quote:Op maandag 18 april 2011 01:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet je door een zij-ingangetje naar binnen ben ik bang want die voordeur zit echt wel dicht nu
quote:Op maandag 18 april 2011 01:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben dol op smeerkaas..... * MaryMouse gaat door het achterdeurtje naar binnen, lekker ontbijtje
voor morgen, dank je Vultarian
ze negeren mij ook in de COS
Markquote:
ren anders even naar de apotheek voor een doos ritalinquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 17:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ren anders even naar de apotheek voor een doos ritalin
ja joh, dat ie nog niet vol geouwehoerd is, snap er helemaal niets van. Iedereen moest zeker werken vandaag?quote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje
was al bang dat de SC aan het
was
quote:Op maandag 18 april 2011 19:28 schreef Ceetje.. het volgende:
ja joh, dat ie nog niet vol geouwehoerd is, snap er helemaal niets van. Iedereen moest zeker werken vandaag?
mijn auto-update was weer eensquote:Op maandag 18 april 2011 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ceetje
was al bang dat de SC aan het
was
oeps, alleen heen is niet zo erg, maar dan ook nog een eind terug........ ging er geen bus?quote:Op maandag 18 april 2011 19:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
van Zandvoort naar IJmuiden gewandeld vandaag.... was alleen vergeten dat ik mijn auto in Zandvoort had gezet en het stuk dus ook weer terug moest lopen
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 18 april 2011 19:31 schreef Ceetje.. het volgende:
oeps, alleen heen is niet zo erg, maar dan ook nog een eind terug........ ging er geen bus?
lekker mary, was ik aan toequote:Op maandag 18 april 2011 19:42 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb koffie gezet voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |