abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95660478
Hoi,

Ik ben nu 17 jaar, en mja, redelijk sociaal onhandig om het zo te noemen.

Maar mijn punt is, dat ik echt HEEL graag een vriendin zou willen hebben, en dan een vriendin om mee te kunnen lachen, huilen en alles te kunnen delen.

Liefde komt bij mij op de eerste plaats, seks is een bijkomstigheid.

Is het raar voor iemand van mijn leeftijd om een wat stabiel iets te willen, iets wat niet met drie weken over is omdat ik niet meer interessant ben?

Ik zou graag willen weten of jullie wat tips voor mij hebben hoe ik nou in hemelsnaam een meisje goed kan benaderen en een vriendschap kan sluiten, want dat is redelijk lastig voor me.

Groet,
TS.
pi_95660691
Minder wanhopig worden en dingen samen gaan doen met vrouwen/meiden.

Maar je hebt nu wel een hele enge instelling.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  maandag 18 april 2011 @ 11:55:04 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95660722
Die wanhopigheid ruikt elk meisje al van een kilometer afstand. Zo gaat het dus nooit lukken.

Ga gewoon lekker leven en dan komt het vanzelf wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_95660736
Uitgaan, werken en school. Beste plek om de lady's in te pakken.
pi_95660741
Als je nog niet eens weet 'welk' meisje je eventueel zou kunnen bevallen en je hooguit wat wilt met 'een meisje' wilt,
is het volgens mij wel een beetje een erg onpersoonlijk beeld als je het dan al hebt over 'liefde'...
en al helemaal het te hebben over 'stabiele en langdurige relaties'.

volgens mij is het dan juist des te eerlijker als je gewoon eerlijk bent en zelf ook stelt dat je initieel gewoon en beetje sex wilt, desnoods misschien eenmalig en zonder dat het direkt de rest van je leven moet houden... dan hou je op dat punt ten minste nog een hoop ruimte naar 'boven'..

Bv een stabiele en langdurige relatie hebben is niet iets dat je zomaar 'aangaat' en dan ook direkt hebt, maar juist dat is iets waaraan beide partners ook hard moeten werken en ook veel moeite insteken..
meestal is het ook iets waarvan je pas werkelijk kunt besluiten of je het met die persoon zou willen, als je die persoon écht beter leert kennen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_95660780
Ik heb gewoon moeite met überhaupt vrienden krijgen, zoals ik al aangaf ben ik een sociaal wrak, en redelijk alleen.

De aard van mijn topic is meer van "Hoe ontmoet ik nou iemand" want dat is, again, iets waar ik echt mee kamp
pi_95660800
Liefde is...samen goeie topictitels bedenken.
pi_95660828
Ik weet bijv. wel wat voor types ik leuk vind...
pi_95660906
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:57 schreef Anthraxium-64 het volgende:
Ik weet bijv. wel wat voor types ik leuk vind...
Een eventuele partner is geen 'type' maar een individu
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_95660960
ja, dat begrijp ik nou ook wel weer...

great, topic schiet kompleet in het verkeerde keelgat bij jullie..
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 18 april 2011 @ 12:01:59 #11
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95661015
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 11:56 schreef Anthraxium-64 het volgende:
Ik heb gewoon moeite met überhaupt vrienden krijgen, zoals ik al aangaf ben ik een sociaal wrak, en redelijk alleen.

De aard van mijn topic is meer van "Hoe ontmoet ik nou iemand" want dat is, again, iets waar ik echt mee kamp
Zoek een leuke hobby waarbij je in contact moet komen met mensen. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95661085
OffTopic: waar zit de quoteknop inhemelsnaam

Ik werk niet, ik ga niet uit en op school ben ik de outcast van mn klas, echt geweldig leven heb ik toch...
pi_95661109
Hoezo denk je dat je een vriendin nodig hebt dan?
pi_95661159
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef Anthraxium-64 het volgende:

Ik snap je probleem wel hoor. Had het zelf ook toen ik 17/18 was. Koop jezelf leuke kleding. En dan geen kleding van de H&M wat er 'leuk' uitziet, maar echt mooie kleding. Ga fitnessen, werken en uitgaan. Meisjes zijn precies hetzelfde als jongens hoor, die zitten vaak ook met hetzelfde probleem. Ga er eens op af, je zet jezelf echt niet voor lul als je met iemand gaat praten hoor. Een meisje voor een relatie kun je niet bestellen of kopen ofzo (alhoewel :') ), je moet er tijd en energie insteken.

Als je er als jongen verzorgd uitziet, krijg je átlijd wel aandacht.
pi_95661164
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo denk je dat je een vriendin nodig hebt dan?
Omdat ik alleen thuis niks zit te doen en mn leven verkloot, ik wil gewoon wat minder alleen zijn
pi_95661197
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef Anthraxium-64 het volgende:

[..]

Omdat ik alleen thuis niks zit te doen en mn leven verkloot, ik wil gewoon wat minder alleen zijn
Heb je geen vrienden dan? En een leven verkloot je zelf, een vriendin verandert daar weinig aan.
pi_95661222
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:05 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ik snap je probleem wel hoor. Had het zelf ook toen ik 17/18 was. Koop jezelf leuke kleding. En dan geen kleding van de H&M wat er 'leuk' uitziet, maar echt mooie kleding. Ga fitnessen, werken en uitgaan. Meisjes zijn precies hetzelfde als jongens hoor, die zitten vaak ook met hetzelfde probleem. Ga er eens op af, je zet jezelf echt niet voor lul als je met iemand gaat praten hoor. Een meisje voor een relatie kun je niet bestellen of kopen ofzo (alhoewel :') ), je moet er tijd en energie insteken.

Als je er als jongen verzorgd uitziet, krijg je átlijd wel aandacht.
Als jij leuke kleding zegt dan zeg ik stuka, en skaterkleding..

Voor zover ik weet zie ik er ook gewoon goed uit..

Bah..
pi_95661234
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Heb je geen vrienden dan? En een leven verkloot je zelf, een vriendin verandert daar weinig aan.
Sociaal wrak, heb geen vrienden nee, vind het ook lastig om contact te leggen/te houden.
pi_95661302
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:00 schreef Anthraxium-64 het volgende:

nee hoor, maar misschien is het goed dat je zelf reealiseert dat wat jij misschien denk dat een hele aardige en lieve opstelling is naar anderen toe, mogelijke partners, juist eerder afstoot...

eerlijk gezegd, iemand die direkt al voordat hij weet met welke individuele vrouw hij mischien contact zou willen hebben, begint over 'stabiele langdurige relaties én daarbij ook 'sex' afwijst alsof dat iets 'slechts' zou zijn diskwalificeert vooral zichzelf in de ogen van anderen..

Misschien kan je bedoeling verder prima zijn, maar het gaat er natuurlijk ook om je jouw bedoeling kunt overbrengen naar andere toe, speciaal een eventuele mogelijke 'partner'..

Tip 1 is gewoon om op te houden te denken dat direkt je eerste contact al een 'langdurige stabiele relatie zou moeten zijn'... begin gewoon een keertje met één date en beslis achteraf of degen met wie je die date gedaan hebt, een persoon is warme je ook een bepaalde 'klik' ervaart.
  maandag 18 april 2011 @ 12:11:14 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95661400
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:07 schreef Anthraxium-64 het volgende:

Sociaal wrak, heb geen vrienden nee, vind het ook lastig om contact te leggen/te houden.
Ga eerst je leven op de rit krijgen. Zonder sociaal leven ga je alleen maar uitstralen dat je enorm wanhopig bent en dat ruiken vrouwen van 10km afstand.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_95661437
Ik zou als ik jou was er niet voor zorgen dat je vriendin 'alles' is. Zoek wat leuke vrienden én een vriendin.

Snap wel dat je het wil, omdat je nu geen vrienden hebt en het zo een alles-in-1-pakketje is. Maar het lijkt mij echter niet verstandig.
pi_95661438
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee hoor, maar misschien is het goed dat je zelf reealiseert dat wat jij misschien denk dat een hele aardige en lieve opstelling is naar anderen toe, mogelijke partners, juist eerder afstoot...

eerlijk gezegd, iemand die direkt al voordat hij weet met welke individuele vrouw hij mischien contact zou willen hebben, begint over 'stabiele langdurige relaties én daarbij ook 'sex' afwijst alsof dat iets 'slechts' zou zijn diskwalificeert vooral zichzelf in de ogen van anderen..

Misschien kan je bedoeling verder prima zijn, maar het gaat er natuurlijk ook om je jouw bedoeling kunt overbrengen naar andere toe, speciaal een eventuele mogelijke 'partner'..

Tip 1 is gewoon om op te houden te denken dat direkt je eerste contact al een 'langdurige stabiele relatie zou moeten zijn'... begin gewoon een keertje met één date en beslis achteraf of degen met wie je die date gedaan hebt, een persoon is warme je ook een bepaalde 'klik' ervaart.
Ik wil gewoon niet dat als ik date, en er is zo'n klik, dat het een maandje aan is totdat ik niet meer interessant ben ofzo.

Maar wel bedankt voor de tip, en ik kaart sex niet aan als slecht, eerder iets wat niet in mijn primaire bedoelingen staat.
pi_95661455
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ga eerst je leven op de rit krijgen. Zonder sociaal leven ga je alleen maar uitstralen dat je enorm wanhopig bent en dat ruiken vrouwen van 10km afstand.
Leven op de rit?
pi_95661479
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 12:06 schreef Anthraxium-64 het volgende:

[..]

Als jij leuke kleding zegt dan zeg ik stuka, en skaterkleding..

Voor zover ik weet zie ik er ook gewoon goed uit..

Bah..
Ziet het ook wel, maar de mensen die je er mee aanspreekt is veel beperkter als dat je 'mainstream (kk woord :') ) kleding zou dragen. En mainstream betekend niet dat je hetzelfde draagt als de rest van Nederland, maar je plaatst jezelf in zo'n hokje met skater-kleding.
pi_95661545
k vind andere kleding niet lekker zitten, spijkerbroeken zitten mij vaak te strak voor mn gevoel..

en zo erg zie ik er nou ook weer niet uit hoor! D:

Maarja, how am i ever going to get friends..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')