elkaar soms te pijpen, maar hij neemt daarin geen enkel initiatief terwijl als ik het probeer het lijkt alsof hij me tegen houd en gewoon wil zoenen/aftrekken/knuffelen.

Het ergste is dan nog een beetje de onzekerheid van...wat kan ik verwachten? Seks is voor mij verre niet het belangrijkste in een relatie en mocht blijken dat hij gewoon niet verder wil dan wat we nu doen...dan zou ik daar geen problemen mee hebben, maar nu zit ik mijn achterhoofd van...wil hij dat ik nog meer iniatief neem of wil hij niet te snel gaan voor mij, omdat hij mijn eerste vriend is ( wat ik wel lief vind en kan begrijpen, maar we zijn al een half jaar samen en heb hem al een keer gepijpt, dus ik ben er klaar voor ) ; of wil hij gewoon niet? En daarbij begin ik ook te denken aan zijn ex...( wat ik niet hoor te doen ), van, hoe was de seks tussen hun? Hij weet dat ik compleet safe ben aangezien ik getest ben. Bovendien zei hij een keer in een msn gesprek dat hij nooit 'gekke dingen' heeft gedaan, maar wat bedoeld hij daarmee?

Ik weet dat het beste zou zijn om er met hem over te praten maar hoe doe je dat? Hij is best serieus, en ergens vind ik het genant om over te beginnen aangezien ik niet over wil komen als een seks maniak of iets dergelijks en onze verder vloeiende relatie niet op het spel wil zetten. Of moet ik het gewoon weer een keer spontaan bij hem doen/proberen?

Wat raden jullie aan om te doen? Graag serieuze reacties :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Sivoplai op 18-04-2011 14:46:01 ]
pi_95665963
Beetje lullig om meteen ervan uit te gaan dat je geen serieuze reacties zal krijgen. :{.
  maandag 18 april 2011 @ 14:10:09 #3
341452 ecktebaazz
heeft bazen status
pi_95666019
quote:
15s.gif Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Beetje lullig om meteen ervan uit te gaan dat je geen serieuze reacties zal krijgen. :{.
Opgelost, slotje :).
  maandag 18 april 2011 @ 14:38:18 #4
342539 corblo
For the lolz
pi_95667201
En waarom is anaal geen optie?
En verder kan je misschien op internet zoeken naar verschillende orale standjes, daar moet vast wel iets tussen te vinden zijn, en als hij geen initiatief neemt zul jij dat moeten doen en laten zien dat het seksleven wel spannend kan ;)
nee, gewoon nee.
pi_95667433
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef corblo het volgende:
En waarom is anaal geen optie?
En verder kan je misschien op internet zoeken naar verschillende orale standjes, daar moet vast wel iets tussen te vinden zijn, en als hij geen initiatief neemt zul jij dat moeten doen en laten zien dat het seksleven wel spannend kan ;)
Anaal wil ik zelf ook gewoon niet, aangezien het mij gewoon niet trekt. Als hij het wel zou willen dan zou ik het best willen proberen / er voor open staan.

Gaat niet zo zeer om de standjes, maar het lijkt dat elke keer als ik wat anders bij hem wil gaa doen dan gewoon aftrekken hij me lichtelijk tegen houd door me weer te zoenen, etc. Het lijkt gewoon alsof hij er 100% tevreden mee is, met hoe het gaat, maar ik zelf zou het wel fijn vinden om wat meer te doen....maar als hij het niet wilt houd het op. Wil niet overkomen als een seks maniak, maar ik zou er gewoon duidelijkheid over willen hebben.
  maandag 18 april 2011 @ 14:48:57 #6
342539 corblo
For the lolz
pi_95667577
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef Sivoplai het volgende:

[..]

Anaal wil ik zelf ook gewoon niet, aangezien het mij gewoon niet trekt. Als hij het wel zou willen dan zou ik het best willen proberen / er voor open staan.

Gaat niet zo zeer om de standjes, maar het lijkt dat elke keer als ik wat anders bij hem wil gaa doen dan gewoon aftrekken hij me lichtelijk tegen houd door me weer te zoenen, etc. Het lijkt gewoon alsof hij er 100% tevreden mee is, met hoe het gaat, maar ik zelf zou het wel fijn vinden om wat meer te doen....maar als hij het niet wilt houd het op. Wil niet overkomen als een seks maniak, maar ik zou er gewoon duidelijkheid over willen hebben.
Heb je er al met hem over gepraat met hoe jij je voelt over de seks?
Ik denk dat dat handiger is dan om aan fokkers te vragen, jij kent je vriend beter dan wij en kan er beter over oordelen met wat hij wil, misschien is hij nog niet toe aan meer ofzo?
nee, gewoon nee.
pi_95667753
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef corblo het volgende:

[..]

Heb je er al met hem over gepraat met hoe jij je voelt over de seks?
Ik denk dat dat handiger is dan om aan fokkers te vragen, jij kent je vriend beter dan wij en kan er beter over oordelen met wat hij wil, misschien is hij nog niet toe aan meer ofzo?
Hij lijkt tevreden met hoe het nu gaat. Heeft aangegeven 'nooit gekke dingen te hebben gedaan' wat hij daar ook mee bedoeld. Daarmee doelde hij op zijn ex met wie hij een jaar relatie heeft gehad. Besef dat het het beste is om erover te beginnen maar ik vind het een beetje genant ; en wil onze relatie niet op het spel zetten door te laten weten dat ik wat meer duidelijkheid wil hoever hij wil gaan met de seks. Staat bij verre niet op de belangrijkste plek in een relatie, en ik zou ook best zonder kunnen maar het zou zonde zijn als hij ook verder wil, en ik ook, maar we het er niet over durven hebben of iets dergelijks. Onzekerheid :(
  maandag 18 april 2011 @ 14:58:30 #8
342539 corblo
For the lolz
pi_95667919
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:54 schreef Sivoplai het volgende:

[..]

Hij lijkt tevreden met hoe het nu gaat. Heeft aangegeven 'nooit gekke dingen te hebben gedaan' wat hij daar ook mee bedoeld. Daarmee doelde hij op zijn ex met wie hij een jaar relatie heeft gehad. Besef dat het het beste is om erover te beginnen maar ik vind het een beetje genant ; en wil onze relatie niet op het spel zetten door te laten weten dat ik wat meer duidelijkheid wil hoever hij wil gaan met de seks. Staat bij verre niet op de belangrijkste plek in een relatie, en ik zou ook best zonder kunnen maar het zou zonde zijn als hij ook verder wil, en ik ook, maar we het er niet over durven hebben of iets dergelijks. Onzekerheid :(
Ik zo er sowieso pas over prate NA de seks en niet ervoor want dan gebeurt het dat hij zich dus misschien nog onzekerder gaat voelen en er helemaal geen trek meer in heeft.

Verder; als je duidelijkheid wil zul je dit probleem toch echt met je partner moeten bespreken, dit is iets tussen jullie, jij wil duidelijkheid tot hoever je kan gaan, hij LIJKT dit prima te vinden, maar wie weet vindt hij experimenteren juist heel leuk!

Met andere woorden: als je er niet over praat met hem kom je het nooit te weten ;)
nee, gewoon nee.
pi_95668073
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef corblo het volgende:

[..]

Ik zo er sowieso pas over prate NA de seks en niet ervoor want dan gebeurt het dat hij zich dus misschien nog onzekerder gaat voelen en er helemaal geen trek meer in heeft.

Verder; als je duidelijkheid wil zul je dit probleem toch echt met je partner moeten bespreken, dit is iets tussen jullie, jij wil duidelijkheid tot hoever je kan gaan, hij LIJKT dit prima te vinden, maar wie weet vindt hij experimenteren juist heel leuk!

Met andere woorden: als je er niet over praat met hem kom je het nooit te weten ;)
Bedankt voor het advies. Ik ga het de eerstvolgende keer dat ik m weer zie ( over 1,5 week ) eerst proberen door spontaan toch proberen een stap verder te gaan, en mocht hij me dan weer iets tegenhouden dan bespreek ik het wel gewoon. Lastig af en toe dat er zo'n afstand tussen ons zit want nu moet ik alsnog 1,5 week wachten en zulke dingen via de mail bespreken lijkt me niet optimaal..

Bedankt in ieder geval!
  maandag 18 april 2011 @ 15:04:44 #10
342539 corblo
For the lolz
pi_95668184
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Sivoplai het volgende:

[..]

Bedankt voor het advies. Ik ga het de eerstvolgende keer dat ik m weer zie ( over 1,5 week ) eerst proberen door spontaan toch proberen een stap verder te gaan, en mocht hij me dan weer iets tegenhouden dan bespreek ik het wel gewoon. Lastig af en toe dat er zo'n afstand tussen ons zit want nu moet ik alsnog 1,5 week wachten en zulke dingen via de mail bespreken lijkt me niet optimaal..

Bedankt in ieder geval!
Via mail bespreken is zeker geen optie, veel te onpersoonlijk, ik zou dat plan inderdaad aanhouden en mocht hij je licht afwijzen om verder te gaan het erna gewoon bespreken met hoever hij wil gaan met seks :)

graag gedaan ;)
nee, gewoon nee.
  maandag 18 april 2011 @ 16:19:38 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_95671792
Dit soort dingen zijn alleen op te lossen door er over te praten inderdaad. Als de een iets wil en de ander niet, dan moet je daar samen uitkomen.

Mijn vriend en ik zijn al 10 jaar bij elkaar en ook wij hebben in het begin van alles moeten uitproberen voor je weet wat lekker is en wat niet.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 18 april 2011 @ 16:30:48 #12
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95672291
In plaats van te zeggen dat je een relatie zonder seks acceptabel vindt, moet je je eens afvragen of een relatie waarin je dit soort dingen niet normaal kunt bespreken acceptabel is ;)
Oftewel, gewoon over praten "wat voor dingen wil jij nog eens proberen? openbare plaats? elkaar vastbinden? blindoeken?
Of wat hypothetischer "wat vind jij eigenlijk van seks op een openbare plaats?" dat breekt het ijs goed :)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_95672936
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 14:54 schreef Sivoplai het volgende:

[..]

Als dat je je relatie kost, is die relatie hem dus ook geen 2c waard, en ben je beter af zonder hem. Praten is ernstig belangrijk in een relatie.

Overigens, dat praten hierover, wel f2f maar niet vlak voor/na of tijdens de seks.
pi_95673059
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef Tanin het volgende:
In plaats van te zeggen dat je een relatie zonder seks acceptabel vindt, moet je je eens afvragen of een relatie waarin je dit soort dingen niet normaal kunt bespreken acceptabel is ;)
Oftewel, gewoon over praten "wat voor dingen wil jij nog eens proberen? openbare plaats? elkaar vastbinden? blindoeken?
Of wat hypothetischer "wat vind jij eigenlijk van seks op een openbare plaats?" dat breekt het ijs goed :)
Dat is wel een goeie ja :) Puur dat hij mijn eerste vriend is en ik weet dus niet hoe je dat soort dingen het best ter sprake kan brengen zonder de ander te kwetsen of weet ik veel wat. Verder kunnen we het namelijk echt over alles hebben, maar seks bespreken lijkt me zo genant om dat aan te kaarten. Denk dat ik gewoon kijk hoe hij reageert als ik weer een keer stapje verder bij hem ga spontaan de volgende keer ; en mocht hij weer de indruk wekken dat hij me tegenhoud dan bespreek ik het later wel met hem na de seks inderdaad. Toen ik het de eerste keer deed bij hem heb ik hem gewoon gevraagd of hij goed vond dat ik stapje verder ging en dat vond hij best, en hij zei dat hij het lekker vond, maar ik had gedacht dat hij het daarna wel zou vragen of ik het nog eens wou doen of dat hij het bij mij zou doen een keer ; maar we zitten inmiddels al zeker 6-8 weken verder.
  maandag 18 april 2011 @ 17:28:36 #15
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_95674699
Misschien houdt ie er gewoon niet van om om een "gunst" te vragen. En heeft ie het idee dat jij het vorige keer helemaal niet zo leuk vond, je hebt het daarna immers maar 1-2 keer geprobeerd.
Dat kunnen wij allemaal niet beoordelen, daarom moet je het met hem bespreken! En ik denk niet dat er iemand gekwetst raakt als je vraagt wat de ander lekker vindt, of vraagt wat hij/zij wil dat je graag eens doet (al dan niet probeerd)
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 18 april 2011 @ 17:31:35 #16
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95674848
Speel open kaart dat werkt het beste binnen een relatie
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_95674887
Gewoon over hebben, hoe genant / moeilijk het ook lijkt. Probeer gewoon als jullie bezig te zijn hem te pijpen, en kijk dan hoe hij reageert. Houd hij je tegen kun je dat gebruiken als opening voor een gesprek een paar uur daarna, bijvoorbeeld : Ja, ik zit ergens mee..toen we net in bed lagen hield je me tegen toen ik verder wou gaan..zit daar een reden achter? Iets in die trant :) of nog een optie is : ''we hebben het nooit echt gehad over het seksgebied..maar hoe sta jij daarin? zijn er dingen die jij wel/niet wilt doen / proberen?''. Laat ook merken dat je het moeilijk vind om het aan te kaarten en dat je het genant vind maar dat je wat zekerheid wilt. En dat als hij het zo wilt laten, het ook goed is. Dat zou ik doen :)
  maandag 18 april 2011 @ 18:45:15 #18
152789 karr-1
pi_95678248
Praten over sex is natuurlijk nooit gemakkelijk, maar soms wel gewoon nodig. Probeer het gewoon eens met "Weet je wat ik wel eens wil proberen..." of "Ik heb wel eens gehoord dat je ook..... zullen wij dat ook eens proberen."

Zeker bij een eerste relatie is het niet gemakkelijk om dit soort onderwerpen ter sprake te brengen.
pi_96294670
Nou, even een update..

Mijn vriend gezien dit weekend en onbewust weet ik gewoon hoe hij erin staat. Ik wou heel lief tegen hem zeggen : Er is geen enkele plek in de wereld waar ik liever zou willen zijn dan bij jou hier. Echter versprak ik me en zat ik met mijn gedachten even ergens anders waardoor het er iets anders uit kwam ; ongeveer zoiets : Er is geen enkele plek waar ik liever zou willen liggen dan IN jou. Hoe hij daarop reageerde was gewoon erg duidelijk ; al was het dus een verspreking. Hij zei van : Ik hou van je, maar dat zie ik liever niet gebeuren. Erg duidelijk dus ; en vind ik verder ook helemaal niet erg. Oraal verder ook niet geprobeerd al leek hij er wel voor open te staan. Voel me nu iig niet meer onzeker wat hij nu wilt :)

Bedankt voor de tips dus in ieder geval!
  vrijdag 6 mei 2011 @ 23:02:32 #20
344188 MisteryGuy
Replay that shit!
pi_96457656
bij mij was het direct tweede week anaal :p
Mistery Guy!
The one, The only.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:16:29 #21
152789 karr-1
pi_96460906
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Sivoplai het volgende:
Nou, even een update..

Mijn vriend gezien dit weekend en onbewust weet ik gewoon hoe hij erin staat. Ik wou heel lief tegen hem zeggen : Er is geen enkele plek in de wereld waar ik liever zou willen zijn dan bij jou hier. Echter versprak ik me en zat ik met mijn gedachten even ergens anders waardoor het er iets anders uit kwam ; ongeveer zoiets : Er is geen enkele plek waar ik liever zou willen liggen dan IN jou. Hoe hij daarop reageerde was gewoon erg duidelijk ; al was het dus een verspreking. Hij zei van : Ik hou van je, maar dat zie ik liever niet gebeuren. Erg duidelijk dus ; en vind ik verder ook helemaal niet erg. Oraal verder ook niet geprobeerd al leek hij er wel voor open te staan. Voel me nu iig niet meer onzeker wat hij nu wilt :)

Bedankt voor de tips dus in ieder geval!
Goed zo, ondanks de verspreking toch nog goed opgelost.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:16:43 #22
152789 karr-1
pi_96460913
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:02 schreef MisteryGuy het volgende:
bij mij was het direct tweede week anaal :p
Ha ha hier ook, maar dat is voor iedereen anders.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 02:02:31 #23
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_96463833
Praten is heel belangrijk in een relatie, ook over sex. kan je niet praten in je relatie over sex dan gaat het vroeg of laat toch kapot aangezien jij - misschien - andere dingen wilt dan je partner. Dat gaat vreten :) praat er nou maar over :)
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_96465996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Chulaa het volgende:
Praten is heel belangrijk in een relatie, ook over sex. kan je niet praten in je relatie over sex dan gaat het vroeg of laat toch kapot aangezien jij - misschien - andere dingen wilt dan je partner. Dat gaat vreten :) praat er nou maar over :)
Als ik de OP goed heb gelezen gaat het hem meer om de onzekerheid of zijn partner juist meer wou of niet, en daar is hij nu achter gezien zijn vorige post. Maar ik ben het met je eens...praten moet wel kunnen in een relatie =)
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:40:00 #25
344188 MisteryGuy
Replay that shit!
pi_96466199
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ha ha hier ook, maar dat is voor iedereen anders.
maarja, das niet altijd gooed hoor, hij gebruikte me

[ Bericht 0% gewijzigd door MisteryGuy op 07-05-2011 09:43:01 (typfout) ]
Mistery Guy!
The one, The only.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:42:49 #26
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_96466244
Slikken?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 09:43:49 #27
344188 MisteryGuy
Replay that shit!
pi_96466263
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
Slikken?
niet iedereen vind dit leuk hoor
Mistery Guy!
The one, The only.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:05:18 #28
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_96466599
Hij wou toch variatie proberen?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:24:37 #29
152789 karr-1
pi_96466992
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:40 schreef MisteryGuy het volgende:

[..]

maarja, das niet altijd gooed hoor, hij gebruikte me
Dat is sowieso nooit goed, als er al iets gebeurd moet het met toestemming van beide partijen gebeuren.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 10:52:56 #30
344188 MisteryGuy
Replay that shit!
pi_96467514
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:24 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat is sowieso nooit goed, als er al iets gebeurd moet het met toestemming van beide partijen gebeuren.
maarja, niet zo gebruiken :p hij wou gewoon een relatie voor de sex en deed alsof hij verliefd was..
Mistery Guy!
The one, The only.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 11:39:54 #31
168007 Chulaa
pi_96468462
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 09:26 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als ik de OP goed heb gelezen gaat het hem meer om de onzekerheid of zijn partner juist meer wou of niet, en daar is hij nu achter gezien zijn vorige post. Maar ik ben het met je eens...praten moet wel kunnen in een relatie =)
k weet het, maar wou het nog eens even kwijt. het kan niet vaak genoeg verteld worden, al is het niet voor de TS dan wel voor iemand anders :)
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
  zaterdag 7 mei 2011 @ 12:06:44 #32
152789 karr-1
pi_96469093
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 10:52 schreef MisteryGuy het volgende:

[..]

maarja, niet zo gebruiken :p hij wou gewoon een relatie voor de sex en deed alsof hij verliefd was..
Ah oke zo eentje..... die zijn ook te erg voor woorden inderdaad.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 13:47:02 #33
168007 Chulaa
pi_96471347
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 12:06 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ah oke zo eentje..... die zijn ook te erg voor woorden inderdaad.
kielhalen zulke gasten
-From Belgium
pi_96471681
sinds wanneer is aftrekken seks?
dont get high on your own supply
pi_96476013
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Gewoon over hebben, hoe genant / moeilijk het ook lijkt. Probeer gewoon als jullie bezig te zijn hem te pijpen, en kijk dan hoe hij reageert. Houd hij je tegen kun je dat gebruiken als opening voor een gesprek een paar uur daarna, bijvoorbeeld : Ja, ik zit ergens mee..toen we net in bed lagen hield je me tegen toen ik verder wou gaan..zit daar een reden achter? Iets in die trant :) of nog een optie is : ''we hebben het nooit echt gehad over het seksgebied..maar hoe sta jij daarin? zijn er dingen die jij wel/niet wilt doen / proberen?''. Laat ook merken dat je het moeilijk vind om het aan te kaarten en dat je het genant vind maar dat je wat zekerheid wilt. En dat als hij het zo wilt laten, het ook goed is. Dat zou ik doen :)
Zoiets wou ik gaan typen. :)
Believe that anything you can imagine, you can make real.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')