Hoop het niet. Dan krijg ik alle Singles in m'n AT.. dat wil ik nietquote:Op maandag 18 april 2011 17:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm ms dat op Fok nu zo gedaan is dat reeksen automatisch in je AT blijven ofzo. Naja. Ik ben de zon in.
Tja, da's juist het leuke van alles, ook echt in hun hoofd gaan zitten en daar het verhaal om heen bouwen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan had ie wel eens voor haar op mogen komen voor haar
Heb je nou al een tennisracket gekocht dan lamlul?quote:Op maandag 18 april 2011 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, helaas komt dat nooit tot actie.
Dat is natuurlijk het echte werk!quote:
Dat is dus het lastige. Dat weet ik niet. Ik vind het lastig om keuze te maken. Zeker keuzes waarvan ik niet alles kan overzien.quote:Op maandag 18 april 2011 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat staat er dan op je lijstje om te gaan doen .. of wat zou je willen?
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb je nou al een tennisracket gekocht dan lamlul?
Je bent nu alweer aan het zeiken en excuses aan het zoeken om toch maar weer niets aan de situatie te veranderen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.
Goh, ik heb er weer eentje die denkt dat ze de leukste thuis is.quote:Afzender: shy82
Datum: 18/04/2011 19:15
Titel: Ik ben dus jaqueline
Inhoud:
Hallo!
Hier ben ik dus. Mijn naam is Jaqueline, 28 jaar en huismoeder van 3 schattige kindjes van 9, 7 en 5 . Naast het zijn van fulltime huisvrouw verdien ik nog wat bij als internetmodel. Ja eeuh wat zal ik eens over mezellef vertellen???? Tja ik hou van leuke dingen doen met mijn Kidz en lekker eten. Ik ga vaak wandelen met mijn hondje in de bossen in Friesland want ik hou van de geur van versgemaaid gras. Ik vroeg me af op welke camping je staat want dan kan ik je een keer opzoeken om saampies gezellig te wandelen want je lijkt me erg eerlijk, betrouwbaar. Ik ben al genoeg voor de gek gehouden daarom loop ik momenteel bij de maatschappelijk werker, samen met de 3 verschillende vaders van mijn kinderen. Nou genoeg over mij. Ik vroeg me af wat voor sterrenbeeld jij hebt. Ik ben namelijk een schorpioentje. Erg vurig en betrouwbaar. Dit gaat het beste samen met de sterrenbeelden: Leeuw, tweeling, maagd, ram, stier, kreeft, leeuw, weegschaal, boogschutter, steenbok, waterman en vissen.
Ben je geitresseerd of nieuwschierig????? Ik zou zeggen neem ff een kijkje op me profiel.........Zo y zo de moeite waard!!!!!!!
Ik wilde nog afsluiten met een gedichtje dat ik speciaal voor je heb geschreven:
Het leven is kort, ik heb er al drie gehad. Ben jij nummer 4?
Ik hoop dat je het mooi vind want het komt uit me hart.
Kuzzzzzzzzz
Jaqqie!!!!!!!!
Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :pquote:Op maandag 18 april 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb het balgevoel van baksteen dus dat gaat hem niet worden.
Wil ze nou een 4de kind met je?quote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Goh, ik heb er weer eentje die denkt dat ze de leukste thuis is.
Ik probeerde hem juist een beetje van "zo'n soort sociaal leven" af te houden.quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Voor jou lijkt mij iets als een bordspellen- of denksportvereniging wel wat. Bordspellen zijn die gasten die Magic the Gathering enzo spelen. Of LARPen maar dan moet je wel beetje freak zijn :p
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wil ze nou een 4de kind met je?
Wel originele spelling van sowieso, maar ''nieuwschierig' is een no-go natuurlijk
It's just a little samba..... - dat liedje kwam in mij opquote:Op maandag 18 april 2011 15:49 schreef kastanova het volgende:
Tja, als je op die tour gaat kun je net zo goed een Hugo Boss pak kopen en beweren dat je een grote internationale producer van muziekvideo's bent.
Even 2 weken sparen om al dat geld aan rondjes uit te geven in de 1 of andere yuppentent, een paar fakenummers in je telefoon zetten met namen als Snoop Dogg en Pharrell Williams en vervolgens wijven neuken die een rol in je video willen.
quote:Op maandag 18 april 2011 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
Meer mensen waarbij dit topic al in MyAT staat zonder er gepost te hebben?
Vrouwen en humor; Sarah Kroos zou een nekschot moeten krijgenquote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.
Ik lig er helemaal dubbel van.quote:Op maandag 18 april 2011 19:55 schreef Silenus het volgende:
Dit is natuurlijk geen serieus bericht, ze is een normale HBO-studente die 'zogenaamd' doet alsof ze alles is wat ik afzeik in m'n profiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk t.. als t als grap was had ze het wat beter moeten doenquote:Op maandag 18 april 2011 21:08 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben ik nu de enige die het wel daadwerkelijk grappig vindt?
Jij hebt duidelijk zijn profieltekst niet gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vond het ook grappig, wat een zuurpruimpjes zijn jullie toch.... Dat meisje neemt Sil in de zeik. Leuke binnenkomertje vind ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |