abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95733452
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 18:27 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Weet ik niet meot je bij spirit zijn die dat als reden aanvoert om niet bij hem af te spreken ;).
Dat voer ik nergens aan als reden. Het enige dat ik zeg is dat ik liever niet voor een eerste date bij iemand thuis afspreek.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:06:04 #127
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_95733486
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat voer ik nergens aan als reden. Het enige dat ik zeg is dat ik liever niet voor een eerste date bij iemand thuis afspreek.
Doe je het toch niet?
Doe je een kroegje dichtbij huis, kan je altijd nog beslissen...
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:08:08 #128
335567 Schilderijtje
Painting a picture
pi_95733628
Oh nee, die waren vroeg leeg hè?
Maar ja zijn ze ook zo vroeg dicht?
pi_95733824
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh nee, die waren vroeg leeg hè?
Maar ja zijn ze ook zo vroeg dicht?
Yup! Hij zou me nog bellen (ik hoop snel want we hadden rond half 10 afgesproken en ik heb niks meer gehoord... weird) dus dan zullen we het wel even kortsluiten. Dus toch bij 1 van ons thuis. Tis even niet anders. Ik vind alleen het nadeel aan bij iemand thuis afspreken dat die ander direct in je persoonlijke omgeving zit en dat je dan ook snel in een sleur belandt met vervolgdates. Ik ga liever ergens heen dan dat ik suf op de bank hang.
Sarcasme. Herken het.
pi_95734194
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Dizorn het volgende:
Mag ook iedere dag dezelfde 10 zijn, hoor. Ik ben niet zo moeilijk :Y
Dat is wel een rol beschuit per dag :o weet je wel niet wat dat kost?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95738362
Heb een aantal mensen van relatieplanet op msn.
Ik word moe van die mensen die je 1x spreekt op msn en dan nooit meer of heel vaag wat van hoort.
Het online daten komt me een beetje de neus uit. Met één meisje heb ik nu wel regelmatig in het echt contact, maar bij tal van anderen is het volstrekt onduidelijk wat ze willen of mee bezig zijn.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:20:56 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95738629
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij geeft aan dat je zo denkt ;)
Als ik iemand zou zijn waarvan spirit zou denken dat dat de reden was dat ik thuis wilde afspreken, ipv topografische redenen ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:22:45 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95738774
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Lees je orginele post met reden nog eens terug :).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:23:47 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95738848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef Dizorn het volgende:
Ik ben terug uit Engeland. Hebben jullie me gemist? O+

Oh en Engelse meiden zijn echt verschrikkelijk (kwa uiterlijk in ieder geval). Ik heb er maar één ontmoet waar ik best een beschuitje mee had willen eten. :+
In Londen zijn de meiskes weldegelijk ontzettend mooi. Ben ook in newcastle geweest afgelopen jaar, maar wat daar voor tokkies rondlopen houd je niet voor mogelijk,.
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:37:59 #135
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_95739784
tvp voor diva's Seven en Spirit die morgenvroeg hun verslag gaan uitbrengen
pi_95739932
Been there, done that, got the T-shirt...

Ik ergerde me op de boot naar NewCastle aan de complete laveloze Engels wijven (sorry, maar hen vrouwen noemen is een belediging voor vrouwen wereldwijd). Wat een drama. Zo'n dikke rollade op de dansvloer, veel te luidrustiger, overheersend aanwezig, et cetera.
  dinsdag 19 april 2011 @ 22:47:44 #137
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95740406
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef Marver8 het volgende:
Been there, done that, got the T-shirt...

Ik ergerde me op de boot naar NewCastle aan de complete laveloze Engels wijven (sorry, maar hen vrouwen noemen is een belediging voor vrouwen wereldwijd). Wat een drama. Zo'n dikke rollade op de dansvloer, veel te luidrustiger, overheersend aanwezig, et cetera.
Werd er bij jullie ook geknokt? Bij ons wel :D. Was een tokkie-antilliaan die het uitlokte omdat iemdand naar zijn meiske keek. Uiteindelijk ging het zover dat men aan 4 uitsmijters niet genoeg had, en dan zit je op zo'n bootje :P.
Een gedicht over Maanvis
pi_95740771
Bij ons uiteindelijk bijna, omdat die tokkies een beetje vervelend waren. Er waren ook veel ouderen aanwezig en daar botste ze continue tegenaan of ze vielen om tegen iemand anders aan. Het "normale" publiek ergerde zich nogal. Ook tijdens die shows konden ze niet even een paar minuten de bek houden :).

Niets mis verder met Engelse dames. Alleen die dronken tokkies eh...
pi_95744302
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Schaken :P
Geen gek idee toch?

Hier op de hoek bij mijn huis zit een schaakvereniging.

En daar komt vanalles, van ouwe lullen, tot kinderen, tot jongvolwassenen. En er wordt vaak rokend buiten gesocialized :D

Vriend van mij was er eens, omdat zijn schaakclub het pand even tijdelijk moest sluiten en hij zei dat het er best gezellig was :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 april 2011 @ 00:06:36 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95744726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 23:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen gek idee toch?

Hier op de hoek bij mijn huis zit een schaakvereniging.

En daar komt vanalles, van ouwe lullen, tot kinderen, tot jongvolwassenen. En er wordt vaak rokend buiten gesocialized :D

Vriend van mij was er eens, omdat zijn schaakclub het pand even tijdelijk moest sluiten en hij zei dat het er best gezellig was :)
komen er veel vrouwen? Schaakgroupies?
Een gedicht over Maanvis
pi_95745062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

komen er veel vrouwen? Schaakgroupies?
Iets meer mannen maar ook genoeg vrouwen ja.

Het is ook gecombineerd hoor, dam- en schaakvereniging... Volgens mij zit de helft van de vrouwen vooral thee te leuten en slap te ouwehoeren en zetten ze om het half uur een steen, maar aan het geroezemoes te horen vermaakt iedereen zich daar wel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 20 april 2011 @ 00:20:56 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95745372
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 16:27 schreef Spirit82 het volgende:
Vraag aan de mannen: is het heel stom als een date niet bij jou thuis wil afspreken?

Mijn date vanavond wil graag dat ik bij hem wat kom drinken (hij woont hier 5 minuten lopen verderop) en ik weet dat het een goede gast is want het is een vriend van mijn vroegere buurman. Laat ik het zo zeggen: mocht hij iets flikken, dan wordt hij verbouwd. Maar toch heb ik iets tegen bij een man thuis afspreken. Heb de neiging om te zeggen: kom dan maar hierheen, maar dat zou ook best eens kunnen zijn waar hij op uit is. He kut -O-
Het is dan wel een vraag aan de mannen maar als jij dat niet zit zitten, zo één twee drie, dan moet je dat gewoon niet doen. Combinatie drank en privacy = neuken vaak.
Resistance is futile.
pi_95745436
Nou de drank en de privacy waren er, maar er is niet eens gezoend. Keurig gedragen dus van 2 kanten. Ben benieuwd of dit nog wat gaat worden :') Hij was wel leuk en aardig, maar ik vertel veel te veel als ik drank op heb :@
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 20 april 2011 @ 00:22:53 #144
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95745458
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Iets meer mannen maar ook genoeg vrouwen ja.

Het is ook gecombineerd hoor, dam- en schaakvereniging... Volgens mij zit de helft van de vrouwen vooral thee te leuten en slap te ouwehoeren en zetten ze om het half uur een steen, maar aan het geroezemoes te horen vermaakt iedereen zich daar wel...
Damclubbers, moet je altijd mee opletten. Voor je het weet heb je hooligans op de tribunes.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 20 april 2011 @ 00:31:14 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95745785
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:37 schreef BeamofLight het volgende:
tvp voor diva's Seven en Spirit die morgenvroeg hun verslag gaan uitbrengen
Verslag.

Eerste oogopslag: leuke vent om te zien! Leuke kleren, leuk kapsel (kaal), mooie ogen, prachtige lach.

Weinig verlegenheid van zijn kant, hij praat veel en hij is intelligent. Ik moest zo nu en dan moeite doen om er tussen te komen. Hij praatte veel over zijn werk eigenlijk, in mindere mate over uitgaan met vrienden en noem maar op. Hij is redelijk opmerkzaam, ik noemde een naam en hij benoemde een pijnpuntje. Ergens gaandeweg heb ik dat terug geserveerd door te vragen of hij wel eens met teveel drank op ging rijden. Verder hele avond gepraat gepraat gepraat gepraat. Goed gegeten. Hij was verrassend welbespraakt voor een Vlaming, die zijn normaal echt veel bedeesder.

Tot dusver: zeer leuke gesprekspartner. Er ontbreekt nog een stukje humor wat mij betreft. Afgesloten met een zoen op de wang en ik heb gezegd dat ik het wel voor herhaling vatbaar vond. Kon zijn reactie moeilijk peilen, hij knikte/zei wel ja maar mijn gevoel zei dat hij er een beetje door overvallen werd of zo.

Ik zie wel of hij nog van zich laat horen. Ik zal in ieder geval niet de eerste zijn die contact opneemt.
Resistance is futile.
pi_95745936
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Verslag.

Eerste oogopslag: leuke vent om te zien! Leuke kleren, leuk kapsel (kaal), mooie ogen, prachtige lach.

Weinig verlegenheid van zijn kant, hij praat veel en hij is intelligent. Ik moest zo nu en dan moeite doen om er tussen te komen. Hij praatte veel over zijn werk eigenlijk, in mindere mate over uitgaan met vrienden en noem maar op. Hij is redelijk opmerkzaam, ik noemde een naam en hij benoemde een pijnpuntje. Ergens gaandeweg heb ik dat terug geserveerd door te vragen of hij wel eens met teveel drank op ging rijden. Verder hele avond gepraat gepraat gepraat gepraat. Goed gegeten. Hij was verrassend welbespraakt voor een Vlaming, die zijn normaal echt veel bedeesder.

Tot dusver: zeer leuke gesprekspartner. Er ontbreekt nog een stukje humor wat mij betreft. Afgesloten met een zoen op de wang en ik heb gezegd dat ik het wel voor herhaling vatbaar vond. Kon zijn reactie moeilijk peilen, hij knikte/zei wel ja maar mijn gevoel zei dat hij er een beetje door overvallen werd of zo.

Ik zie wel of hij nog van zich laat horen. Ik zal in ieder geval niet de eerste zijn die contact opneemt.
Nog wat heel van je voornemen om nu even niks te doen? Nee gok ik?
Sarcasme. Herken het.
pi_95746673
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Afgesloten met een zoen op de wang en ik heb gezegd dat ik het wel voor herhaling vatbaar vond. Kon zijn reactie moeilijk peilen, hij knikte/zei wel ja maar mijn gevoel zei dat hij er een beetje door overvallen werd of zo.
Wie weet hoe vaak hij na de eerste date heeft moeten horen "Je bent een leuke man maar ik voel geen klik en wil het daarom hierbij laten" dan is dit toch wel een verassing
quote:
Je hebt hem in ieder geval een voorzet gegeven. Of hij er op reageert is een tweede want misschien ziet hij jou niet zitten.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Waar is jouw verslag van de avond ?
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  woensdag 20 april 2011 @ 01:34:51 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95747433
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:35 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Een tweede keer afspreken zit er wel in, maar dat is plan B. Plan B zou sowieso erg kalm moeten verlopen trouwens, ik zie wel hoe dit loopt, alle andere lijnen kap ik af en deze blijft nog op een kiertje. Zodra die deur dicht is: plan A is nog altijd ermee kappen. Kans dat ik nog iets van hem hoor is toch niet erg groot, vermoed ik. Morgen schrijf ik me uit op de datingsites.
Resistance is futile.
  woensdag 20 april 2011 @ 01:37:50 #149
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95747482
quote:
7s.gif Op woensdag 20 april 2011 01:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Een tweede keer afspreken zit er wel in, maar dat is plan B. Plan B zou sowieso erg kalm moeten verlopen trouwens, ik zie wel hoe dit loopt, alle andere lijnen kap ik af en deze blijft nog op een kiertje. Zodra die deur dicht is: plan A is nog altijd ermee kappen. Kans dat ik nog iets van hem hoor is toch niet erg groot, vermoed ik. Morgen schrijf ik me uit op de datingsites.
Waarom schrijf je je uit op de datingsites?
Een gedicht over Maanvis
pi_95749295
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:55 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Waar is jouw verslag van de avond ?
Ik ben niet zo van de uitgebreide verslagen ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 00:22 schreef Spirit82 het volgende:
Nou de drank en de privacy waren er, maar er is niet eens gezoend. Keurig gedragen dus van 2 kanten. Ben benieuwd of dit nog wat gaat worden :') Hij was wel leuk en aardig, maar ik vertel veel te veel als ik drank op heb :@
Hij heeft een superlekker lijf *kwijl* Qua gezicht is het even wennen omdat ik gewoon niet echt val op blond haar en blauwe ogen en hij heeft ook niet echt uitstraling. Ik zou hem best nog wel een keer willen zien, maar begreep dat hij net uit een relatie van 2,5 jaar komt, dus het zal allemaal langzaam gaan. Ik wacht het rustig af. Heb op het moment toch eigenlijk al teveel aan mn hoofd :)
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')