Ok, zo had ik het nog niet bekeken inderdaad, gewoon een passen training erbij of spelhervattingen. Wat is het meest nuttig voor mijn "hopelijk te worden" uitstekende trainee in scoren? Want als je hem voorin zet zal hij geen passen training krijgen meen ik ..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is niet écht maximaal. Idealiter richt je je op je échte topper(s), en geef je deze op 2 vlakken training. Dus primair def/pm/sco icm met passen ofzo
Wel als je korte pass traintquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ok, zo had ik het nog niet bekeken inderdaad, gewoon een passen training erbij of spelhervattingen. Wat is het meest nuttig voor mijn "hopelijk te worden" uitstekende trainee in scoren? Want als je hem voorin zet zal hij geen passen training krijgen meen ik ..
quote:- Voor je eerste trainingstype informeert je coach je over het huidige niveau van 1 speler die minimaal 45 minuten heeft gespeeld op een trainingspositie (= ontvangt meer dan het hele kleine (klaverjas) effect).
- Voor je tweede trainingstype informeert je coach je over het potentieel van 1 speler die minimaal 45 minuten heeft gespeeld op een trainingspositie. Je krijgt geen rapport voor het tweede trainingstype als deze hetzelfde is als de eerste.
- Je coach meldt je ook iets over andere vaardigheden: hij rapporteert altijd over een van de drie spelers met het meeste potentieel in een niet getrainde vaardigheid.
Dan train ik op scoren en korte pass, alhoewel ik nog 2 spelers heb die zwak zijn in positiespel en onbekend is wat het max. bereikbare is, dus dat is ook wel interessant eventueel.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel als je korte pass traint
Ik zou in zijn geval proberen te achterhalen wat zijn potentie op andere vaardigheden is.
Dit is wellicht handig om te weten:
[..]
Je moet eigenlijk ook de leeftijden van de spelers meenemen in je overwegingen. Als bijvoorbeeld een speler van 16.90 nog veel training nodig heeft, is het misschien niet rendabel om daar veel effort in te steken. Dan kun je je beter richten op de jongelingen die minimaal net zo goed kunnen wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dan train ik op scoren en korte pass, alhoewel ik nog 2 spelers heb die zwak zijn in positiespel en onbekend is wat het max. bereikbare is, dus dat is ook wel interessant eventueel.
Klopt, ik ontsla eigenlijk ook alle spelers die "te" oud zijn, om verder te gaan met 15-jarigenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk ook de leeftijden van de spelers meenemen in je overwegingen. Als bijvoorbeeld een speler van 16.90 nog veel training nodig heeft, is het misschien niet rendabel om daar veel effort in te steken. Dan kun je je beter richten op de jongelingen die minimaal net zo goed kunnen worden
Normaal gesproken wel inderdaad. Ik hou persoonlijk de ouderen als teamvulling, maar die gaan er als eerste uit als er plek gemaakt moet worden voor nieuw talent...quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klopt, ik ontsla eigenlijk ook alle spelers die "te" oud zijn, om verder te gaan met 15-jarigenAls ze halverwege de 15 zijn, heb je nog genoeg tijd om ze op te trainen tot hun maximale als ze 17 worden lijkt me ?
Die 2 van het positiespel zijn 15y78 en 15y68, dus jong genoeg lijkt me
Dat is inderdaad handig, ik dacht namelijk dat ze sneller zouden trainenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel inderdaad. Ik hou persoonlijk de ouderen als teamvulling, maar die gaan er als eerste uit als er plek gemaakt moet worden voor nieuw talent...
Overigens trainen de spelers in de jeugd minder snel dat bij de senioren. Ook af en toe wel handig om te weten
hmmz dat is evenveel als hij voor mij heeft gevonden in de afgelopen 3 maanden.. maar ik heb hem deze maand nog niet gecontact..quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:01 schreef Drassss het volgende:
Weer 3 nieuwe jeugdspelers gevonden door de jeugdscout
Niet slechtquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Balthasar Steenman (319249771)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 09-08-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: SC diepFries (sinds 19-04-2011 (5/45), 0d)
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 450 ¤/week 7 200 ¤/ seizoen
Keepen rampzalig
Verdedigen zwak
Positiespel goed
Vleugelspel zwak
Passen matig
Scoren slecht
Spelhervatting slecht
Deadline: 22-04-2011 20:06
Vraagprijs: ¤200 000
ach, jij kan weer als ik moet werkenquote:
Dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 20 april 2011 08:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, jij kan weer als ik moet werken
Alleen maar pressievoetbal spelen ?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik sta 7e en ga denk ik degraderen dit jaar
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik raak jullie telkens kwijt
Even een vraagje waar ik eigenlijk al lang het antwoord op had moeten weten, maar als er vandeweek een trainee naar 42 minuten is afgetrapt en ik laat hem vandaag 48 minuten spelen als wisselspeler voor degene die hem vervangen heeft... dan krijgen ze toch allebei de volledige training he?
ik moet dan werkenquote:Op woensdag 20 april 2011 10:45 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zoen zaterdag zelf voetballen met een heerlijk temperatuurtje
wat zijn daarvan de voor- en nadelen?quote:Op woensdag 20 april 2011 10:46 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Alleen maar pressievoetbal spelen ?
als het goed is staat het volgende topic meteen in je MyAtquote:
Minder kansen, dus minder goals voor én tegen. Maar ook meer conditie verlies aan jou kant als ik het goed heb...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
wat zijn daarvan de voor- en nadelen?
9-0 gebleven, stelletje prutsers. Wel 1 wedstrijd voor het einde weer kampioen in onze 4-poule, goed bezig dusquote:Op woensdag 20 april 2011 11:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Gekke jeugd, staat na 80 minuten met 9-0 voor, zouden ze de 10 halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |