Gelijk heeft ze!quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Niet eens. Maar die dingen die ze af en toe verzint. Ze wil dat ik een 2 kilo zak piepers mee naar Delft neem in de trein, zodat ik daar af en toe ook nog eens gezond eet.
WTF.
Dan leg je uit dat het goedkoper en makkelijker is om die bij de lokale frietboer te halen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Niet eens. Maar die dingen die ze af en toe verzint. Ze wil dat ik een 2 kilo zak piepers mee naar Delft neem in de trein, zodat ik daar af en toe ook nog eens gezond eet.
WTF.
Net alsof ik daar niet gezond eet.quote:
Alsof ze ooit iets van me aanneemt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan leg je uit dat het goedkoper en makkelijker is om die bij de lokale frietboer te halen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze ooit iets van me aanneemt.Ze denkt ook dat ik gameverslaafd ben, maakt niet uit wat ik zeg. en allebei m'n ouders hebben het nu constant over die tristan, dat hij ook COD speelde.
![]()
19 mei wordt ik 20. Maar ik woon niet meer bij m'n ouders gelukkig. Maar als ik daar ben, en ik zit even lekker te gamen dan beginnen ze er heel de tijd over dat ik moet stoppen met die gameverslaving en iets nuttigs moet gaan doen.quote:
Haha ik had mijn vader zaterdag aan de telefoon en was in Amsterdam. Zegt ie ja kijk maar uit dat er niet zo'n gek met een geweer rondloopt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze ooit iets van me aanneemt.Ze denkt ook dat ik gameverslaafd ben, maakt niet uit wat ik zeg. en allebei m'n ouders hebben het nu constant over die tristan, dat hij ook COD speelde.
![]()
gewoon doen joh en dan die shit verkopen in de trein!quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net alsof ik daar niet gezond eet.En kom op zeg. Desnoods koop ik ze daar wel maar ik ga geen fucking aardappelen meenemen in de trein, kom op man.
Mensen die aardappelen gaan verkopen in de trein.quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon doen joh en dan die shit verkopen in de trein!
mams blij jij rijk. win win
dat zijn bazen die schijt hebben!quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mensen die aardappelen gaan verkopen in de trein.
In de periode 1940-1945 kon je dr waarschijnlijk goed rijk mee worden!quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mensen die aardappelen gaan verkopen in de trein.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
kut kom er weer te laat achter anders had ik deze shit michhas kado gedaan voor de operatie
nog steeds!quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In de periode 1940-1945 kon je dr waarschijnlijk goed rijk mee worden!
In die periode kon je het best maar niet in sommige treinen zitten, ook niet om aardappelen te verkopen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In de periode 1940-1945 kon je dr waarschijnlijk goed rijk mee worden!
Wreed.quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In die periode kon je het best maar niet in sommige treinen zitten, ook niet om aardappelen te verkopen.
hoezo juist wel nog ff wat jewgold fixen jeweetquote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In die periode kon je het best maar niet in sommige treinen zitten, ook niet om aardappelen te verkopen.
Gewoon bij de NSB gaan, dan hoef je geen moeite te doen voor dat goud, dan krijg je het ook wel.quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoezo juist wel nog ff wat jewgold fixen jeweet
nsb dat was voor watjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gewoon bij de NSB gaan, dan hoef je geen moeite te doen voor dat goud, dan krijg je het ook wel.
SS of NSDAP dan. Jij had bij de SS-motorbrigade moeten gaan.quote:
de motor brigade was niks veels te weinig motoren. had er laatst nog iets over gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
SS of NSDAP dan. Jij had bij de SS-motorbrigade moeten gaan.
quote:Wij hebben uw aanvraag voor een T-Mobile abonnement ontvangen, hartelijk dank daarvoor.
Als onderdeel van de aanvraagprocedure voeren wij een risico-onderzoek uit, waarvan een kredietwaardigheidonderzoek onderdeel uitmaakt (Algemene Voorwaarden T-Mobile Abonnee art. 3.3). Voor dit onderzoek maken wij gebruik van de persoonsgegevens die u hebt ingevuld bij uw aanvraag.
Het resultaat van dit onderzoek wijst uit dat wij u op dit moment helaas geen aanbod voor een T-Mobile abonnement kunnen doen. Wij kunnen ons voorstellen dat u wilt weten wat de reden daarvan is. Of wellicht bent u van mening dat uw aanvraag onterecht is afgewezen? U kunt dan via deze link het formulier met benodigde gegevens downloaden, invullen en opsturen naar ..
Wat was bij jou de reden dan? Want ik kan geen reden bedenken? Ik heb altijd alles netjes betaald. Enige wat ik me kan bedenken is dat iemand een achterstand heeft gehad op dit adres aangezien hier meerdere mensen wonen of mijn ouders want die betalen nooit wat op tijd ..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |