Thnx, ja mijn broer heeft zo'n frees dus dan is het makkelijk en mooi.quote:Op zondag 11 september 2011 09:43 schreef bobenjanneke het volgende:
Is mooi geworden.
Hoe heb je de planken in de balken gemaakt, van de hekjes?
Ook met een bovenfrees?
Ik ga deze week beginnen met een vlonder te leggen van steigerhout, en ga zelf ook mijn tuinmeubels maken van steigerhout.
Dat moet ook, want met deze wind kan het maar zo zijn dat er 1 op waaitquote:Op zondag 11 september 2011 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er kan een auto op je afdak staan man
Thnx, ja ging niet helemaal zoals het hoort maar gelukkig zie ik er niets vanquote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef Eelcotje84 het volgende:
Leuke overkappingen allemaalziet er strak uit.. Ik zie nog wel een kitrand bij de aansluiting aan het huis
![]()
Vuren vers gezaagd steigerhout 32x200mm geschaafd op 27x190mmquote:Op maandag 12 september 2011 23:15 schreef 46 het volgende:
[..]
Thnx, ja mijn broer heeft zo'n frees dus dan is het makkelijk en mooi.
Dat steigerhout is toch ruw?? is dat wel handig met een kleine in huis, en zomers met blote voeten?? of ga je het schaven?? Lijkt me iig wel mooi worden, ben benieuwd
quote:[..]
Dat moet ook, want met deze wind kan het maar zo zijn dat er 1 op waaitnee zo is ie perfect, mooi stevig en ze kunnen er ook nog over lopen van de wbv als het moet
[..]
Thnx, ja ging niet helemaal zoals het hoort maar gelukkig zie ik er niets van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |