Whoehoee voor dé meldpaal van Takkembah!!

En KDtje, wat heerlijk dat je t hartje gehoord hebt en nogveel fijner dat je de bevestiging gehad hebt dat je je kleine mup gewoon al voelt! Fijn fijn! Hartstikke zwangert jij!
GirlGoneBad Ontzettend gefeliciteerd met je 2e streepje! Wat fijn! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en hoop dat de misselijkheid een beetje te behappen zal blijven!
Krijtlijk, fijn dat t nu nog met een aangepast voedingspatroon te reguleren moet zijn en je bij je VK kan blijven! Hoe zwaar was je eerste kindje trouwens?
Vochtdames, ik benijd jullie niet. Ik kan nu nog de spanning op mn voeten en kuiten voelen van Lena's zwangerschap, oi! Dit keer nagenoeg geen last van, wel iets tekening als ik sokken aan heb, maar die moet je met dit weer dan ook vooral niet aantrekken

Kan t ook goed merken in t aantal kilo's wat er nu bij op zit..vorige keer was dat 2,5x zoveel als nu.
Hier niet zoveel bijzonders te melden, gister weer goedgekeurd. Collega vond dat de kleine man nu toch echt wel begon te groeien en ze vermoedde dat hij nu toch wel zn zus zou gaan evenaren qua gewicht. Had ik me net ingesteld op een lief klein 6,5 pondertje

Tis in mn verlof toch echt ineens hard gegaan, mn lijf had die rust blijkbaar echt nodig.
En ook hier alleen maar gerommel van 2x heen en weer naar de creche fietsen om dochter lief te brengen en te halen....oiiii zeh harde buiken...