oow nog niet helemaal uitgeziekt?quote:
Foon is leeg, maar heb hem gezien!quote:Op maandag 18 april 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BOOBSSSSSS
Waarom reageer jij niet als ik je een foto stuur?
Er zaten hier 3 mannen met ontbloot bovenlijf op het balkon gisterenquote:Op maandag 18 april 2011 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Foon is leeg, maar heb hem gezien!![]()
En ik krijg trek van de TT..
Naja, niet ziek kwa griep ofzo, meer ziek kwa...uhmm..... niet kunnen slapen en de hele tijd moeten janken...quote:
nomnomnomnomquote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zaten hier 3 mannen met ontbloot bovenlijf op het balkon gisteren
Hoezo huilen dan?quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Naja, niet ziek kwa griep ofzo, meer ziek kwa...uhmm..... niet kunnen slapen en de hele tijd moeten janken...
Iet met over-emotioneel zijn, overal over nadenken en alles kut vinden.....quote:
Dat is ook niet leukquote:Op maandag 18 april 2011 10:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Iet met over-emotioneel zijn, overal over nadenken en alles kut vinden.....
te licht buiten??quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk![]()
Sterkte ermee.
Ik ga weer ff liggen. Ben moe, wil slapen maar dat lukt niet om een of andere vage reden
Mjah en mn gordijnen hangen nog nietquote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
te licht buiten??
das voor mij reden genoeg om niet meer te kunnen slapen
Sterktequote:Op maandag 18 april 2011 10:25 schreef NBT het volgende:
[..]
Iet met over-emotioneel zijn, overal over nadenken en alles kut vinden.....
dan is het al snel te licht binnen. succes met slapenquote:Op maandag 18 april 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah en mn gordijnen hangen nog niet
quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Naja, niet ziek kwa griep ofzo, meer ziek kwa...uhmm..... niet kunnen slapen en de hele tijd moeten janken...
QFTquote:
MaleDuck was weer bezig?quote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
je kan trouwens echt aan de dieren merken dat het lente is
van het weekend bijna een eend of de voorruit van mijn auto. meneer eend vond het nodig om toch nog even over te vliegen
quote:Op maandag 18 april 2011 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
je kan trouwens echt aan de dieren merken dat het lente is
van het weekend bijna een eend of de voorruit van mijn auto. meneer eend vond het nodig om toch nog even over te vliegen
ze gaan op hosseljachtquote:Op maandag 18 april 2011 10:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hoe durf je
maar wat heeft dat met lente te maken?
ja en dan spelen de hormoontjes de overhandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |