abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 april 2011 @ 17:27:34 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95674645
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:25 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hm ms dat op Fok nu zo gedaan is dat reeksen automatisch in je AT blijven ofzo. Naja. Ik ben de zon in.
Hoop het niet. Dan krijg ik alle Singles in m'n AT.. dat wil ik niet :X
pi_95674669
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan had ie wel eens voor haar op mogen komen voor haar :N
Tja, da's juist het leuke van alles, ook echt in hun hoofd gaan zitten en daar het verhaal om heen bouwen.
Zo'n type kerel heeft na zo'n verhaal namelijk slechts een paar opties.
Optie 1: Hij komt inderdaad voor haar op en zoekt de confrontatie met mij op.
En nu heb ik een hekel aan vechten en ben ook totaal geen vechtersbaas, maar vanwege m'n toch redelijk sportieve lichaam weten ze natuurlijk nooit wat er gaat gebeuren als ze me confronteren.
En zo'n kerel heeft toch echt geen zin om daar eventueel achter te komen, dan raakt zijn haar immers in de war.

En ook al ontwijk ik die confrontatie, wordt het geen vechtpartij en kies ik dus het hazenpad, wat zal er dan gebeuren?
Ik, als dominant, vrouwonderdrukkend alpha-mannetje, zal natuurlijk nooit in die tent blijven zodra ik in m'n leidersrol aan ben getast.
Dus dan zou ik weg willen en m'n (gehoorzame) vrouwtje zou moeten volgen. En aangezien ze dat volgens het verhaal al 12 jaar doet, is de kans klein dat ze die keer niet zal luisteren naar me.

Oftewel, bij optie 1 krijgt hij klappen, kreukelt hij zijn overhemd/haar of verlaat zijn prooi het pand.

Dus kiest hij de veel veiligere (en achterbakse) optie 2: De ridder op het witte paard uithangen en achter mijn rug om op haar in blijven lullen in de hoop dat hij haar nog even een steegje in kan trekken ofzo.

En dat is dan ook het leukste van dergelijke zooi; alles in zoverre uitdenken dat je de ander telkens een zet voor bent. Wat dat betreft is het net schaken. (of the A-team :7.)
I was an atheist until I realized I was God
pi_95674718
Op datingsites krijg ik vaak reacties van vrouwen die niet mijn type zijn en in het normale leven op straat is er juist vaker wederzijdse aantrekkingskracht.
pi_95674743
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, helaas komt dat nooit tot actie. :{
Heb je nou al een tennisracket gekocht dan lamlul?
  maandag 18 april 2011 @ 17:39:55 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95675247
quote:
12s.gif Op maandag 18 april 2011 17:28 schreef kastanova het volgende:

(of the A-team :7.)
Dat is natuurlijk het echte werk!

Maar het klopt dat er verschillende opties zijn en het lastig voor die gast is om te kiezen hoe en wat als ie het hele verhaal geloofd.
pi_95675804
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wat staat er dan op je lijstje om te gaan doen .. of wat zou je willen?
Dat is dus het lastige. Dat weet ik niet. Ik vind het lastig om keuze te maken. Zeker keuzes waarvan ik niet alles kan overzien.
Genoeg over mij en mijn problemen. Laten we het weer over daten hebben
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95676169
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef kastanova het volgende:

[..]

Heb je nou al een tennisracket gekocht dan lamlul?
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95676460
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je bent nu alweer aan het zeiken en excuses aan het zoeken om toch maar weer niets aan de situatie te veranderen.

Moet je uiteraard helemaal zelf weten, maar ga dan ook niet meer lopen miepen dat je geen sociaal leven hebt.
  maandag 18 april 2011 @ 18:51:18 #59
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_95678549
Het idee van tennis is dan ook dat je dat leert ^^
  maandag 18 april 2011 @ 19:20:56 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95680166
quote:
Afzender: shy82
Datum: 18/04/2011 19:15
Titel: Ik ben dus jaqueline
Inhoud:
Hallo!
Hier ben ik dus. Mijn naam is Jaqueline, 28 jaar en huismoeder van 3 schattige kindjes van 9, 7 en 5 . Naast het zijn van fulltime huisvrouw verdien ik nog wat bij als internetmodel. Ja eeuh wat zal ik eens over mezellef vertellen???? Tja ik hou van leuke dingen doen met mijn Kidz en lekker eten. Ik ga vaak wandelen met mijn hondje in de bossen in Friesland want ik hou van de geur van versgemaaid gras. Ik vroeg me af op welke camping je staat want dan kan ik je een keer opzoeken om saampies gezellig te wandelen want je lijkt me erg eerlijk, betrouwbaar. Ik ben al genoeg voor de gek gehouden daarom loop ik momenteel bij de maatschappelijk werker, samen met de 3 verschillende vaders van mijn kinderen. Nou genoeg over mij. Ik vroeg me af wat voor sterrenbeeld jij hebt. Ik ben namelijk een schorpioentje. Erg vurig en betrouwbaar. Dit gaat het beste samen met de sterrenbeelden: Leeuw, tweeling, maagd, ram, stier, kreeft, leeuw, weegschaal, boogschutter, steenbok, waterman en vissen.

Ben je geitresseerd of nieuwschierig????? Ik zou zeggen neem ff een kijkje op me profiel.........Zo y zo de moeite waard!!!!!!!

Ik wilde nog afsluiten met een gedichtje dat ik speciaal voor je heb geschreven:
Het leven is kort, ik heb er al drie gehad. Ben jij nummer 4?
Ik hoop dat je het mooi vind want het komt uit me hart.

Kuzzzzzzzzz
Jaqqie!!!!!!!!
Goh, ik heb er weer eentje die denkt dat ze de leukste thuis is. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_95680557
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :p
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_95680635
quote:
10s.gif Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Goh, ik heb er weer eentje die denkt dat ze de leukste thuis is. :')
Wil ze nou een 4de kind met je? :+

Wel originele spelling van sowieso, maar ''nieuwschierig' is een no-go natuurlijk :P
  maandag 18 april 2011 @ 19:36:32 #63
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_95681050
Silenus, blijf toch eens weg bij dat Knuz zeg..
Overal verstand van.
pi_95681740
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :p
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.
Heb namelijk maar weinig mensen meegemaakt die bij zo'n clubje zaten en volledig "in orde" waren of uberhaupt veel kans maakten op een vriendin.

Niet allemaal nerds ofzo, maar wel enigszins sociaal afgestompt waarbij de mede-clubleden ook niet echt een bevorderlijke uitwerking hadden.
Uitzonderingen daargelaten uiteraard, maar in mijn ogen in ieder geval niet echt een aanrader.
  maandag 18 april 2011 @ 19:55:41 #65
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_95682275
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Wil ze nou een 4de kind met je? :+

Wel originele spelling van sowieso, maar ''nieuwschierig' is een no-go natuurlijk :P
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel. ;)
Gourmetten of steengrillen?
pi_95682604
quote:
15s.gif Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.
It's just a little samba..... - dat liedje kwam in mij op :7
pi_95682783
quote:
5s.gif Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
:Y viel mij ook al op ja
pi_95682798
Ik krijg op knuz eigenlijk maar doodsaaie shit...

Vorige week ook weer iemand die 100% zeker wist dat ze me ergens van kende, maar geen flauw idee waar van.

Ze kwam uit Overijssel en aangezien dat toch mijn Heimat blijft een vrij cocky reactie teruggestuurd:
"Oorspronkelijk kom ik zelf ook uit Overijssel en legends never die. De kans is dus groot dat je toch vooral bekend bent met m'n reputatie."

Bleek ze me ook nog écht te kennen via een seksbuddy die facebook-foto's had lopen showen :').
pi_95683261
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel. ;)
Vrouwen en humor; Sarah Kroos zou een nekschot moeten krijgen :r.
pi_95686590
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:
Ik lig er helemaal dubbel van. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95686737
Ben ik nu de enige die het wel daadwerkelijk grappig vindt?
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 18 april 2011 @ 21:09:12 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_95686773
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik nu de enige die het wel daadwerkelijk grappig vindt?
Denk t.. als t als grap was had ze het wat beter moeten doen :)
pi_95687415
Ik vond het ook grappig, wat een zuurpruimpjes zijn jullie toch.... Dat meisje neemt Sil in de zeik. Leuke binnenkomertje vind ik dan.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_95687962
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond het ook grappig, wat een zuurpruimpjes zijn jullie toch.... Dat meisje neemt Sil in de zeik. Leuke binnenkomertje vind ik dan.
Jij hebt duidelijk zijn profieltekst niet gelezen :N
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_95688393
Sil vertelt toch zelf dat dat meisje alles is wat hij als minpunten had opgesomt. Ik kan hieruit wel afleiden wat hij op zijn profiel had staan. Ik rol heus niet over de vloer van het lachen maar ik vind het wel enigszins grappig....

Overigens heb ik het idee dat jullie elkaar profiel kunnen vinden, ik kan dat dus niet.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')