Ja ik wou dat filmpje plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar. Zit er al de hele tijd mee te kutten.quote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef Bozz187 het volgende:
Nou nou wat een feestige stemming zeg al depri gebeuren. Tamz plaats wat picas is iedereen weer vrolijk
sorry bozzquote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik wou dat filmpje plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar. Zit er al de hele tijd mee te kutten.
nu het toch over kut gaat. Zit er kut in het filmpje.quote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik wou dat filmpje plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar. Zit er al de hele tijd mee te kutten.
Had je al een track & trace dingetje?quote:Op maandag 18 april 2011 17:29 schreef Michhas het volgende:
Wtf man, vorige week woensdag die Turtle Beach besteld, heb hem nog steeds niet binnen
Ja, die staat al sinds woensdag op hetzelfde:quote:Op maandag 18 april 2011 17:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Had je al een track & trace dingetje?
quote:Bestel
Scan door de chauffeur bij het laden van de bestelauto. Hiermee geeft de chauffeur aan het pakket voor aflevering te hebben ingeladen.
Nee wel tiet.quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nu het toch over kut gaat. Zit er kut in het filmpje.
Wat lukt er niet btw
oh dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee wel tiet.Nou ja geen blote tet.
Maar ik krijg ze niet achter elkaar.
Uh ja, hij zou woensdag bezorgd worden, heb hem dinsdag besteld. Woensdag niks, donderdag niks, vrijdag niks. vandaag niks.quote:Op maandag 18 april 2011 17:37 schreef KoningStoma het volgende:
Worden die dingetjes wel op maandagen bezorgd?
Maandags wordt er niet bezorgd. Geen excuus maar toch.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uh ja, hij zou woensdag bezorgd worden, heb hem dinsdag besteld. Woensdag niks, donderdag niks, vrijdag niks. vandaag niks.
Kutkabouter misschien?quote:Op maandag 18 april 2011 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nu het toch over kut gaat. Zit er kut in het filmpje.
Wat lukt er niet btw
Dan zou ik toch even contact opnemen.quote:Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Uh ja, hij zou woensdag bezorgd worden, heb hem dinsdag besteld. Woensdag niks, donderdag niks, vrijdag niks. vandaag niks.
Alleen dringende shit. Ik heb er gewerkt.quote:
Bij de TNT jaquote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alleen dringende shit. Ik heb er gewerkt.
Aah oke, ik dacht dat track en trace een TNT systeem was.quote:
Nee heb je tegenwoordig bij alle postbedrijven.quote:Op maandag 18 april 2011 17:48 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Aah oke, ik dacht dat track en trace een TNT systeem was.
Niet eens. Maar die dingen die ze af en toe verzint. Ze wil dat ik een 2 kilo zak piepers mee naar Delft neem in de trein, zodat ik daar af en toe ook nog eens gezond eet.quote:Op maandag 18 april 2011 18:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moest je weer stoppen met xboxen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |