Ontslag door ziektequote:Op maandag 18 april 2011 11:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja blijkbaar waarderen ze mijn pogingen om weer te gaan werken niet. Heb tussendoor nog geprobeerd om te gaan werken, dat ging niet dus heb me toen weer ziek gemeld, dat tellen ze dan ook gewoon mee als ziekmelding.
Verder heb ik vorig jaar een keer oorontsteking gehad, en keelontsteking.
Nope.quote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef kenserkabouter het volgende:
Michhas, kut man.Kan je het niet een maandje of 2 rekken?
En je hebt geen ontslagtermijn?quote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope.
Zit in Fase B bij Randstad, was al bijna 2 jaar werkzaam voor Randstad, en had altijd erg goed contact (persoonlijk en zakelijk) met mijn intercedent.
Echter is ze 3 weken geleden overgeplaatst naar een andere afdeling binnen Randstad. Heb het idee dat het daar een beetje mee te maken heeft, zij deed echt álles voor me.
Maar Fase B houdt in dat je om de drie maanden een nieuw contract krijgt. En mijne loopt op 16 mei af, en wordt nu dus niet verlengd.
Nee ik heb geen ontslag gekregen, mijn contract is gewoon niet verlengdquote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
En je hebt geen ontslagtermijn?
Bieden ze ook op geen enkele manier, nieuw werk aan?quote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik heb geen ontslag gekregen, mijn contract is gewoon niet verlengd
Ja normaal wel.quote:Op maandag 18 april 2011 13:01 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Bieden ze ook op geen enkele manier, nieuw werk aan?
Jezus wat kut.quote:Op maandag 18 april 2011 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja normaal wel.
Fase B is zeg maar dat je gedetacheerd bent aan Randstad. Stel nou dat ik door een herorganisatie of faillisement van het bedrijf ofzo zonder werk was komen te zitten, iets waar ik zelf niks aan kon doen, dan was Randstad verplicht mij een maand mijn oude salaris door te betalen en vergelijkbaar werk voor mij te zoeken.
Echter kiest Randstad er nu dus ook voor om mijn contract niet te verlengen. Dus ik zal een andere baan moeten zoeken buiten Randstad om.
Ja het is een hele nare samenloop van omstandigheden in dit geval.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 13:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja het is een hele nare samenloop van omstandigheden in dit geval.
Die knie, mijn intercedente die weggaat, het bedrijf dat aan het reorganiseren is en dus om de meest lompe redenen mensen probeert te dumpen...
Ach ja, shit happens, ik ga op zoek naar nieuw werk en red me wel weer, er zijn genoeg uitzendbureau's die me willen hebben en ik ben best trots op mijn CV, dus komt goed
Wat een rotstreek, maar gewoon doen wat Tauchmeister zegt en het komt allemaal goedquote:Op maandag 18 april 2011 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja normaal wel.
Fase B is zeg maar dat je gedetacheerd bent aan Randstad. Stel nou dat ik door een herorganisatie of faillisement van het bedrijf ofzo zonder werk was komen te zitten, iets waar ik zelf niks aan kon doen, dan was Randstad verplicht mij een maand mijn oude salaris door te betalen en vergelijkbaar werk voor mij te zoeken.
Echter kiest Randstad er nu dus ook voor om mijn contract niet te verlengen. Dus ik zal een andere baan moeten zoeken buiten Randstad om.
Het komt ook wel goed, maar het blijft nu even kutquote:Op maandag 18 april 2011 13:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
[..]
Wat een rotstreek, maar gewoon doen wat Tauchmeister zegt en het komt allemaal goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 18 april 2011 13:23 schreef tliciouz het volgende:
Oeh, ik kreeg net telefoon van werk, dat ze voor mij een nieuw adres hebben op de donderdag middag voor vast. Zou dat betekenen dat mijn contract verlengt word? Lijkt me wel toch?Want ze zouden niet voor 2 weken mij nog nemen en daarna weer die gene overplaatsen naar een ander. Toch?
NIceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PM eens terug![]()
quote:
Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weer.quote:Op maandag 18 april 2011 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Niet klagen Michhas ik zie mijn vriendin donderdag pas weer
Dan voel ik je pijn baasquote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weer.
Jij hebt tenminste een vriendin.quote:Op maandag 18 april 2011 14:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriendin van het weekend pas weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |