abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100264229
Voordat ik de overkapping wilde gaan zetten, heb ik toestemming gevraagd aan de wbv.
Die vertelde me dat ik een bouwvergunning/omgevingsvergunning moest aanvragen bij de gemeente.
Ik naar de gemeente toe voor een vergunning, vertelde de alleraardigste mevrouw dat ik dat zelf kon doen via de site, maar zij wilde me daarbij helpen.
Dus aan de balie heeft zij de lijst met mijn antwoorden ingevuld, en daaruit kwam dat het vergunningsvrij was.
Kopietje meegekregen en klaar.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:44:30 #92
347535 46
Kent Farm.
pi_101446878
Kleine Update:

Er is weer wat gebeurt, de overkapping is nu nagenoeg klaar, alleen zijn we er nog niet over uit of we gaan schilderen. Nouja in ieder geval zal dat dit jaar niet meer gebeuren dus we hebben nog even de tijd om dat te bedenken. Alleen komt er aan de rechter kant nog een traley waar de hedra tegenaan kan klimmen. Maar er zal ook vast nog wel wat bij komen, maar voor nu is het ff sparen voor een mooie lounge set 8-)
Ohja 1e feestje is al gevierd on de overkapping *O* Goed bevallen :Y

Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_101807953
Is mooi geworden.

Hoe heb je de planken in de balken gemaakt, van de hekjes?
Ook met een bovenfrees?

Ik ga deze week beginnen met een vlonder te leggen van steigerhout, en ga zelf ook mijn tuinmeubels maken van steigerhout.
  PR/Manusje van alles zondag 11 september 2011 @ 18:21:12 #94
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_101824822
er kan een auto op je afdak staan man _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_101829250
Leuke overkappingen allemaal :D ziet er strak uit.. Ik zie nog wel een kitrand bij de aansluiting aan het huis ;)
  maandag 12 september 2011 @ 23:15:28 #96
347535 46
Kent Farm.
pi_101882667
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 09:43 schreef bobenjanneke het volgende:
Is mooi geworden.

Hoe heb je de planken in de balken gemaakt, van de hekjes?
Ook met een bovenfrees?

Ik ga deze week beginnen met een vlonder te leggen van steigerhout, en ga zelf ook mijn tuinmeubels maken van steigerhout.
Thnx, ja mijn broer heeft zo'n frees dus dan is het makkelijk en mooi.
Dat steigerhout is toch ruw?? is dat wel handig met een kleine in huis, en zomers met blote voeten?? of ga je het schaven?? Lijkt me iig wel mooi worden, ben benieuwd :)

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er kan een auto op je afdak staan man _O-
Dat moet ook, want met deze wind kan het maar zo zijn dat er 1 op waait :) nee zo is ie perfect, mooi stevig en ze kunnen er ook nog over lopen van de wbv als het moet :)

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef Eelcotje84 het volgende:
Leuke overkappingen allemaal :D ziet er strak uit.. Ik zie nog wel een kitrand bij de aansluiting aan het huis ;)
Thnx, ja ging niet helemaal zoals het hoort maar gelukkig zie ik er niets van :P
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
pi_101882819
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef 46 het volgende:

[..]

Thnx, ja mijn broer heeft zo'n frees dus dan is het makkelijk en mooi.
Dat steigerhout is toch ruw?? is dat wel handig met een kleine in huis, en zomers met blote voeten?? of ga je het schaven?? Lijkt me iig wel mooi worden, ben benieuwd :)

Vuren vers gezaagd steigerhout 32x200mm geschaafd op 27x190mm

Prijs: euro 3,50/m1 excl. BTW

Met vriendelijke groet,
DELEN B.V. GELDROP
quote:
[..]

Dat moet ook, want met deze wind kan het maar zo zijn dat er 1 op waait :) nee zo is ie perfect, mooi stevig en ze kunnen er ook nog over lopen van de wbv als het moet :)

[..]

Thnx, ja ging niet helemaal zoals het hoort maar gelukkig zie ik er niets van :P
pi_101882883
Als de vlonder af is zal ik een fotootje posten, de zijkanten worden boven ook dichtgemaakt.

Daarna wil ik een hoekbank van het steigerhout gaan maken ipv wicker meubels.
pi_106708831
Hele mooie afdaken zijn er gemaakt, dit is precies wat ik zocht.
Ik heb het over de daken van bobenjanneke en van 46.
Wij zelf willen een afdak maken van 3 meter bij 3,30 meter zie de situatie op onderstaande foto.

dak hok rechts is onze bijkeuken.
Vanaf onze bijkeuken tot aan de buren willen wij het afdask laten komen 3,30 meter

Ik ben wel benieuwd wat Bobenjanneke en 46 aan kosten kwijt waren aan alleen puur het afdak zonder hekjes ed.
Ons afdak zal uiteraard kleiner uitvallen als die van jullie.
pi_106785994
11 balken van 7 x 17cm, lengte 3,3m
2 balken van 6 m lang, 7x22
20m2 underlayment 18mm
4 houten pilaren
Incl. Afdingen en bezorgen voor 499 houthandel
Golfplaten 150 euro
Ijzerwaren 100 Op
menie, grondverf en lak 100 euro
Metabo kgs 254 voor 250 euro (speciaal aangeschaft )

[ Bericht 26% gewijzigd door bobenjanneke op 13-01-2012 23:35:46 ]
pi_114496313
hoi bobenjanneke ff een vraagje ik ben nieuw hier en wil een tarrasoverkaping maken nou zit ik net als jullie met tot laat in de middag zon in de tuin.

maar zoals jullie je overkapping gebouwd hebben maakt het niet te donker in jullie huis vooral in de winter maanden?.

groeten mark
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')