abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95843069
Het is officieel ; ik kan niet meer lekker slapen! Slaap voornamelijk op mijn zij, zou het helpen om met een voedingskussen te gaan slapen?
  vrijdag 22 april 2011 @ 10:51:32 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95843551
@Cyntia; je kan het natuurlijk altijd proberen.. hoop voor je dat het helpt.

dikke :* voor alle slechte slaapsters...

LLM's; nog niemand aan het rommelen???

en pfff ik begin ook vocht vast te houden door het warme weer.... :{ nu al! ben benieuwd hoe dat de rest van de zomer gaat....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:03:09 #253
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_95843974
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 10:36 schreef Cyntiaa het volgende:
Het is officieel ; ik kan niet meer lekker slapen! Slaap voornamelijk op mijn zij, zou het helpen om met een voedingskussen te gaan slapen?
Mijn vrouw doet het geregeld (slaapt ook op dr zij) en het helpt haar wel.
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:18:34 #254
100412 mefke79
komt goed!
pi_95844575
Cyntiaa, slapen met kussen zou je kunnen helpen ja. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het tot nu toe red met een gewoon kussen tussen mijn benen/knieën.

BJ, fijn he, vocht vasthouden...ik heb weer keurig m'n kousjes aan vandaag, dat helpt me echt enorm. Als ik nu foto's zie van de vorige keer....ik weet dat ze niet sexy zijn, warm zijn in de zomer en ach, knap is anders, maar het werkt wel!

Heel andere vraag: ik krijg vanuit de fysio het advies om of een sluitlaken te kopen of een belly bandit te dragen na de bevalling. Dat sluitlaken zou maar voor 'even' zijn (max een week) maar die belly bandit voor langer. Iemand ervaring met die dingen? Ik vind ze nogal duur, maar ja, dat was mijn bekkenband ook en ik kan toch echt niet zonder.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95845165
Ik kom even heel stiekem om het hoekje kijken na de positieve testen van gisteren. Volgens de berekeningen ben ik 4,5 week onderweg, en zou ik eind december ergens uitgerekend zijn...
Maar maaaannn wat ben ik al misselijk! Overgeven doe ik gelukkig nog niet, maar het zit op het randje. Verder heb ik (nog) nergens last van.
Maandag voor de zekerheid nog een test doen en bij opnieuw positief resultaat zullen we ons eens gaan voorbereiden op wat komen gaat!
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:34:09 #256
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95845187
@Cyntiaa: Ik slaap er al mee sinds ik 20 weken ben en ik vind het heerlijk, ik slaap echt een stuk beter en ben veel minder aan het draaien enzo.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_95845536
GirlGoneBad; gefeliciteerd!
Takkembah wat een mooie mijlpaal!!
Het wordt wel spannend hier he met jullie :D

Cyntiaa ik vind slapen met zo'n kussen nu nog niks, maar merk wel dat mn buik richting bed zakt. Da's minder fijn..
Ik heb een formfix voedingskussen en die heeft kleine bolletjes en dat is zo irritant snachts..
Voor voedingen perfect omdat ie vormbaar is maar voor het slapen heb ik liever zo'n zacht inzakkussen :D
pi_95845760
MeNicole: fijn dat je goedgekeurd bent bij de vk!

KD: *O* voor het O+ en leuk dat je het al voelt bewegen!

Mefke: geniet van je verlof en hopelijk voel je je straks niet zo ellendig. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik ben vorig jaar depressief geweest (niet door zwangerschap ofzo) en ik ben toch altijd nog een beetje bang dat het weer gebeurd.

Sanne: gefeliciteerd met je huisje! *O*

Krijtlijk; balen dat de uitslag niet zo goed was, hopelijk valt het allemaal mee en blijf je gewoon bij de vk.

Cyntiaa; lastig he dat slapen? Ik red het nog door een stukje deken onder m'n buik te proppen :') dan zakt mijn buik niet zo richting matras door.

GirlGoneBad; van harte gefeliciteerd met je streepje! Spannend hoor! *O*

Heb gister manlief uitgezwaaid; die is voor 1 1/2 week naar Bosnië toe :{ Heb zitten janken toen ik wegreed in mijn eentje, gekke hormonen.
En vannacht heb ik een tijd wakker gelegen vanwege steken in mijn maag. Blegh. Heb toen maar een kopje warme melk op en toen ging het gelukkig iets beter.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:52:33 #259
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_95845796
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik kom even heel stiekem om het hoekje kijken na de positieve testen van gisteren. Volgens de berekeningen ben ik 4,5 week onderweg, en zou ik eind december ergens uitgerekend zijn...
Maar maaaannn wat ben ik al misselijk! Overgeven doe ik gelukkig nog niet, maar het zit op het randje. Verder heb ik (nog) nergens last van.
Maandag voor de zekerheid nog een test doen en bij opnieuw positief resultaat zullen we ons eens gaan voorbereiden op wat komen gaat!
Je lichaam blijft toch ook een uitstekende test :P gefeliciteerd!
  vrijdag 22 april 2011 @ 11:53:46 #260
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95845835
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 11:33 schreef GirlGoneBad het volgende:
Alvast gefeliciteerd :) *O* *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:07:10 #261
341815 lentekriebel
een kloon met reden
pi_95846317
Gefeliciteerd GGB *O*

Hier een tijdje afwezig geweest ivm vreselijke vermoeidheid. Ik ben nu al een paar daagjes vrij, maar ik slaap ook echt alleen maar. Zo onwerkelijk. Ik krijg mezelf er niet eens toe om vakantiefoto's te gaan kijken bij mijn ouders.
Het voordeel van dat vele slapen is wel dat ik dan niet misselijk ben.

Afgelopen week trouwens aan mijn ouders en broertje verteld dat ik zwanger ben. Dat m'n moeder enthousiast zou reageren had ik wel verwacht, maar vooral de reactie van mijn vader en broertje waren prachtig.

Afgelopen dinsdag van mijn schoonouders het eerste baby-cadeautje (een setje rompertjes en een tuttelap) gehad en dat maakt het toch wel iets echter.

Vanavond verjaardag van mijn moeder. Wordt nog lastig om het er niet over te hebben, er komen namelijk een hoop mensen die het nog niet (mogen) weten.

Morgen de nieuwe auto ophalen bij de dealer en dan lekker een stuk door het land crossen. Erg veel zin in (lang leve climate control bij dit warme weer)

Dinsdagavond komt de mevrouw van MvM en dan kan ik gaan beginnen met plassen voor het goede doel. Ik kijk er behoorlijk naar uit. En dan is het al weer bijna donderdag en dat is het termijnbepalingstijd *O*

Het leek vorige week nog zo vreselijk ver weg, maar doordat we veel te doen hebben de komende dagen gaat de tijd wel lekker snel.
pi_95846694
Mefke, ik had het er ook met mijn vk over, omdat ik zelf graag een sluitlaken wilde. In de hoop dat mijn buik dan een beetje sneller zijn oude vorm weer gaat aannemen.
Zij raadde hem af. Puur omdat die band het werk van je buikspieren overneemt en op het moment dat je stopt met dragen, je alsnog vanaf het begin moet beginnen.
Ik weet niet wat voor jou de reden is, maar als er een medische gedachten achter zit is het natuurlijk anders. Die belly bandit ken ik niet, maar een sluitlaken lijkt me geen extra steun aan je bekken geven (denk ik dan hè).

LeNeHe, ik doe het ook vaak zo, met een stuk deken onder mijn buik. Als ik dat niet doe dan wordt ik de volgende ochtend wakker met én een buik op het matras, maar ook een meisje die die kant op is gezakt en weer even opgetild moet worden. Als ik dan nog half slaap en ik vergeet mijn buik vast te pakken is het niet zo lekker.

En BJ: bij mij rommelt er nog helemaal niets, nada, noppes hoor.
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 12:23:41 #263
5428 crew  miss_sly
pi_95846776
danic, rommelen is niet nodig hoor! Ik heb nooit gerommeld of voorwerk gehad. Ik werd op een morgen wakker en toen begon het en 's avonds had ik ons meisje in mijn armen. Dus het zegt helemaal niets!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:26:26 #264
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95846839
Mef, ik heb die belly bandit gehad na Alexa. In eerste instantie was dat voor mij puur cosmetisch (boehoehoe ik-wil-mijn-oude-buik-zsm-terug).

Het hielp bij mij vooral mijn onderste buik- en rugspieren. Het nam (bij mij iig) de spierkracht niet over, maar het zette mij er juist toe om constant rechtop te blijven lopen, waardoor ik snel herstelde qua spierkracht en niet met een uithangende buik en kromme rug liep (wat erg verleidelijk is na de bevalling).

Maar goed, ik heb hem niet niet gedragen zeg maar, dus ik weet niet hoe het was gegaan als ik hem niet had gehad.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_95846881
Ha! Kijk Miss! Dat wil ik nou!
Wordt dan alleen niet meer vandaag, want ben al een tijdje wakker :P
Jammer, want goede vrijdag klinkt dan al zo positief.

Hebben meer LLM'ers het dat de aanstaande opa's en oma's ineens gaan verklaren waar ze die dag zijn?
Mijn moeder belde gisteren om door te geven dat ze vandaag naar mijn oom en tante in brabant gingen, voor het geval dat....... 8)7 Ze hebben toch een mobiel bij zich? mutsie
  vrijdag 22 april 2011 @ 12:36:29 #266
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95847188
Nou, ik heb juist meer van: graag niet dan en dan, want dan ben ik op vakantie, of dan heb cursus van het werk :P

Mij boeit het sowieso niet wie er wel en wie er niet komt nadat de kleine geboren is. Ben een kluizenaar :P Maar dat is dan weer zo cru om dat zo te vertellen :P

Net alsof je je baby een officiele brief kan sturen met: u wordt verwacht op die en die datum tussen die en die tijd 8)7
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95847367
Ja dat is ook heel herkenbaar.
Wij hebben het allereerste kleinkind in de maak (voor beide kanten) en vooral mijn moeder is gewoon een beetje bang dat ze er wat van mist geloof ik
pi_95848188
Whoehoee voor dé meldpaal van Takkembah!! *O*

En KDtje, wat heerlijk dat je t hartje gehoord hebt en nogveel fijner dat je de bevestiging gehad hebt dat je je kleine mup gewoon al voelt! Fijn fijn! Hartstikke zwangert jij!

GirlGoneBad Ontzettend gefeliciteerd met je 2e streepje! Wat fijn! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en hoop dat de misselijkheid een beetje te behappen zal blijven!

Krijtlijk, fijn dat t nu nog met een aangepast voedingspatroon te reguleren moet zijn en je bij je VK kan blijven! Hoe zwaar was je eerste kindje trouwens?

Vochtdames, ik benijd jullie niet. Ik kan nu nog de spanning op mn voeten en kuiten voelen van Lena's zwangerschap, oi! Dit keer nagenoeg geen last van, wel iets tekening als ik sokken aan heb, maar die moet je met dit weer dan ook vooral niet aantrekken ;) Kan t ook goed merken in t aantal kilo's wat er nu bij op zit..vorige keer was dat 2,5x zoveel als nu.

Hier niet zoveel bijzonders te melden, gister weer goedgekeurd. Collega vond dat de kleine man nu toch echt wel begon te groeien en ze vermoedde dat hij nu toch wel zn zus zou gaan evenaren qua gewicht. Had ik me net ingesteld op een lief klein 6,5 pondertje ;) Tis in mn verlof toch echt ineens hard gegaan, mn lijf had die rust blijkbaar echt nodig.
En ook hier alleen maar gerommel van 2x heen en weer naar de creche fietsen om dochter lief te brengen en te halen....oiiii zeh harde buiken...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 22 april 2011 @ 13:48:51 #269
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95849372
Ik ben trouwens zooo blij dat ik al bijna bij week 38 zit *O*
Nog een weekje en een paar daagjes en dan zit ik in ieder geval bij week 39 (ze mag ook later komen hoor, maar ik wil in ieder geval week 39 halen). Zit echt de dagen af te tellen om over de 39 weken grens te komen.
pi_95849452
Kan me voorstellen Tankgirl! En al zou t wel vandaag of morgen gebeuren dan is je meisje ook alweer veel rijper dan bij 36-37 weken! Die 38 weken grens is inderdaad ook al heel fijn!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95850080
Ik zat net mijn berichten in het wachten op het 2e streepje topic door te lezen waar ik 2 jaar heb meegeschreven. Grappig dat sommigen van jullie daar toen ook zaten.. En nu zitten we hier.
Wat is het toch een wonder.. Die wanhoop in sommige berichten van mij, heb gewoon medelijden met mezelf hihi. Gek idee dat ik een kindje van 2 kon hebben nu..

Zucht dat wilde ik nog even kwijt.
En bedankt voor de huisjesfelicitaties :D
  vrijdag 22 april 2011 @ 14:32:12 #272
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_95850908
Ik heb gisteren trouwens een pretecho laten maken. Ondanks dat ons meisje er geheel verkeerd voor lag, was het erg leuk en fijn om weer even te zien dat ze het goed maakt daarbinnen. Ze ligt in een onvolkomen stuit met één beentje omhoog en één beentje omlaag en had duidelijk geen zin om haar gezichtje te laten zien :9 Alleen het neusje piepte er tussen door :Y

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_95851748
Zo, net bij de dokter geweest voor controle, alles was goed :)
Mijn baarmoeder komt nu tot 1 cm onder mn navel, volgens de dokter is dat prima en zelfs een beetje aan de forse kant, haha.
Maar het kindje zit wel wat lager, hij begon te hoog met luisteren.
Maargoed, alles klonk prima in orde dus ik ben een tevreden mens :)
Tralalalaaa
pi_95851845
Mooi Isis!
En fijn, weer goedgekeurd TAP :)
pi_95851936
Sanne gefeliciteerd met je huisje
GGB ook hier nogmaals van harte en welkom
Krijtlijk wat vervelend dat de uitslag niet goed was.

Hier inmiddels wk 32 bereikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')