SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op maandag 18 april 2011 03:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
2 weken, niemand die dat doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ik heb alleen dat zoveel uur niet roken niet volgehoudenquote:
Hoezo ordinair?quote:
heb er -jaja- een gehad toen ik 18 was, alles op het lijstje binnen 3 dagen gedaanquote:Op maandag 18 april 2011 03:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat zoveel uur niet roken niet volgehouden
sterker nog, was knetter toen k m liet zetten![]()
maar heb niemand gekust of gepijpt ofzo in die dagen erna hoor
Ik heb de mijne op mijn 19e laten zetten in een opstandige bui (zo zijn al mijn stukken ijzer erin gekomen).. tongpiercing is toch wel de minst pijnlijkequote:Op maandag 18 april 2011 04:02 schreef n8n het volgende:
[..]
heb er -jaja- een gehad toen ik 18 was, alles op het lijstje binnen 3 dagen gedaanHet gevoel van de piercing die door je tong wordt geboord is wel fenomenaal, zou het daarvoor bijna weer doen
Klopt, deed helemaal geen zeer ofzo. Heb hem nu al zo'n 9 jaar en nog steeds blij meequote:Op maandag 18 april 2011 04:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb de mijne op mijn 19e laten zetten in een opstandige bui (zo zijn al mijn stukken ijzer erin gekomen).. tongpiercing is toch wel de minst pijnlijke
Het was idd echt zo van: 'zit ie er nu al in?'quote:Op maandag 18 april 2011 20:26 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Klopt, deed helemaal geen zeer ofzo. Heb hem nu al zo'n 9 jaar en nog steeds blij mee(me ex trouwens ook
)
Ik zei zelfs nog "Kan het klemmetje wat minder strak?" "Oh, dat was de piercing hoor"quote:Op maandag 18 april 2011 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het was idd echt zo van: 'zit ie er nu al in?'
quote:
waarom eruit?quote:Op maandag 18 april 2011 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei zelfs nog "Kan het klemmetje wat minder strak?" "Oh, dat was de piercing hoor"
Oh noes, te makkelijk.
Maar ik heb hem eruit gehaald.Heb ik spijt van.
Heeft er 3 jaar ingezeten, dus daar heb ik sowieso geen spijt van.quote:Op dinsdag 19 april 2011 16:49 schreef Jurgen1990 het volgende:
[..]
Jammer van het geld, ze zijn niet bepaald goedkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |