Gelijk heeft ze!quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Niet eens. Maar die dingen die ze af en toe verzint. Ze wil dat ik een 2 kilo zak piepers mee naar Delft neem in de trein, zodat ik daar af en toe ook nog eens gezond eet.
WTF.
Dan leg je uit dat het goedkoper en makkelijker is om die bij de lokale frietboer te halen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:14 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Niet eens. Maar die dingen die ze af en toe verzint. Ze wil dat ik een 2 kilo zak piepers mee naar Delft neem in de trein, zodat ik daar af en toe ook nog eens gezond eet.
WTF.
Net alsof ik daar niet gezond eet.quote:
Alsof ze ooit iets van me aanneemt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan leg je uit dat het goedkoper en makkelijker is om die bij de lokale frietboer te halen.
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze ooit iets van me aanneemt.Ze denkt ook dat ik gameverslaafd ben, maakt niet uit wat ik zeg. en allebei m'n ouders hebben het nu constant over die tristan, dat hij ook COD speelde.
![]()
19 mei wordt ik 20. Maar ik woon niet meer bij m'n ouders gelukkig. Maar als ik daar ben, en ik zit even lekker te gamen dan beginnen ze er heel de tijd over dat ik moet stoppen met die gameverslaving en iets nuttigs moet gaan doen.quote:
Haha ik had mijn vader zaterdag aan de telefoon en was in Amsterdam. Zegt ie ja kijk maar uit dat er niet zo'n gek met een geweer rondloopt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:20 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Alsof ze ooit iets van me aanneemt.Ze denkt ook dat ik gameverslaafd ben, maakt niet uit wat ik zeg. en allebei m'n ouders hebben het nu constant over die tristan, dat hij ook COD speelde.
![]()
gewoon doen joh en dan die shit verkopen in de trein!quote:Op maandag 18 april 2011 18:18 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Net alsof ik daar niet gezond eet.En kom op zeg. Desnoods koop ik ze daar wel maar ik ga geen fucking aardappelen meenemen in de trein, kom op man.
Mensen die aardappelen gaan verkopen in de trein.quote:Op maandag 18 april 2011 18:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
gewoon doen joh en dan die shit verkopen in de trein!
mams blij jij rijk. win win
dat zijn bazen die schijt hebben!quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mensen die aardappelen gaan verkopen in de trein.
In de periode 1940-1945 kon je dr waarschijnlijk goed rijk mee worden!quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Mensen die aardappelen gaan verkopen in de trein.
quote:Op maandag 18 april 2011 18:31 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
kut kom er weer te laat achter anders had ik deze shit michhas kado gedaan voor de operatie
nog steeds!quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In de periode 1940-1945 kon je dr waarschijnlijk goed rijk mee worden!
In die periode kon je het best maar niet in sommige treinen zitten, ook niet om aardappelen te verkopen.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
In de periode 1940-1945 kon je dr waarschijnlijk goed rijk mee worden!
Wreed.quote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In die periode kon je het best maar niet in sommige treinen zitten, ook niet om aardappelen te verkopen.
hoezo juist wel nog ff wat jewgold fixen jeweetquote:Op maandag 18 april 2011 18:33 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
In die periode kon je het best maar niet in sommige treinen zitten, ook niet om aardappelen te verkopen.
Gewoon bij de NSB gaan, dan hoef je geen moeite te doen voor dat goud, dan krijg je het ook wel.quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoezo juist wel nog ff wat jewgold fixen jeweet
nsb dat was voor watjesquote:Op maandag 18 april 2011 18:35 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Gewoon bij de NSB gaan, dan hoef je geen moeite te doen voor dat goud, dan krijg je het ook wel.
SS of NSDAP dan. Jij had bij de SS-motorbrigade moeten gaan.quote:
de motor brigade was niks veels te weinig motoren. had er laatst nog iets over gelezenquote:Op maandag 18 april 2011 18:37 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
SS of NSDAP dan. Jij had bij de SS-motorbrigade moeten gaan.
quote:Wij hebben uw aanvraag voor een T-Mobile abonnement ontvangen, hartelijk dank daarvoor.
Als onderdeel van de aanvraagprocedure voeren wij een risico-onderzoek uit, waarvan een kredietwaardigheidonderzoek onderdeel uitmaakt (Algemene Voorwaarden T-Mobile Abonnee art. 3.3). Voor dit onderzoek maken wij gebruik van de persoonsgegevens die u hebt ingevuld bij uw aanvraag.
Het resultaat van dit onderzoek wijst uit dat wij u op dit moment helaas geen aanbod voor een T-Mobile abonnement kunnen doen. Wij kunnen ons voorstellen dat u wilt weten wat de reden daarvan is. Of wellicht bent u van mening dat uw aanvraag onterecht is afgewezen? U kunt dan via deze link het formulier met benodigde gegevens downloaden, invullen en opsturen naar ..
Wat was bij jou de reden dan? Want ik kan geen reden bedenken? Ik heb altijd alles netjes betaald. Enige wat ik me kan bedenken is dat iemand een achterstand heeft gehad op dit adres aangezien hier meerdere mensen wonen of mijn ouders want die betalen nooit wat op tijd ..quote:
Bij mij was het een fout, aangezien ik voor de eerste keer een abonnement afsloot.quote:Op maandag 18 april 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat was bij jou de reden dan? Want ik kan geen reden bedenken? Ik heb altijd alles netjes betaald. Enige wat ik me kan bedenken is dat iemand een achterstand heeft gehad op dit adres aangezien hier meerdere mensen wonen of mijn ouders want die betalen nooit wat op tijd ..
Ja ik MOET een brief sturen en mag niet bellen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bij mij was het een fout, aangezien ik voor de eerste keer een abonnement afsloot.
Even klantenservice bellen en het was gefixt.
Die eerste keer dat ik mn abbo afsloot, was via internet.quote:Op maandag 18 april 2011 19:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik MOET een brief sturen en mag niet bellen.
Wtf.quote:Op maandag 18 april 2011 19:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die eerste keer dat ik mn abbo afsloot, was via internet.
Ik was niet thuis toen de bezorger langskwam, die nam m weer mee.
Hadden ze toch die aansluitkosten berekend. Ik steeds die kutklantenservice bellen en zij maar zeggen dat t geregeld zou worden..steeds niet gebeurd.
Doordat stond ik ook op een zwarte lijst ofzo, en kreeg ik brieven van een incassobureau.
Na een brief gestuurd te hebben waarin ik ze vies pwnde, hadden ze alles ingetrokken.
Dan wordt het bij jou, Tuigmeister.quote:Op maandag 18 april 2011 19:32 schreef Tauchmeister het volgende:
Waarom staat er trouwens LintmanenAFCA in dat plaatje? Moet LintwormenAFCA zijn, denk ik.
Wie de fak ben jij dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zet deze bazen user er ook in dan
Ja, toen dat achter de rug was, was ik ook gewoon naar de Hi-winkel gegaan om het daar te regelen.quote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wtf.maar dat heb ik dus allemaal niet gehad, nooit een brief van een incassobureau nooit een achterstand. Wat een crap.
dan moet je teminsten 1 keer ownen in een game sessie op de xbox sorryquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Xbox-fanboys/meidquote:Op maandag 18 april 2011 19:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan moet je teminsten 1 keer ownen in een game sessie op de xbox sorry
quote:
Daar moet je toch wel wat meer voor doenquote:Op maandag 18 april 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Vertel, wat dan?quote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar moet je toch wel wat meer voor doen
Niet fucken met Gemaskerde hequote:
Ja toch.quote:
er is hier niemand die op ps3 speeltquote:Op maandag 18 april 2011 19:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ja toch.
Is hier echt serieus helemaal niemand die COD:MW2 op de PS3 speelt?
Jammer van die spitse neus.quote:Op maandag 18 april 2011 19:40 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hinese_forenzen.html
weet niet of ie al gepost was hier maar wat een kleine bazen
spleet ogen bedoel je, trouwens je weet wat ze zeggen over chinezenquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
spleet ogen bedoel je, trouwens je weet wat ze zeggen over chinezen
die hebben de speelt overdwars
Waarom is het volgens jou een wanproduct online?quote:Op maandag 18 april 2011 19:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik speel wel PS3, maar dan voornamelijk blu-rays![]()
Op een gegeven moment moet je gewoon toegeven dat het een behoorlijk wanproduct is online.
Omdat ik er godverdomme niet goed van wordt dat verbindingen niet standhouden, lag heb als een malle en dan heb ik het niet eens over die kut updates/installs en errors!quote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Waarom is het volgens jou een wanproduct online?
Klopt dat het inderdaad wel meerdere keren voorkomt dat de server eruitligt na een game, maar lang niet altijd. Gebeurt ook wel eens dat het midden in het spel vastloopt, sending blocks, finding new host etc. Dat is wel behoorlijk klote, maar meestal heb ik daarna weer een goede server te pakkenquote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik er godverdomme niet goed van wordt dat verbindingen niet standhouden, lag heb als een malle en dan heb ik het niet eens over die kut updates/installs en errors!
Geniaal.quote:
haha zag em net al op dumpert ja geniaalquote:
En met xbox hek da nie, plus dat het hele online gebeuren veel beter is geregeld.quote:Op maandag 18 april 2011 20:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Klopt dat het inderdaad wel meerdere keren voorkomt dat de server eruitligt na een game, maar lang niet altijd. Gebeurt ook wel eens dat het midden in het spel vastloopt, sending blocks, finding new host etc. Dat is wel behoorlijk klote, maar meestal heb ik daarna weer een goede server te pakken
Ahhhh dat zag ik telkens op 4chan.quote:Op maandag 18 april 2011 20:23 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een nieuwe gevonden om ergerlijk door de mic te douwen
Je gaat toch wel een filmpje kijkenquote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Frankii het volgende:
Ga ik vanavond gamen of een filmpje kijken?
COD:MW2 natuurlijk!quote:Op maandag 18 april 2011 20:35 schreef Frankii het volgende:
Ga ik vanavond gamen of een filmpje kijken?
Dude fuck off, er speelt hier niemand op de PS3, en verder komen hier geen nieuwe mensen behalve jijquote:
Wel netjes blijven he...quote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude fuck off, er speelt hier niemand op de PS3, en verder komen hier geen nieuwe mensen behalve jij
SNAP HET NOU
Trolololololoquote:Op maandag 18 april 2011 20:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dude fuck off, er speelt hier niemand op de PS3, en verder komen hier geen nieuwe mensen behalve jij
SNAP HET NOU
Matige troll.quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Trolololololo
Alsof dat ondertussen nog niet duidelijk was, niet zo slim om te gaan happen he.
Hoezo niet zo slim? Er zitten verder geen consequenties aan vast hoor, ik wou gewoon even duidelijk maken dat je fucking irritant bent.quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Trolololololo
Alsof dat ondertussen nog niet duidelijk was, niet zo slim om te gaan happen he.
Ben je een kloon van BzP?quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Trolololololo
Dat zal ik maar als een compliment zien.quote:Op maandag 18 april 2011 20:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo niet zo slim? Er zitten verder geen consequenties aan vast hoor, ik wou gewoon even duidelijk maken dat je fucking irritant bent.
Je bent welkom hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ga dan niet lopen etteren als een of andere kutblaag.
Aan 1 kutkabouter hebben we genoeg.
Dat is een compliment ja!quote:Op maandag 18 april 2011 21:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat zal ik maar als een compliment zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is een compliment ja!
Ben je je oude sig vergeten? Niemand hier kan en mag jouw plaats innemen! Jij bent de perverse etterbak van deze SC, en niemand anders!Dat weet ik ook wel. Wat moeten jullie zonder mijn getroll af en toe om jullie scherp te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ross kan het niet zo goed hebben geloof ik, hij heeft me ge-defriend op facebook.![]()
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kenserkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Wat moeten jullie zonder mijn getroll af en toe om jullie scherp te houden.
Alleen ross kan het niet zo goed hebben geloof ik, hij heeft me ge-defriend op facebook.![]()
Oja dat moest ik ook nog doenquote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Wat moeten jullie zonder mijn getroll af en toe om jullie scherp te houden.
Ik had ook geen vrij gevraagd, maar mijn contract wordt toch niet verlengdquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben echt helemaal vergeten vrij te vragen, maar goed ik reis elke dag wel op en neer.
Ik moest lachen maar zo leuk is het helemaal niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik had ook geen vrij gevraagd, maar mijn contract wordt toch niet verlengd
Hehe nee ik ben zeker hiero! Ga in februari naar Zuid-Afrika, dan is het daar zomerquote:Op maandag 18 april 2011 22:11 schreef tliciouz het volgende:
He maar Sander, ben je met de zomerfeesten dan wel in Nimwegen en niet in Zuid Afrika?
Ah tof!quote:Op maandag 18 april 2011 22:18 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe nee ik ben zeker hiero! Ga in februari naar Zuid-Afrika, dan is het daar zomer
Nee want moet waarschijnlijk gewoon werken. En mocht mijn contract niet verlengt worden slaap ik bij een vriendin in Neerbosch oost.quote:Op maandag 18 april 2011 22:19 schreef Parvus het volgende:
Slaap jij niet in Druten met de zomerfeesten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |