quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu is ie compleet.
Jij in het gears-shirtje en Bozz rockt in dat homefront-shirtje.
Kk slechte soep.
Die komt vanavond, heb die psd niet hier.quote:Op maandag 18 april 2011 10:33 schreef Bozz187 het volgende:
Yay een pica van mij op fokmaar missy waar is de OP aanpassing?
nice!quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die komt vanavond, heb die psd niet hier.
quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik was trouwens laatst een keer bier drinken met Rossdale, en ik heb tegen het einde van de avond maar een en ander op film gezet. Mijn god, wat kan die kerel dansen![]()
Hoogtepunten:
1.20 : Rossdale doet de fameuze "One-Leg-Grab"-move. Kijk het publiek kapot gaan!![]()
1.38 tot 1.54 : Rossdale doet een "Crouched Walker"!![]()
![]()
2.12 tot 2.50 : Gekkenhuis!
3.32 tot 3.41 : Hier dansen we eindelijk samen!![]()
3.58 tot 4.15 : Rossdale doet zijn signature move![]()
4.20 : Nog een keer samen dansen
Hahahahahah, 3.32quote:Op maandag 18 april 2011 10:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik was trouwens laatst een keer bier drinken met Rossdale, en ik heb tegen het einde van de avond maar een en ander op film gezet. Mijn god, wat kan die kerel dansen![]()
Hoogtepunten:
1.20 : Rossdale doet de fameuze "One-Leg-Grab"-move. Kijk het publiek kapot gaan!![]()
1.38 tot 1.54 : Rossdale doet een "Crouched Walker"!![]()
![]()
2.12 tot 2.50 : Gekkenhuis!
3.32 tot 3.41 : Hier dansen we eindelijk samen!![]()
3.58 tot 4.15 : Rossdale doet zijn signature move![]()
4.20 : Nog een keer samen dansen
Echte bazen kunnen die balanceren op hun hoofd.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, probeer dan nog maar eens je bier vast te houden!
If i tell you, i'll have to kill you.quote:Op maandag 18 april 2011 10:43 schreef Gemaskerde het volgende:
Pringles, in welke buurt woonde jij nou?
Bouwmeesterpauperbuurt dusquote:Op maandag 18 april 2011 10:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Echte bazen kunnen die balanceren op hun hoofd.
[..]
If i tell you, i'll have to kill you.
quotes van mij? Wat komt er te staan dan? Kanker?quote:Op maandag 18 april 2011 10:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die komt vanavond, heb die psd niet hier.
+ quotes van tliciouz en tauch.
Is een inside joke eigenlijk, een maat van me die dyslectisch is schreef dat altijd bij alle verjaardagen. Niemand hem vertellen dat dat niet klopte en nu is het standaard geworden voor iedereen.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 10:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is een inside joke eigenlijk, een maat van me die dyslectisch is schreef dat altijd bij alle verjaardagen. Niemand hem vertellen dat dat niet klopte en nu is het standaard geworden voor iedereen.
Yep, naast de mijne.quote:Op maandag 18 april 2011 10:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quotes van mij? Wat komt er te staan dan? Kanker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |