En niet vergeten, de poffertjes en crackertjes.quote:Op maandag 18 april 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
Dikke party! Gezelligheid, strippende dames, suikervrije ranja! Alles!
Heb je die originele foto ook?quote:
Mini Megan Fox?quote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeej!![]()
![]()
KUTPOST SLOTJE!quote:Op maandag 18 april 2011 10:18 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeej!![]()
![]()
Voor dat eerste kan ik wel zorgen, dat 2e denk ik niet.quote:Op maandag 18 april 2011 10:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hou een papiertje voor je met de naam "Bozz" en een kwijlsmiley en zorg dat Laster met een droopy gezicht op de achtergrond te zien is
Zonder het tweede is het eerste ook niet leukquote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat eerste kan ik wel zorgen, dat 2e denk ik niet.![]()
Doe er ook 1 bij met Pierre is lief!quote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat eerste kan ik wel zorgen, dat 2e denk ik niet.![]()
Ik heb in ieder geval een stuk er in zitten waar bijna iedereen in voorkomt.quote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder het tweede is het eerste ook niet leuk
Zelfs kutrabarber?quote:Op maandag 18 april 2011 10:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een stuk er in zitten waar bijna iedereen in voorkomt.
Ik vind hem nu al leukquote:Op maandag 18 april 2011 10:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zelfs hem ja.![]()
Of hij er blij van word is een 2e.
Wel een goeie beat op de achtergrondquote:
Wtf, op 0.20, de Rossdale move!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |