Opgelost, slotjequote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Beetje lullig om meteen ervan uit te gaan dat je geen serieuze reacties zal krijgen..
Anaal wil ik zelf ook gewoon niet, aangezien het mij gewoon niet trekt. Als hij het wel zou willen dan zou ik het best willen proberen / er voor open staan.quote:Op maandag 18 april 2011 14:38 schreef corblo het volgende:
En waarom is anaal geen optie?
En verder kan je misschien op internet zoeken naar verschillende orale standjes, daar moet vast wel iets tussen te vinden zijn, en als hij geen initiatief neemt zul jij dat moeten doen en laten zien dat het seksleven wel spannend kan
Heb je er al met hem over gepraat met hoe jij je voelt over de seks?quote:Op maandag 18 april 2011 14:44 schreef Sivoplai het volgende:
[..]
Anaal wil ik zelf ook gewoon niet, aangezien het mij gewoon niet trekt. Als hij het wel zou willen dan zou ik het best willen proberen / er voor open staan.
Gaat niet zo zeer om de standjes, maar het lijkt dat elke keer als ik wat anders bij hem wil gaa doen dan gewoon aftrekken hij me lichtelijk tegen houd door me weer te zoenen, etc. Het lijkt gewoon alsof hij er 100% tevreden mee is, met hoe het gaat, maar ik zelf zou het wel fijn vinden om wat meer te doen....maar als hij het niet wilt houd het op. Wil niet overkomen als een seks maniak, maar ik zou er gewoon duidelijkheid over willen hebben.
Hij lijkt tevreden met hoe het nu gaat. Heeft aangegeven 'nooit gekke dingen te hebben gedaan' wat hij daar ook mee bedoeld. Daarmee doelde hij op zijn ex met wie hij een jaar relatie heeft gehad. Besef dat het het beste is om erover te beginnen maar ik vind het een beetje genant ; en wil onze relatie niet op het spel zetten door te laten weten dat ik wat meer duidelijkheid wil hoever hij wil gaan met de seks. Staat bij verre niet op de belangrijkste plek in een relatie, en ik zou ook best zonder kunnen maar het zou zonde zijn als hij ook verder wil, en ik ook, maar we het er niet over durven hebben of iets dergelijks. Onzekerheidquote:Op maandag 18 april 2011 14:48 schreef corblo het volgende:
[..]
Heb je er al met hem over gepraat met hoe jij je voelt over de seks?
Ik denk dat dat handiger is dan om aan fokkers te vragen, jij kent je vriend beter dan wij en kan er beter over oordelen met wat hij wil, misschien is hij nog niet toe aan meer ofzo?
Ik zo er sowieso pas over prate NA de seks en niet ervoor want dan gebeurt het dat hij zich dus misschien nog onzekerder gaat voelen en er helemaal geen trek meer in heeft.quote:Op maandag 18 april 2011 14:54 schreef Sivoplai het volgende:
[..]
Hij lijkt tevreden met hoe het nu gaat. Heeft aangegeven 'nooit gekke dingen te hebben gedaan' wat hij daar ook mee bedoeld. Daarmee doelde hij op zijn ex met wie hij een jaar relatie heeft gehad. Besef dat het het beste is om erover te beginnen maar ik vind het een beetje genant ; en wil onze relatie niet op het spel zetten door te laten weten dat ik wat meer duidelijkheid wil hoever hij wil gaan met de seks. Staat bij verre niet op de belangrijkste plek in een relatie, en ik zou ook best zonder kunnen maar het zou zonde zijn als hij ook verder wil, en ik ook, maar we het er niet over durven hebben of iets dergelijks. Onzekerheid
Bedankt voor het advies. Ik ga het de eerstvolgende keer dat ik m weer zie ( over 1,5 week ) eerst proberen door spontaan toch proberen een stap verder te gaan, en mocht hij me dan weer iets tegenhouden dan bespreek ik het wel gewoon. Lastig af en toe dat er zo'n afstand tussen ons zit want nu moet ik alsnog 1,5 week wachten en zulke dingen via de mail bespreken lijkt me niet optimaal..quote:Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef corblo het volgende:
[..]
Ik zo er sowieso pas over prate NA de seks en niet ervoor want dan gebeurt het dat hij zich dus misschien nog onzekerder gaat voelen en er helemaal geen trek meer in heeft.
Verder; als je duidelijkheid wil zul je dit probleem toch echt met je partner moeten bespreken, dit is iets tussen jullie, jij wil duidelijkheid tot hoever je kan gaan, hij LIJKT dit prima te vinden, maar wie weet vindt hij experimenteren juist heel leuk!
Met andere woorden: als je er niet over praat met hem kom je het nooit te weten
Via mail bespreken is zeker geen optie, veel te onpersoonlijk, ik zou dat plan inderdaad aanhouden en mocht hij je licht afwijzen om verder te gaan het erna gewoon bespreken met hoever hij wil gaan met seksquote:Op maandag 18 april 2011 15:02 schreef Sivoplai het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies. Ik ga het de eerstvolgende keer dat ik m weer zie ( over 1,5 week ) eerst proberen door spontaan toch proberen een stap verder te gaan, en mocht hij me dan weer iets tegenhouden dan bespreek ik het wel gewoon. Lastig af en toe dat er zo'n afstand tussen ons zit want nu moet ik alsnog 1,5 week wachten en zulke dingen via de mail bespreken lijkt me niet optimaal..
Bedankt in ieder geval!
Als dat je je relatie kost, is die relatie hem dus ook geen 2c waard, en ben je beter af zonder hem. Praten is ernstig belangrijk in een relatie.quote:Op maandag 18 april 2011 14:54 schreef Sivoplai het volgende:
[..]
Hij lijkt tevreden met hoe het nu gaat. Heeft aangegeven 'nooit gekke dingen te hebben gedaan' wat hij daar ook mee bedoeld. Daarmee doelde hij op zijn ex met wie hij een jaar relatie heeft gehad. Besef dat het het beste is om erover te beginnen maar ik vind het een beetje genant ; en wil onze relatie niet op het spel zetten door te laten weten dat ik wat meer duidelijkheid wil hoever hij wil gaan met de seks. Staat bij verre niet op de belangrijkste plek in een relatie, en ik zou ook best zonder kunnen maar het zou zonde zijn als hij ook verder wil, en ik ook, maar we het er niet over durven hebben of iets dergelijks. Onzekerheid
Dat is wel een goeie jaquote:Op maandag 18 april 2011 16:30 schreef Tanin het volgende:
In plaats van te zeggen dat je een relatie zonder seks acceptabel vindt, moet je je eens afvragen of een relatie waarin je dit soort dingen niet normaal kunt bespreken acceptabel is
Oftewel, gewoon over praten "wat voor dingen wil jij nog eens proberen? openbare plaats? elkaar vastbinden? blindoeken?
Of wat hypothetischer "wat vind jij eigenlijk van seks op een openbare plaats?" dat breekt het ijs goed
Goed zo, ondanks de verspreking toch nog goed opgelost.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Sivoplai het volgende:
Nou, even een update..
Mijn vriend gezien dit weekend en onbewust weet ik gewoon hoe hij erin staat. Ik wou heel lief tegen hem zeggen : Er is geen enkele plek in de wereld waar ik liever zou willen zijn dan bij jou hier. Echter versprak ik me en zat ik met mijn gedachten even ergens anders waardoor het er iets anders uit kwam ; ongeveer zoiets : Er is geen enkele plek waar ik liever zou willen liggen dan IN jou. Hoe hij daarop reageerde was gewoon erg duidelijk ; al was het dus een verspreking. Hij zei van : Ik hou van je, maar dat zie ik liever niet gebeuren. Erg duidelijk dus ; en vind ik verder ook helemaal niet erg. Oraal verder ook niet geprobeerd al leek hij er wel voor open te staan. Voel me nu iig niet meer onzeker wat hij nu wilt![]()
Bedankt voor de tips dus in ieder geval!
Ha ha hier ook, maar dat is voor iedereen anders.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:02 schreef MisteryGuy het volgende:
bij mij was het direct tweede week anaal :p
Als ik de OP goed heb gelezen gaat het hem meer om de onzekerheid of zijn partner juist meer wou of niet, en daar is hij nu achter gezien zijn vorige post. Maar ik ben het met je eens...praten moet wel kunnen in een relatie =)quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Chulaa het volgende:
Praten is heel belangrijk in een relatie, ook over sex. kan je niet praten in je relatie over sex dan gaat het vroeg of laat toch kapot aangezien jij - misschien - andere dingen wilt dan je partner. Dat gaat vretenpraat er nou maar over
maarja, das niet altijd gooed hoor, hij gebruikte mequote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha hier ook, maar dat is voor iedereen anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |