heeft die van mij geen enkele last van, die gaat liggen en slaaptquote:Op maandag 18 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, nou, als ik een boek ga lezen kan wederhelft niet slapen.
weet je iig dat ie het nog doetquote:Op maandag 18 april 2011 00:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heeft die van mij geen enkele last van, die gaat liggen en slaapt, onvoorstelbaar (je kunt overigens ook heel goed horen dat ie slaapt, da's wel een nadeel)
quote:Op maandag 18 april 2011 00:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heeft die van mij geen enkele last van, die gaat liggen en slaapt, onvoorstelbaar (je kunt overigens ook heel goed horen dat ie slaapt, da's wel een nadeel)
Je bloost!quote:
Dat zei je er niet bij.quote:Op maandag 18 april 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja..... maar hier in amsterdam is het toch wel een gegeven hoor
Ja, dat ken ik.quote:Op maandag 18 april 2011 00:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dacht dat dat inmiddels wel een bekend gegeven wasquote:
kokje is alquote:Op maandag 18 april 2011 00:25 schreef bazb het volgende:
superkokje nog bedankt voor het afmaken van de taart, ik kreeg visite!
Tuurlijk...quote:
Ja dat jij daar bent wel.quote:Op maandag 18 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dacht dat dat inmiddels wel een bekend gegeven was
Kan ik beter aan jullie vragenquote:Op maandag 18 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kokje is al, je visite genoten van van de taart ?
hebben daar een jaar of 10 geleden toch iets lachwekkends mee meegemaakt.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 00:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hebben daar een jaar of 10 geleden toch iets lachwekkends mee meegemaakt.
Zomer, errug warm, 's nachts ramen natuurlijk wagenwijd open omdat het niet te harden was in ons kleine slaapkamertje onder het schuine dak. Afijn, volgende ochtend, zondag, zitten buiten op het terrasje te ontbijten, komt de buurvrouw naar buiten: zeg Cee, wat had jij vannacht voor apparaat aan staan? Ik heb verdomme geen oog dichtgedaan. Tja, dat was Mark buuf, zaag 's nachts hele tropische regenwouden aan gort![]()
de taart van kokje was weer subliem.... maar kan niet anders hè heeft ie voor geleerdquote:
quote:Op maandag 18 april 2011 00:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Zomer, errug warm, 's nachts ramen natuurlijk wagenwijd open omdat het niet te harden was in ons kleine slaapkamertje onder het schuine dak. Afijn, volgende ochtend, zondag, zitten buiten op het terrasje te ontbijten, komt de buurvrouw naar buiten: zeg Cee, wat had jij vannacht voor apparaat aan staan? Ik heb verdomme geen oog dichtgedaan. Tja, dat was Mark buuf, zaag 's nachts hele tropische regenwouden aan gort![]()
Lol, gedeelde smart is halve smart.quote:Op maandag 18 april 2011 00:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 april 2011 00:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik heb nu 2 honden om me heen waar greenpeace voor zal demontreren
greenpeacequote:Op maandag 18 april 2011 00:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik heb nu 2 honden om me heen waar greenpeace voor zal demontreren
quote:
jij bent een zeehondjequote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef Ceetje.. het volgende:
greenpeacedie komen mij in de zomer altijd redden, als ik in de zee zwem en weer het strand op wil gaan
![]()
jij doet ook alles he voor een momentje Hart van Nederlandquote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
greenpeacedie komen mij in de zomer altijd redden, als ik in de zee zwem en weer het strand op wil gaan
![]()
quote:Op maandag 18 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
tis al laat...... moet nog een slokje
[ afbeelding ]
heb je het gezien danquote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
jij doet ook alles he voor een momentje Hart van Nederland
Lol.quote:Op maandag 18 april 2011 00:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
jij doet ook alles he voor een momentje Hart van Nederland
quote:Op maandag 18 april 2011 00:34 schreef bazb het volgende:
Ik ga 2 weken met de auto door frankrijk trekken van de zomer, wat is dat 1e dingetje wat ik ga vergeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |